În căutarea celui mai bun timp pe circuit: Honda pregătește o nouă ediție a "Type R Challenge"

de Cornel Șocariciu
Duminica, 21.06.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda pregătește o nouă ediție a proiectului Type R Challenge, o provocare gândită pentru a scoate în evidență capacitățile sportive ale noului Civic Type R Limited. Pentru moment, niponii au publicat doar un teser video filmat pe circuitul de la Suzuka.

Pentru a demonstra capacitățile sportive ale Hot Hatch-ului Civic Type R, Honda a lansat în 2016 și în 2018 un proiect denumit Type R Challenge. Astfel, Civic Type R a fost "în vizită de lucru" pe unele dintre cele mai cunoscute circuite europene. La finalul proiectului, Civic Type R a devenit cel mai rapid model de serie cu roți motrice față pe Magny Cours (Franța), Estoril (Portugalia), Hungaroring (Ungaria), Silverstone (Anglia) și Spa Francorchamps (Belgia).

Acum, oficialii Honda au publicat un teaser video denumit #TypeRChallenge, semn că producătorul nipon pregătește o nouă ediție a evenimentului cu același nume. În cadrul clipului apare versiunea specială Civic Type R Limited pe circuitul de la Suzuka din Japonia. Pentru moment, acestea sunt singurele detalii oferite de reprezentanții Honda.

Pe piața din Europa, ediția Civic Type R Limited va fi disponibilă în doar 100 de unități. Versiunea specială "scapă" de 47 de kilograme mulțumită artificiilor gândite de inginerii și designerii Honda.

Modelul va fi disponibil doar în culoarea Sunlight Yellow și va fi echipat standard cu jante BBS de 20 inch și anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2. Nu există aer condiționat sau sistem de infotainment, iar suspensia a fost calibrată pentru performanțe de top pe circuit.

Conform unor surse apropiate companiei, în cursul acestui an, Honda va încerca să doboare actualul record de la Nurburgring cu ajutorul lui Civic Type R Limited. În prezent, Renault Megane RS Trophy-R deține cel mai bun timp în dreptul mașinilor de serie cu roți motrice față: 7 minute și 40.1 secunde.

Comentarii (2)

  • Vitezomanu Gica
    Mai bine s-ar lua de mana cu Toyota si ar cauta un designer. Se pot uita la Mazda, daca n-au idei.
    6 3
  • Costel
    dac-or inserat niscaiva cadre de pe Suzuka inseamna ca or reusit sa coboare sub timpul lui Trophy-R la FWD cu versiunea asta extrema de Type R, deh si mai putin durdulie cu peste 100 de livre comparativ cu versiunile civile, da' musai ca trebuie luat in calcul faptul ca Hurgon o avut la dispozitie in Japonia un Megane prevazut cu volanul pe partea dreapta, partea gresita fara niciun dubiu, asta ca sa nu mai amintesc de indispozitia generata de utilizarea unei cutii de viteze cu treptele prevazute-n H atunci cand volanu'si pedalele nu-s pozitionate la locul lor firesc intr-un autoturism
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru