Detalii despre noua față a showroom-urilor Dacia

de Tiberiu Safta
Miercuri, 13.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a publicat imagini și informații noi cu modul în care sunt amenajate showroom-urile sale, ca urmare a adoptării noii identități vizuale. Noile showroom-uri Dacia au în prim plan principiile de funcționalitate, flexibilitate și responsabilitate față de mediul înconjurător. În același timp, Dacia va comercializa, din nou, produse derivate.

În vara lui 2021, Dacia a introdus, oficial, noua sa identitate vizuală, printr-o siglă nouă, care anunță începutul unei ere noi pentru constructorul român. Totodată, la începutul acestui an, mai multe showroom-uri ale constructorului de la Mioveni au început să adopte noua identitate vizuală, iar din 16 iunie, toate modelele Dacia au primit noua siglă.

Odată cu adoptarea noii identități vizuale, Dacia și-a reamenajat showroom-urile. Astfel, clienții mărcii vor avea parte de o experiență nouă atunci când intră pe ușa showroom-urilor Dacia, amenajate sub forma unor saloane. Noile showroom-uri se bazează pe 3 principii importante: funcționalitate, flexibilitate și responsabilitate față de mediul înconjurător.

În acest sens, au fost create 3 formate diferite, care sunt adaptate în funcție de suprafața showroom-ului și a numărului de mașini expuse. Potrivit Dacia, „ideea de pornire a fost aceea de a permite evoluția în timp a oricărui showroom Dacia și de a oferi soluții pentru puncte de vânzare de diferite dimensiuni”.

Astfel, elementele de mobilier din interiorul showroom-ului Dacia pot fi mutate, dar și adaptate. Ca parte a principiului de responsabilitate față de mediu, majoritatea materialelor folosite în noile showroom-uri Dacia sunt reciclate.

Baza panourilor, de exemplu, este confecționată din anvelope reciclate și unite prin noua siglă Dacia Link.

Nu în ultimul rând, fiecare punct de vânzare va dispune de o zonă dedicată ofertei de merchandising. Asta înseamnă că Dacia va relua comercializarea produselor derivate, pentru prima dată din 2019. Primele astfel de produse vor fi obiecte pentru ieșirile în natură: un rucsac, o caschetă și un recipient pentru apă. Cele mai multe dintre aceste produse vor fi confecționate din materiale reciclate și ecologice.

Pe lângă noua amenajare a showroom-urilor, a fost schimbat și parcursul de achiziție. Acesta a fost simplificat și modernizat, fiind împărțit în 3 puncte: alegere și testare, alegerea modului de finanțare și a serviciilor și comanda mașinii dorite.

De acum înainte, clienții Dacia vor fi mai apropiați de către consilierii de vânzări. Cei din urmă vor fi așezați lângă clienți. Amândoi vor privi un ecran în care clientul își va putea vedea clar propria configurație a mașinii dorite.

Mai mult, consilierul de vânzări îi va putea arăta clientului mașina configurată la scara 1:1, prin intermediul aplicației de realitate augmentată Dacia AR. Clientul va putea vedea toate detaliile mașinii sale, atât la exterior, cât și la interior.

Acesta va putea vedea inclusiv mașini care nu sunt prezente în showroom.

„Avem o mare ambiție în privința rapidității introducerii noii identități de marcă Dacia în întreaga rețea comercială”, a declarat Thomas Brient, directorul departamentului de Eficiență Vânzări și Marketing Dacia.

„Obiectivul nostru este ca la sfârșitul anului 2023, peste 70% din cele 2500 de puncte de vânzare care alcătuiesc rețeaua comercială primară a mărcii să fie adaptată la noile norme. Până acum am primit aproape 700 de proiecte pentru amenajarea exterioară iar acest număr crește rapid. Vom veni de acum în sprijinul proiectelor din fiecare țară de comercializare pentru a accelera amenajarea interiorului showroom-urilor”, a adăugat Brient.

Noua identitate vizuală Dacia este afișată de către un showroom din Pitești și două showroom-uri Dacia din Franța, în orașele Reims și Nanteuil Les Meaux. Procesul de adaptare a rețelei comerciale Dacia la noua identitate vizuală va continua de la începutul lui 2023, în țările unde Dacia este prezentă.

via Dacia

Comentarii (6)

  • Îmi place verdele ăla . Sau kaki. Ce culoare o fi. E așa mai mult eco decât bio.... bărbătește vorbind că nu s muiere sa știu toate culorile, eu zic că bate așa spre RAL6021.
    Oare la toalete cum o fi? La fel sau separat conform identității de gen?
    10 4
  • o dacie simulată la scara 1:1 bănuiesc că arată ca o dacie.
    11 5
  • 9 luni perioada de asteptare pt un Spring...
    2 1
  • Mircea Badea
    sigur lucrurile reciclate nu sunt si mai cancerigene?
    4 9
  • @pupinbăsău
    În principiu, sunt gunoaie.
    În Franța în special, BMW își face reclamă pe tema reciclării totale.
    Pe viitor poate ar trebui să investim mai mult în genetică pentru a face mai biodegradabil sistemul osos.
    6 4
  • 9 luni e bine, astea sunt vremurile, lumea efectiv nu intelege ca traim niste vremuri complicate, nu doar la Spring sunt problemele astea, sunt la toate marcile, de la Dacia, la Mercedes, e o loterie, sa dai o comanda, trebuie sa iti asumi.
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru