Jeep a prezentat noul Wrangler Rubicon 392: modelul este echipat cu un motor V8 cu 470 CP

de Cornel Șocariciu
Marti, 17.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Jeep a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Wrangler Rubicon 392. Modelul este echipat cu un motor V8 de 6.4 litri care dezvoltă 470 CP.

La jumătatea lunii iulie, Jeep a prezentat Wrangler Rubicon 392 Concept, un prototip echipat cu motor V8. Iubitorii mărcii americane au reacționat rapid, iar oficialii constructorului au decis ca noul concept să stea la baza unui model de serie.

Campania de promovare a demarat în urmă cu câteva zile, iar Jeep a publicat doar două clipuri teaser cu noul Wrangler. Acum, Jeep a prezentat varianta de serie Wrangler Rubicon 392.

La fel ca în cazul conceptului, modelul va fi echipat cu motorul aspirat natural Hemi V8 de 6.4 litri capabil să dezvolte 470 de cai putere și 637 Nm. Noul Wrangler Rubicon 392 ar urma să accelereze de la 0 la 96 km/h (60 de mile pe oră) în 4.5 secunde, în timp ce sfertul de milă va fi parcurs în 13 secunde.

Resursele motorului sunt gestionate de o cutie automată cu opt trepte echipată cu padele (o premieră pentru Wrangler), iar americanii au pregătit și funcția denumită Torque Reserve.

Noul Wrangler Rubicon 392 propune o gardă la sol mai mare cu 51 de mm și îmbunătățiri la nivelul suspensiei.

Unghiul de atac și cel de degajare au valori mai mari comparativ cu restul versiunilor Wrangler, iar adâncimea maximă a vadului care poate fi traversat a crescut la aproape 83 de centimetri.

Din punct de vedere estetic, Wrangler Rubicon 392 mizează pe o capotă nouă (împrumutată de la pick-upul Gladiator Mojave), o grilă modificată și, bineînțeles, sigla 392. La interior, americanii propun un instrumentar de bord îmbunătățit, echipamente acoperite cu piele și un pachet generos de sisteme de siguranță.

Lansarea pe piață a noului Wrangler Rubicon 392 va avea loc în primul trimestru al anului viitor.

Via | Jeep | Motor1

Comentarii (7)

  • ahoyyy jeeeppp !!!

    no, ca ce sa zic ?

    aspect = tipic, "macho" cu garda la sol ridicata din fabrica cu 1 tol (inch) fata de Rubiconul "clasic"
    pneuri de 33 toli din fabrica ...
    aci chiar ma intreb de ce nu le-au pus macar pe 35, ca-s multi care isi pun de 37 ...
    vine cu tot soiul de imbunatatiri care sunt puse de multi adepti ulterior, gen axe "Dana 44" cu diferential blocabil electronic, ratia finala de transfer de 3.73, etc ...
    eram curios sa vad compartimentul motor ...
    asa cum am anticipat, acolo nu mai poti arunca - vorba aia - nici macar un ac ! dimensiunile motorului "inghitind" tot spatiul ce s-ar fi putut folosi pt instalarea ulterioara a unor accesorii gen o baterie suplimentara sau un compresor pt umflare/dezumflare cauciucuri ...
    da, motorul are resurse muuult mai mari fata de celelalte motorizari disponibile, dar va consuma excesiv reducind autonomia ... pt asta e necesara instalarea unui sistem suplimentar de alimentare gen rezervor + pompa aferenta (au australienii asa ceva).

    pretul ?
    car&driver anticipeaza ca va fi sub bara de 50.000 USD ...
    personal ma asteptam sa fie ceva mai sus, spre 60.000 USD ... cind vor anunta preturile oficiale ne vom lamuri.

    va las aci legatura de la car&driver ca acolo sunt citeva info suplimentare ...

    https://www.caranddriver.com/news/a34671109/2021-jeep-wrangler-rubicon-392-specs-revealed/

    drumuri bune s-aveti !

    PS: personal as merge pe varianta rubicon clasica, cu motorul pentastar (chiar si de asta se vaita outlander'ii ca e cam setos de benzina !!! in special incarcat cu cele necesare traiului prin pustiuri), caruia i-as ridica sasiul cu 4 toli si as merge pe pneuri de 35 toli ... bun-inteles ca Dana 44 tre sa fie pe-acolo, dar "sway-bar"-ul / bara de torsiune cu deconectare electronica nu as tine-o ca am vazut ca-s f sensibile si se defecteaza relativ repede, una noua costind pina in 2.200 USD !!! am cetit ca exista cu deconectare cu aer/pneumatica si ca alea tin fara probleme (eventual asa ceva as pune).
    11 0
  • si ca sa va dau un exemplu legat de sway-bar ...
    il urmaresc pe acest domn de citiva ani ... anul trecut in perioada asta a fost in canada de est si parca prin labrador i s-a dus bara respectiva si a schimbat-o cu una noua, la reprezentanta jeep ...
    acu i s-a stricat iar ...
    vedeti ce zice pe la minutul 15:30 -15:45 ...
    va recomand sa ii vizionati filmele ca veti avea ocazia sa vedeti niste peisaje extraordinare din SUA si Canada ...
    asa ca sa va faceti o idee, Jeep-ul lui in primavara avea 150.000 mile ...

    https://www.youtube.com/watch?v=kTfr27sZ6wQ

    drumuri bune s-aveti !
    9 0
  • @AM ... de ce ati sters comentariul lui inexorabil ?

    acu chiar ca a fost la subiect, chiar ca nu a suduit pe nimeni ...
    sunteti seriosi ? nu va pot intelege ...

    drumuri bune !
    9 1
  • Octavian
    si cu emisiile ce facem? au disparut peste noapte? :)
    0 0
  • @Octavian ...
    pfff ... emisii ?::)))
    cumparam credite de la tesla !
    declaram ca sunt mari de la inceput si am terminat ...
    la mine in provincie zice domnu' guvern ca din 2035 nu mai permite sa se vinda decit electrice ...
    pina atunci vom umbla cu fumigenele astea ... si tot pina atunci speram sa avanseze tehnologia pt masinile electrice ca sa elimine din neajunsurile actuale ... in special pretul prohibitiv !
    0 1
  • In lista de accesorii se regaseste cumva si cisterna tractabila cu 2 punti?
    Sunt ridicoli americanii astia cu obsesia lor pentru benzina. Ce naiba sa faci cu matahala asta pe benzina care in anumite conditii n-are nici 200 km autonomie?
    Le inteleg pe astea cu simbolul, look-ul, puterea si sunetul dar totusi e o masina de offroad cu care nu te poti avanta affroad pentru ca ramai offroad daca ai uitat sa agati remorca cisterna.
    2 1
  • inexorabil
    Mulţumesc pentru sprijinul moral, @mip! Dar şi pentru informaţiile sugerate. Doamne-ajută!!

    Eh, @mip, nu mi se iartă “asaltul asupra conştiinţei”, d-aia! “Off topic”-ul s-a transformat în pretextul ideal de a mă ţine departe…Oricum, mi s-au refuzat şi alte intervenţii, nota bene, plăsmuite pe subiect.

    Un lucru este sigur: AM, cum mă trataţi, aşa vă tratez!!! REIAU (la infinit…).

    ** Lăsându-mă absorbit în “luxul de detalii”, pentru câteva fracţiuni de secundă am şi uitat ce fel de vremuri ne aşteaptă…

    Ia zi…@mip. Rezişti tentaţiei? **

    PS actual. Singura mea satisfacţie este că, oricât de puţin timp ar figura pe aici, rândurile mele tot apucă să fie parcurse şi nu de o singură persoană…
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru