Infiniti: ”Rivalul nostru pentru BMW Seria 1 se va adresa franţuzoaicelor care trăiesc în Londra”

de Bogdan Mirică
Miercuri, 03.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Un oficial Nissan a dezvăluit imaginea clientului ideal pentru viitorul model compact din gama Infiniti, destinat a se bate cu BMW Seria 1 şi Audi A3. Debutul maşinii este aşteptat abia în 2015.

”Ţinta noastră este o doamnă franceză pe nume Pascale. Are 34 de ani şi locuieşte la Londra alături de un englez care lucrează în domeniul bancar”

Andy Palmer
Şeful de produs Nissan
Nu mai este o surpriză pentru nimeni intenţia Infiniti de a lansa un rival pentru BMW Seria 1 şi Audi A3. Divizia premium lucrează în prezent la o compactă, destinată unui public anume, după cum însuşi Andy Palmer, şeful diviziei de planificare Nissan, susţine.

”Ţinta noastră este o doamnă franceză pe nume Pascale. Are 34 de ani şi locuieşte la Londra alături de un englez care lucrează în domeniul bancar”, susţine Palmer. Declaraţia sa confirmă studiile desfăşurate de japonezi în direcţia receptivităţii şi încercarea de a crea o imagine ideală a publicului ţintă.

”Ne alegem o piaţă de top, un client de top şi cercetăm în detaliu aceste amănunte”, a mai afirmat Palmer, care a evidenţiat importanţa acestor studii în conturarea unui profil esenţial pentru designeri şi ingineri.

”Fiecare maşină are asociată o persoană cu un nume, un venit şi un stil de viaţă”

Andy Palmer
Şef de produs Nissan
”Fiecare maşină are asociată o persoană cu un nume, un venit şi un stil de viaţă.
Coordonatele oferă celor care planifică produsul o direcţie de dezvoltare a maşinii. Cu cât maşina este mai radicală, cu atât clientul face parte dintr-o nişă”
, susţine acelaşi oficial Nissan.

De obicei, personajul ficţional trăieşte într-o ţară în care viitorul model se va vinde cel mai bine. Însă, nu este neapărat o regulă.

Tot Palmer a recunoscut că în cazul lui Juke s-a mers pe ideea unui client extrem, tocmai pentru a le oferi o provocare designerilor şi inginerilor. Un profil de client este gata şi în cazul viitoarei generaţii Qashqai, însă oficialul a refuzat să dea mai multe amănunte, rezumându-se la ideea unui european care trăieşte în zona urbană.

via automotivenews (înreg.)

Comentarii (8)

  • Paul78
    Din punctul meu de vedere, Infiniti are un exotism si un rafinament aparte. Tot respectul !
    42 9
  • Oricat de exotica si exclusivista ar fi marca aceasta, declaratia mi se pare ca depaseste limitele snobismului. Adica de ce doar frantuzoaicelor care traiesc la Londra si sunt casatorite cu functionari bancari? Frantuzoaicele de aceeasi conditie care traiesc la Paris nu fac parte din publicul tinta al lui Mr. Palmer?
    15 30
  • megane 4
    8 23
  • Pe romaneste publicul tinta este reprezentat direct de pitipoancele casatorite cu bancheri, sunt convins ca nu doar frantuzoaice:).

    @Misha

    Pentru ca bancherii de la Londra au mai multi bani decat cei de la Paris, plus ca piata din UK a ramas singura pe crestere din Europa.
    14 31
  • @Misha
    Ce nu pricepeti voi e ca asa functioneaza piata, inclusiv la marcile voastre favorite. Nu e vorba numai de Infiniti. O masina cand e lansata, trebuie sa aiba o adresabilitate clara. Andy Palmer n-a inventat apa calda. Descrie doar cateva din secretele meseriei.

    Referitor la ce zice dan_grc cu "pitipoancele" , ar trebui sa stiti ca prejudecatile romanesti nu-si au recunoastere in Franta sau Anglia. O femeie sofisticata, imbracata cu bun gust, ce se invarte in cercurile savante ale unei civilizatii superioare, n-are nimic a face cu meleagurile mioritice prafuite, la care se raporteaza orice roman, care n-a vazut altceva.
    38 9
  • A intrat comentatorul de la Renault-Nissan-Infiniti?? Eu pricep foarte bine cum functioneaza piata, stai linistit, o femeie sofisticata, imbracata cu bun gust, ce se invarte in cercurile savante!!!, maritata cu bogatani, asta fiind principalul target pt ea, se cheama o pitipoanca sofisticata si versata. Si da, nu este vorba doar de Infiniti, n-am zis asta, e vorba doar de declaratia oficiala, " vanam "tinerele sofisticate" maritate cu bancheri, n-am vazut nimic de "cercurile savante" aici, asta vrei tu sa crezi. Daca te deranjeaza termenul de pitipoanca, luat de pe meleagurile mioritice, il inlocuiesc cu femeie superficiala, crede-ma ca sunt peste tot in lume, si cumpara orice marca premium, cei de la Infinit vor si ei o "felie" mai mare din aceasta piata, dar oricum o dai declaratia oficiala este amuzanta si plina de snobism asa cum bine a precizat @misha.
    12 26
  • @@Misha
    Du-te omule cu bla bla-urile astea, tu chiar nu vezi absurdul din acest comunicat? Au spus cumva ca tinta lor reprezinta femeile de succes, bogate, avocat, doctor, in functii de conducere, etc.....?? Au spus frantuzoaice care traiesc alaturi de bancheri, care este meritul lor in afara faptului ca traiesc cu bancheri si le cumpara aia ce vor ele? Ca sunt sofisticate si stilate este altceva, dar ce cercuri savante visezi? Acolo sunt doctori docenti in toate domeniile, eminente cenusii, nu frantuzoaice maritate pentru bani:)))
    9 22
  • discriminare_maxima
    Pai frantuzoaicele din Franta maritate cu bogati, rusoaicele pe nume Olga alaturi de oligarhi rusi, astea le lasati altora? Din acest punct de vedere cei de la Infiniti gresesc, dovedesc limitare de marketing.
    @@misha, si femeile lui Abramovici, care apropo traieste la Londra, sunt foarte sofisticate si stilate, acu nu stiu in cate cercuri savante se invarte miliardarul rus, cu siguranta stii tu, poate si ce studii au bunaciunile alea care stau cu acesti bogatani.
    7 20

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru