Imagine nouă cu Fisker Ronin, un viitor coupe electric. Promite o autonomie de 965 de kilometri

de Tiberiu Safta
Miercuri, 05.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Compania americană Fisker a publicat o nouă imagine oficială cu viitorul său model electric Ronin. Acesta este un model de performanță care va fi noul etalon al mărcii și care promite o autonomie de 965 de kilometri.

Henrik Fisker, fondatorul companiei americane de mașini electrice care îi poartă numele, a publicat pe pagina sa de Instagram o nouă imagine oficială cu viitorul etalon al mărcii. Acesta se numește Ronin și este un coupe cu 5 locuri care promite să ofere o autonomie de 965 de kilometri.

Imaginea relevă puțin din design-ul lui Ronin, care are un aspect fluid și oarecum atipic pentru un grand tourer, datorită portbagajului desenat în stilul unei berline. De asemenea, se pare că plafonul este retractabil, ceea ce înseamnă că Ronin este și un model decapotabil.

Deocamdată, nu au fost divulgate mai multe informații despre noul model. Din fericire, așteptarea nu va mai dura mult, deoarece Fisker a confirmat oficial și data lansării. Astfel, noul Fisker Ronin va fi dezvăluit în 3 august.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de Henrik Fisker (@henrikfisker)

via Fisker

Comentarii (4)

  • Banditos
    deja imi place...3 volume bine delimitate in stilul anilor 60
    6 1
  • Mircea Badea
    rival pt tesla roadster 2. totusi nu-mi place ca e retro..
    0 3
  • Chestia asta cu autonomie de 1000km e o tampenie.
    Am acum masina care e capabila la drum lung sa parcurga 1500-2000km pe un plin. Coupe. Sport. Nu am nevoie, dar asta e capabila.
    In oras poate duce gen 1000km pe un plin. Iar nu am ce face. Merg 90% in oras.
    Pt un coupe in mod aparte, nu mergi distante lungi. 500km autonomie e arhisuficient.
    Si mai mult chiar, pt masini electrice in mod aparte ce ar trebui precizat, mult mai important consumul estimat (cat mai realist posibil) pt timp rece si cald, gen oras, autostrada, mixt.
    Pt ca aici e marea problema la majoritatea electricelor in prezent. Sunt ineficiente, consuma prea mult pt ce ofera.
    Tesla e standardul si nimeni nu se apropie de ei. Masini cu jumate din putere si mult mai mici consuma la fel sau egal cu o tesla 3/y. Pai ce facem bobita, ca sa obtinem autonomie de 1000km cu un consum de 20kw/100km bagam baterii de 200kw. Ceea ce inseamna ca necesita o infrastructura de incarcare de 800v si gen statii de 250kwh. Si atunci ar dura o vesnicie.
    Uite aici, consum de autostrada (unde electricele sufera in general)
    La final de sesiune de teste a obtinut consum mediu real de 14kw/100km.
    De asemenea din informatii de la proprietari diversi de tesla 3 in oras obtin undeva la 11-12kw/100km. Asta trebuie sa fie standardul tehnic pt orice model electric de 300cp si gen aproape 2 tone. Orice mai putin si mai usor trebuie sa obtina cosum mult mai mic.
    https://www.youtube.com/watch?v=bESrHA6LqUw
    3 1
  • daca e cumva diesel nu e sport!
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru