Honda Civic Type R - primele imagini cu viitorul model de performanță

de Bogdan Mirică
Luni, 04.10.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a dezvăluit primele imagini cu viitorul Civic Type R. Chiar dacă vorbim despre un camuflaj complex, e clar că avem de a face cu un design cumințit.

Honda pregătește terenul pentru una dintre mașinile sale simbol. Este vorba despre noua generație Civic Type R, așteptată să debuteze în cursul anului viitor. Până atunci, mai urmează o serie de teste pe circuitul de la Nurburgring, care ar urma să calibreze final suspensia și motorul.

Deși detaliile tehnice nu sunt complete, Honda a dezvăluit o serie de imagini camuflate, care trădează designul general. Spre deosebire de actuala generație, viitorul Honda Civic Type R pare să fie ceva mai cuminte. Mai puține prize de aer, dar același eleron generos de pe hayon. Se păstrează configurația evacuării cu trei terminații, însă cea din centru devine acum mai mare. Nu lipsesc anvelopele Michelin Pro Pilot Sport 4 și etrierii Brembo.

Sub capotă am putea avea o evoluție a motorului de 2.0 litri benzină, însă există și surse care vorbesc despre un motor și mai puternic, de 400 de cai putere, acompaniat de o tracțiune integrală. Indiferent de soluție, Honda va oferi noul Civic Type R doar cu o transmisie manuală.

Noua generație Honda Civic Type R va fi ultima cu propulsie convențională, urmând ca după aceea să asistăm doar la versiuni hibride.

Comentarii (16)

  • Aș zice că-i stă mai bine cu bara față plină decât cu grilele laterale exagerat de mari. Dar, din păcate, sub camuflaj se disting iar niște grile la fel de mari.
    8 2
  • andrei
    manuala! pastrati-o! ziceti mai bine ca nu sunteti in stare sa faceti o automata de top. oricum, ca sa citez clasici in viata "e uzata moral".
    9 16
  • @ andrei: e bine ca pastreaza manuala , si o fac doar pt feeling, caci civic va avea ca automata un cvt, insa doar pe versiunile normale. insa sa spui ca honda nu stie sa faca automate arata sau rautate sau nestiinta. in gama honda, pe alte continente insa, exista o cutie cu dublu ambreiaj cu 8 trepte si o auto clasica cu convertizor de cuplu cu 10 trepte. doar pt ca ele nu exista in europa, nu inseamna deloc ceea ce ai zis tu . si cu siguranta nimeni din europa nu le-a comparat cu cutiile europene, aici pe pamant european.pt ca gama acura nu exista in europa, iar acele automate sant in special facute pt acura.
    21 1
  • Seriff
    Masina asta nu e pentru oricine, e pentru adevaratii pasionati care vor sa conduca o masina puternica pe benzina cu o cutie manuala, adica ceva destul de rar, pentru hipsteri exista prize, parcari de kaufland, trotinete electrice si tot asa.
    25 2
  • @Seriff
    auch...ce m-ai lovit aici la faza cu prizele..adica daca am masina electrica, nu pot aprecia o masina precum type-r? Electrica in timpul saptamanii in oras, in weekend type-r pe serpentine.

    Pentru mine asta face sens, nu sa chinui type-r-ul in oras ca sa merg la cumparaturi/serviciu/scoala.
    3 16
  • Uzată moral, cine pune botul la o maşină de muzeu, ICE cu stick înseamnă că nu ştie să folosească nici măcar un laptop sau smartphone
    3 36
  • Cine pune botul la o masina de scurtcircuitati, inseamna ca e complet rupt de realitate si de orice logica venita la pachet cu un minim de inteligenta si de bun simt.
    17 4
  • Adică zi-o pe faţă, Bogdane: au terminat-o şi pe-asta.
    6 2
  • Seriff
    Pentru colegul de mai sus, nu a zis nimeni ca daca ai o electrica nu poti aprecia o masina termica, clar asta nu e de mers luni-vineri cu ea, e o masina de weekend.
    @edikk, altceva mai sti? Macar schimba replica, deja e veche.
    8 1
  • @Edikkk

    Imi poti spune, te rog, motivul pentru care simti nevoia sa ii judeci pe cei care apreciaza masinile cu motoare termice? In loc sa incerci sa arati beneficiile masinilor EV (care foarte probabil reprezinta viitorul automotive), tu preferi sa arunci cu noroi in masinile ICE.

    As face o paralela intre abordarea ta si ce se intampla cu campania de vaccinare, sincer. In loc sa explice foarte bine beneficiile vaccinului si urmarile pozitive, multi (inclusiv din conducerea statului) arunca vina pe cei nevaccinati si, de fapt, ii indeparteaza si mai mult.

    Ai multe informatii, esti documentat despre EV, mai bine povestesti despre evolutia bateriilor - autonomie mai mare, timp mai rapid de incarcare, infrastructura statiilor de incarcare care este in dezvoltare - lucrurile se misca mai incet in Romania momentan si tot asa.
    6 2
  • Seriff
    Pai nu sunt beneficii, troll-ul de e-dick stie bine asta, asa ca ce sa faca? Zice de cele termice ca nu sunt bune, ca omoara planeta, copiii, vine sfarsitul lumii si tot asa.
    Plus ca el nici nu are electrica, habar-nare pe ce lume traieste, pun pariu ca nici job si nici permis nu are, e doar un somer frustrat.
    6 1
  • Bubi Mubi
    S-a aprobat, cumparatorii de EV primesc in loc de statii de incarcare numere de inmatriculare verzi. Acum ii putem deosebi pe mononeuronati si mai usor.
    8 2
  • @SGT

    Dvs pe ce lume trăiţi?

    De noxele care produc cancer aţi auzit?

    De încălzirea globală generată de carbunele extras din pământ (carbune, petrol, gaze) şi aruncat în atmosferă, aţi auzit?

    De internet, să vă documentaţi singur, ați auzit ?

    Cum adică să vă explic de ce maşinile termice sunt un dezastru şi de ce nu trebuie admirate?

    Aveţi copii?

    Hai, documentaţi vă, vă rog, şi reveniţi.
    2 14
  • Seriff
    La cat am turat eu diesel-ul, inclusiv azi, trebuia sa scapam demult de el, trebuie sa dau DPF-ul jos, poate asa am rezultate.
    6 1
  • Bubi Mubi
    Am citit la tv că EV-urile se încarcă în 30 de ore de la o priză normală.

    Fără stații de încărcare, EV-urile sunt țepe.

    Documentează-te, cu bateria goală nu înlocuiești motoarele clasice.

    Bateriile nu sunt produse din amestec de rouă dimineții și frunze căzute în parc.

    Nu ne mai explica nouă, mergi la școală!!!
    8 1
  • @Edikkk

    Stati o secunda, domnul. Nu faceti pe naivul. Industria de producere a bateriilor extrage, de asemenea, resurse din pamant si creeaza poluare, la randul ei.

    Se mai pune problema, de asemenea, a reciclarii bateriilor de pe EVs - tehnologie care inca este in stadiu de dezvoltare.

    Din punct de vedere al poluarii, pentru noi, un mare beneficiu este faptul ca reducem poluarea in orase - mai ales cele mari, precum Bucurestiul. Dar aceasta poluare globala nu dispare, doar ajunge in zone non-urbane unde industria isi vede bine-merci de treaba.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru