Leapmotor C01 este un sedan electric venit din China: 542 CP și 26.000 de euro preț de pornire

de Alexandru Monenciu
Luni, 16.05.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul chinez de automobile cu zero emisii, Leapmotor, a publicat o serie de imagini și informații despre un sedan care le-ar da mari bătăi de cap unor modele similare de la producători cunoscuți din Europa și SUA. Numele său este C01.

După o pornire mai greoaie, chinezii de la Leapmotor au publicat acum o serie de imagini și informații despre viitorul sedan cu zero emisii C01. Acest model poate fi deja rezervat și, susțin reprezentanții companiei, producția de serie este programată să înceapă până la finalul anului curent.

Până atunci, însă, hai să trecem în revistă câteva detalii tehnice. Așadar, Leapmotor C01 va avea 542 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în circa 3 secunde.

Apoi, din pachet va face parte și o baterie de 90 kWh. C01 va fi disponibil în mai multe versiuni, iar cea de bază va avea o autonomie de până la 500 de kilometri. În cazul unei versiuni mai performante, autonomia maximă poate ajunge până la 717 kilometri.

La interior, pasagerii vor regăsi, printre altele, sistem de iluminare ambientală, dar și trei ecrane generoase: unul pentru instrumentarul de bord, unul pentru sistemul multimedia și unul poziționat în fața pasagerului din dreapta.

Așa cum spuneam, Leapmotor C01 poate fi deja rezervat, iar prețurile pornesc de la 26.770 de dolari sau, cu alte cuvinte, circa 26.000 de euro.

Nu se știe, pentru moment, dacă sedanul cu zero emisii va ajunge și pe alte piețe.

via Carscoops

Comentarii (6)

  • Seriff
    ''Leapmotor'':)) apar astia ca ciupercile dupa ploaie, firme cu 0 istoric au devenit mari producatori auto, inainte ce faceau? Masini de spalat vase
    11 7
  • pentru ca este foarte usor sa bricolezi una.
    Inainte nu oricine putea sa faca un motor cu combustie interna. Motoarele electrice fiin foarte simple sunt zeci daca nu sute de fabricanti peste tot. Baterii iarasi nu sunt cine stie ce filosofie, asa ca cumparand componentele de la furnizori poti face cu migala o masina care sa mearga si sa nu fie cu mult mai slaba la prima vedere decat a unui constructor consacrat. Eu insa nu m-as increde in orice marca. Ati vazut ca si Tesla s-a chinuit cu infiltrarile de apa in habitaclu.
    9 4
  • Seriff
    Nu sunt chiar atat de simple, daca se strica ceva la ele e cam nasol, Tesla are o gramada de probleme pe care nu le rezolva oricine, daca se strica ceva la Leapmotor e jale.
    10 6
  • Mircea Badea
    ferrari la pret de golf...cosmarul taciunilor!

    china domina electric la masini, drone, electronice in general...de acum vor face si avioane(neelectrice momentan)..
    5 8
  • Din cifre, pare prima electrică de care se poate folosi omul… Depre CP, ce sa mai spun lasă acolo sa fie.
    Prețul reflecta ce tot spun unii ca Electricele sunt mai simple (știu ca nu sunt), deci sa fie si mai ieftine.
    Acuma ca nu avem infrastructura da încărcare peste tot nu-i bai, unii se descurca.
    S-o vedem si realitate, Tesla va avea un concurent la jumate de preț… ups!!!
    7 5
  • pechinezu
    nu va ambalati prea tare ca 27 mii fara taxe e leapșa cu doar 1 motor, 271 cp si bateria mica.
    40 de mii tot fara taxe aia laudata, ce e drept mai mare ca tesla cu 10 cm si la jumate pret.
    care pret se dubleaza oricum pe vapor spre europa.
    12 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru