Fiat aniversează 120 de ani de existență: 500, 500X, 500L primesc ediții speciale

de Daniel Popescu
Marti, 26.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fiat aniversează 120 de ani de la înființare prin lansarea unor ediții speciale pentru 500, 500X și 500L, care se diferențiază în special prin culorile disponibile pentru caroserie.

În 11 iulie, Fiat va aniversa 120 de ani de existență, iar constructorul de la Torino se pregătește de sărbătoare prin lansarea unor ediții speciale pentru câteva dintre modelele sale.

Deloc surprinzător, familia de modele 500 este vizată direct, iar edițiile speciale sunt numite sugestiv "120th". Astfel, toate cele trei ediții speciale pentru 500, 500X și 500L beneficiază de o caroserie albă, în timp ce plafonul este negru.

În plus, Fiat 500 120th primește o serie de elemente distinctive pentru jantele de 16 inch, iar la interior scaunele au benzi verticale, în timp ce gama de motorizări include unitatea de 1.2 litri și 69 CP, unitatea Twin Air de 0.9 litri și 85 CP și unitatea GPL de 1.2 litri și 69 CP.

Între timp, SUV-ul Fiat 500X primește și faruri Full-LED, iar clienții au de asemenea la dispoziție 4 motorizări: 1.0 FireFly de 120 CP, 1.6 E-torq de 110 CP, 1.3 Multijet de 95 CP și 1.6 Multijet de 120 CP, la alegere cu cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte.

Nu în ultimul rând, Fiat 500L 120th primește în plus jante de aliaj bitonale de 17 inch, la care se adaugă logo-uri 500 pe tapițerie, în timp ce pentru motorizări există trei opțiuni: 1.4 Fire de 95 CP, 1.3 Multijet de 95 CP sau 1.6 Multijet de 120 CP.

Toate motorizările au cutie de viteze manuală, însă unitatea diesel poate fi achiziționată și cu o cutie robotizată.

Cele trei ediții speciale vor fi expuse la Salonul Auto de la Geneva de la începutul lunii martie.

Via Fiat

Comentarii (8)

  • Edikkk
    Fiat au modele foarte frumoase, păcat că nu au continuat modelele Punto, Brava, Bravo dar refăcute cu linii noi de design şi cu face lifturi.

    Concurenţa face mereu bine pieţei.
    4 3
  • Eu astept aniversarea a 130 ani de existență cu aceleași versiuni speciale, când actualul 500 va avea 22 de ani.
    10 6
  • @ dan_grc :))
    Asa e cu modelele perfecte, raman in productie o vesnicie. Oricum masinuta arata superb si intorc de fiecare data capul dupa ea pe strada. Nu are concurent pur si simplu la banii ei si la felul cum arata. Tin minte ca am fost in Paris acum 4 ani si 1 din 50 de masini cred ca era un 500. Acelasi sentiment l-am avut si in Lisabona.
    Oricum, termenul de 22 de ani nu e deplasat. Peugeot 206 lansat in 1998, se produce si acum, in Iran la 21 de ani de la prima lansare. in Franta, s-a produs timp de 14 ani! Productia unui model de obicei se intinde pe ~8 ani dar unele sunt prea bune pentru pensionarea la termen.
    10 1
  • Edikkk
    @dan grek

    Nu înţeleg voinţa de a vorbi de rău modelele Fiat în mod gratuit !!!

    Suntem aşa de orbiţi încât dacă ne uităm la VW care are anumite modele Polo, Golf, Passat de muuult mai mult timp ????!!!

    Şi de ce? Pentru că Das şmen auto??? Şi preţuri mari, noxe mari, maimuţa??

    Să mai zic că Golf 5 sau 6, maşini foarte bune în general, sunt efectiv urâte ???

    Să mai spun că au mărit dimensiunile modelelor, ceilalţi constructori auto, până când nu mai găseşti o maşină cu adevărat de clasă A sau clasă mică decât la Fiat??

    Dacă o să rămână în Europa doar VW/VAG şi Renault /Nissan am avea maşini scumpe, mult prea scumpe faţă de realitate şi sigle schimbate în rest acelaşi lucru. Nu ar mai fi concurenţă ,diversitate şi... frumuseţe.


    Încă mă mai mir cum de Suzuki au scos VIA INDIA primele modele de masă mild hibrid şi ditamai VAG să nu implementeze, nici nu au de gând !!!! mild hibrid minim pe toate maşinile VAG !
    BENEFICIILE sunt clare pentru consum şi durata de viaţă a motorului dar VW sunt orbiţi poate de profitul super maxim.

    Sau încă mă mai mir, deşi europenii dau (LĂSÂND la o parte raportul valutar euro dolar) mult mai mulţi bani pe aceiaşi maşină, încă avem maşini cu STICK ca să muncească ţăranul cu mâinile şi picioarele ?!!!!??

    Sau cum o companie sunt în stare să implementeze la Dacia un easy R pentru a avea o maşină fără STICK şi pedală ambreiaj şi VAG / VW să nu introducă la toate modelele ori cutii gen Easy R, ori automate (indiferent că sunt dublu ambreiaj,CVT, eCVT) !!!??!!

    Este o bătaie de joc la adresa consumatorului european oferta de maşini şi preţurile !!!??

    Maşini sub tehnologizate în care deşi UE a făcut ca să fie interzise becurile incandescente, la maşini când se spun LED spate zici că WOOWWW ce ofertă !! Ce mare invenţie !!

    Efectiv JIGNITOR !
    14 4
  • bine punctat @Edikkk:

    "au mărit dimensiunile modelelor, ceilalţi constructori auto, până când nu mai găseşti o maşină cu adevărat de clasă A sau clasă mică decât la Fiat"
    5 0
  • @Edikkk
    Fratele meu are un Fiat 500 pe benzina cu cutie automata, care in afara de faptul ca arata bine, consuma in oras 11 l/100 km, ceea ce este enorm pentru o masina din clasa mica; probabil folosesc tehnologie invechita.

    Nu este normal sa se renunte la clasa medie, unde se incadreaza Tipo, acest segment avand vanzarile sunt cele mai mari.
    2 3
  • @@Edikkk
    pana nu vedem stilul de sofat al fratelui, ceea ce ne spui legat de consum este total nerelevant
    3 1
  • Sotia conduce un Fiat 500 cu cutie automata 70/30% autostrada/oras si consumul medie este 6.1-6.3 l/100 km. Motorul e cam invechit 1.2 in 4 cilindri dar masina (an fabricatie 2013) functioneaza perfect. In week-end abia astept sa o conduc si eu.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru