Detalii noi despre viitorul Mitsubishi Outlander PHEV: 7 moduri de rulare și o nouă tracțiune integrală

de Bogdan Mirică
Luni, 04.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi a dezvăluit noi detalii despre viitorul Outlander PHEV, adică versiunea plug-in hybrid, așteptată să debuteze în martie 2022. Modelul va beneficia de modificări substanțiale.

Mitsubishi Outlander PHEV, adică versiunea hibrid alimentată la priză, a devenit rapid un succes pe piața din Europa. Fix atunci când nu se mai aștepta nimeni. Pe piața din Marea Britanie a fost cel mai popular vehicul PHEV mai mulți ani consecutiv.

Acum, Mitsubishi Outlander PHEV se pregătește de o nouă generație. Au apărut deja o serie de teasere și câteva informații preliminare. Potrivit acestora, SUV-ul va oferi o versiune evoluată a sistemului de tracțiune integrală Super All-Wheel Control, care promite mult mai multă siguranță în condiții dificile. Sistemul de tracțiune integrală va presupune două motoare electrice, unul poziționat pe puntea față și unul pe cea spate.

Mitsubishi susține că această arhitectură va garanta un răspuns prompt și că va oferi o distribuție optimă a puterii între cele două punți. Manevrabilitatea va fi și ea îmbunătățită, la pachet cu sistemul de frânare. Acesta din urmă va dispune de o soluție nouă pe puntea spate, gata să elibereze din presiunea aplicată roților față.

Noul Mitsubishi Outlander PHEV va dispune de 7 moduri de rulare, printre care și cele tradiționale: Normal, Gravel și Snow.

Lor li se va alătura un mod Power și unul Eco. Nu avem informații despre celelalte moduri, însă e posibil să vorbim despre un mod 100% electric. Mitsubishi nu a dat detalii tehnice concrete, dar a precizat că noul Outlander plug-in hybrid va avea mai multă putere și o baterie mai mare comparativ cu modelul pe care îl comercializează în prezent.

Acesta este echipat cu un motor de 2.4 litri și o unitate electrică, ansamblul dezvoltând în total 224 de cai putere. Bateria cu o capacitate de 13.8 kWh permite o autonomie în modul electric de 39 de kilometri.

Noul Mitsubishi Outlander este așteptat să debuteze oficial în luna martie a anului viitor, mai întâi în Japonia. Abia apoi vor urma Statele Unite și celelalte piețe mondiale.

Comentarii (5)

  • 39 km.... FOARTE PUŢIN

    Dar Mitsi ăştia cu grupul lor, nu sunt în stare să inoveze baterii bune şi sunt extrem de zgârciţi să cumpere unele bune.

    Apoi întrebarea : cât de repede încarcă? 5 minute?

    Dacă e ore.... merită falimentul.

    Dar să apreciem că este PHEV. Mă rog, mai în scârbă.
    1 19
  • Hai sa intelegem un lucru de baza: chiar daca e mai mica decat bateria unui BEV, bateria unui PHEV nu se va incarca mai repede; tot in 30min pana la 80% sau 1h pana la 100%; fel ca oricare alta baterie Li-Ion, inclusiv cea de telefon mobil.
    Nici Mitsu nici altii nu pot face (pe tehnologia actuala de baterii) un PHEV pe care sa merite sa-l incarci la drum lung (sau sa-l folosesti in modul electric bazandu-te pe statii publice de incarcare). PHEV este pt cine poate sa-l lase la incarcat peste noapte acasa (sau peste zi la serviciu); de aceea majoritatea au chargere de max 3,6kW (Mitsu macar s-a straduit sa ofere si optiune de fast-charging; din pacate la baterie de 13kWh, fast-charging e ~25kW).
    6 1
  • Bine punctat. Se potrivești pentru unii și in anumite situații: locuința la periferie cu acces dificil gen pante/rampe, drumuri “asfaltate” românește.
    La drumuri lungi partea electrica cred ca este mai mult un minus (metaforic vorbind).
    5 1
  • Andrei
    Nu e un minus la drum lung partea electrica, daca pleci cu bateria incarcata ai un consum incredibil pentru un suv. Iasi - Bucuresti cu mers peste limita legala si depasiri a scos un consum de 5.5. Daca mergi pe eco si respecti peste tot limitele legale scoti mai putin. Singura problema e pe autostrada unde consumul sare la 10-12 in functie de cum dai. E perfect daca stai la casa si vrei o masina buna la toate, ai drumuri scurte in oras pe electric, scoti 40-50 vara si iarna 30-40km full electric si la drumuri lungi nu trebuie sa te gandesti la incarcare.
    4 3
  • Fără supărare Andrei, totuși mașina este pentru a ajunge intr-un anumit timp de la A la B. Fără ironie, pentru mine este in chin parcurgerea cu o medie de sub 60 km/h a unei distante de 500 km (de exemplu).
    Dacă facem același lucru cu un diesel de 2 litrii ai fi poate surprins cât de aproape stau lucrurile.
    Dar dacă conducem și pe drumuri “normale” unde viteza este de 130/h știm clar cum stau lucrurile.
    Cum am spus, este ok pentru unii in anumite condiții.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru