Honda CR-Z ar putea primi un succesor echipat cu motorul lui Civic Type R

de Sebastian Toma
Joi, 19.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda ar putea să creeze un succesor al lui CR-Z, care să beneficieze de o versiune mai puţin puternică a motorizării care echipează noul Civic Type R.

Esential 2018 este anul în care este previzionat debutul următoarei generaţii a lui CR-Z.
Honda CR-Z ar putea primi un succesor peste câţiva ani, dar acesta ar putea aborda o reţetă complet diferită faţă de cea avută de modelul scos acum un an din oferta comercială a japonezilor pe fondul vânzărilor slabe. O sursă din cadrul mărcii Honda le-a declarat celor de la Car&Driver că o nouă generaţie a lui CR-Z este în lucru şi va ajunge în reprezentanţe în 2018. Noul model are trebui să fie un coupe care va zgudui segmentul, afirmă sursa care a preferat să-şi păstreze anonimitatea.

Honda Civic Type R a primit o nouă generaţie: motorizare 2.0 Turbo de 310 CP

Toate zvonurile indică un sistem de propulsie convenţional pentru succesorul lui CR-Z, urmând să se renunţe la ideea propulsiei hibride pentru a doua generaţie a acestui model. Printre motorizările vehiculate pentru modelul care ar putea fi lansat în 2018 se numără şi unitatea 2.0 Turbo a lui Honda Civic Type R. Aceasta din urmă ar fi modificată pentru a nu asigura un nivel de putere chiar atât de ridicat precum furnizează pentru varianta de performanţă a compactei de la Honda, dar tot va fi un nivel de putere ridicat, care-l va face pe viitorul CR-Z să fie un model performant.

Honda Civic Type R - noua generaţie introduce primul motor VTEC Turbo de 280 de cai putere

Urmareste Automarket
Honda CR-Z nu s-a bucurat de succesul preconizat de constructorul nipon din mai multe motive, printre care se numără şi nivelul de putere furnizat de sistemul de propulsie hibrid. Acesta din urmă se anunţa a fi primul hibrid din lume cu transmisie automată, ceea ce l-ar fi făcut să fie economic şi totuşi să aibă un caracter sportiv, dar n-a reuşit să impresioneze la nivelul performanţelor dinamice.
Modelul era aşteptat drept un succesor modern al celebrului CRX, un coupe care era uşor, agil, economic şi plăcut la conducere datorită caracteristicilor mai sus menţionate.

Via Car&Driver

Comentarii (1)

  • " Acesta din urma se anunta a fi primul hibrid din lume cu transmisie automata "

    de fept, a fost primul cu transmisie MANUALA
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru