Jaguar XE AWD: rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4 primeşte tracţiune integrală şi sistem multimedia de 10 inch

de Daniel Popescu
Miercuri, 18.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jaguar XE a primit tracţiune integrală, sistem multimedia de 10 inch şi noi sisteme de asistenţă pentru a reprezenta o alegere şi mai bună în detrimentul lui BMW Seria 3 şi Audi A4.

Jaguar a introdus câteva noutăţi interesante pe modelul său de clasa medie XE. Constructorul britanic a optat pe îmbunătăţiri prin care speră să atragă mai mulţi clienţi în detrimentulul unor modele populare precum BMW Seria 3 şi Audi A4.

Principala noutate este introducerea tracţiunii integrale, care va fi disponibilă doar pe versiunea cu motor diesel Ingenium de 180 CP şi pe cea cu unitate de propulsie V6 pe benzină de 340 CP, în combinaţie cu o cutie de viteze automată cu 8 trepte.

De asemenea, tracţiunea integrală este însoţită de tehnologia Adaptive Surface Response (AdSR) care permite schimbarea setărilor pentru motor, dar şi de sistemul de control al stabilităţii.

În plus, Jaguar XE AWD a primit şi un nou sistem multimedia sub forma unui ecran tactil cu diagonala de 10.2 inch care a fost botezat InControl Touch Pro, dar şi sisteme de asistenţă îmbunătăţite: Lane Keep Assist menţine maşina pe banda potrivită, Driver Condition Monitor detectează oboseala la volan şi avertizează şoferul să nu adoarmă, iar Adaptive Speed Limiter poate micşora sau mări viteza în funcţie de limitele de viteză de pe traseu.

Maşina include şi un hotstop Wi-Fi prin care până la 8 dispozitive se pot conecta la internet pentru a oferi mai mult confort pasagerilor, iar sistemul de navigaţie include o funcţie prin care poate anunţa prietenii că urmează să întârzii la o întâlnire.

Via Jaguar

Comentarii (7)

  • Scorpionul_negru
    Isi merita diferenta de bani de cateva mii bune de euro fata de BMW 3 si C class. Nu mai zic de A4...e un JAG !
    14 13
  • arogantul
    tocmai ca nu isi merita banii, are un interior anost, la exterior daca nu ar fi sigla ar putea trece drept masina japoneza, nu aduce nimic nou la nivelul tech, ci doar ajunge din urma concurenta, deci la ce ofera ca sa faca fata concurentei ar trebui sa fie mai ieftina , in nici un caz mai scumpa.
    Nici macar motoarele nu sunt cele mai bune din clasa, sunt doar mediocre.
    Din tripleta germana e mai bun decat A4 , dar e mai slab decat seria 3 sau C-classe. In schimb la capitolul imagine si marketing e batuta si de BMW, si de MB si de Audi.
    16 14
  • @Scorpioane, eu sunt de acord cu tine la ceea ce ai zis. Dar spunand acest adevar, tocmai i-ai iritat pe ''meseriasii'' de pseudo-calitati germane, altfel nu ai fi primit de la ei 3 minusuri :))))
    9 26
  • Exact ceea ce ziceam. Intre timp a intrat un nou ''meserias'' , foarte evoluat d.p.d.v al culturi automobilistice. Ciudat dar chiar jurnalistii auto care au testat sute de masini au zis ca XE este net superior la performante unui Seria 3 si se aseaza mult mai bine pe sosea .
    8 23
  • Cristi
    Ma bucur ca mai vad si altceva in afara de M Benz , Audi , Bmw, toate bune la Jaguar in afara de designul spate cu acele stopuri care denota lipsa totala de inspiratie, parerea mea.
    3 0
  • @arogantul
    Asta e buna :)))
    Stii ca e mai buna ca A4 si mai proasta ca Serie 3 si C-Classe doar din poze ..
    6 3
  • arogantul
    @denon
    ne cunoastem cumva?
    daca raspunsul e negativ iti sugerez sa nu te pronunti despre lucruri pe care nu le cunosti, mai precis ce masini stiu eu din poze.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru