GMC Hummer EV Edition 1 are o autonomie de 529 km. Primele exemplare vor fi livrate în decembrie

de Alexandru Monenciu
Vineri, 26.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Americanii de la General Motors anunță că primele exemplare GMC Hummer EV vor fi livrate în luna decembrie a acestui an. Mai mult, producătorul a dezvăluit o autonomie de până la 529 kilometri pentru versiunea Edition 1 (standardul EPA).

GMC Hummer EV a debutat (sub formă de pick-up) în octombrie 2020, iar anul acesta a fost prezentată versiunea SUV. Acum, americanii de la General Motors anunță că primele exemplare vor fi livrate în luna decembrie 2021.

Desigur, este vorba despre versiunea Hummer EV Edition 1. Adică, cea echipată cu trei motoare electrice, care dezvoltă împreună 1.014 cai putere. Din pachet mai face parte un acumulator cu capacitatea de 200 kWh.

Producătorul american declară, pentru această versiune, o autonomie estimată de 529 kilometri (standardul EPA).

Potrivit șefului companiei, Duncan Aldred, din 2023 vor fi disponibile și versiuni mai accesibile, care vor avea autonomie mai mare.

via Carscoops

Comentarii (4)

  • Genială decizia Măriucăi Barra după 2-3.000 de cafele la Ren-Cen-Fem să-l încropească p-o platformă de suvoi Cadillac EV (Lyric) în doar 18 luni.

    Ieftin nu-i de la 113.000 $ (fără sales-taxes), dar calculat la kilogram nu-i prea scump totuși.
    Fiindcă Edition-1 trage la cântar +9,000 lbs, adică peste 4 tone. La gol.
    F. ecologic, ce să zic (ai permis de camion, Edikkk? - then go for it.)
    Presupun oricum că se va vinde bine, dar nu mai mult de 2-3 ani că nu-s prea mulți wannabe-Rambos.
    22 7
  • Octavian
    Exact la Kg ma gandeam si eu cand am citit articolul. Eram sigur ca in Europa nu se poate conduce cu B-ul.
    Cata ipocrizie (eco, sustenabilitate etc)
    9 3
  • campion categoria musca
    cam ce greutate are bateria?
    7 2
  • Greutatea bateriei GM zisă Ultium (lăudată c-ar avea cu 70% mai puțin crom sclavo-congolez în ea) e încă un secret învelit într-o enigmă ascunsă.

    Din memorie, bacteria Panasonic a unei Tezla Model S P100D avea 625 kg la un volum de 0,40 m3 și o densitate energetică (bună) de 160 W/kg.
    Iar costul ei (prin 2017-18) era estimat la 22% din prețul mașinii.
    Extrapolând deci, asta GM (sau Garbage Motors după unii răutăcioși :-P) ar trebui să fie de cca. 1.300 kile.

    Hiba e-mamuților ăstora (Rivian included, cu 180 kWh baterie) e consumul specific practic dublu vs. Tesla S, care nu-i nici ea vreun fulg.
    ...Dar ale cărei motoare papă numai 10 kW la 110 km/h și 31 kW la 160 km/h -- plus, evident, 15-25% consumul diverselor sisteme de confort.

    P.S. Sper c-am fost disciplinat și n-am deviat de la regulile anti-CrimăGândire. :-)))
    20 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru