Opel a reînviat numele Frontera. Versiunea modernă poate fi comandată și cu sistem de propulsie pur electric, mai potrivită pentru zilele în care trăim.
Versiunea electrică a noului Frontera, cu 113 CP, stă și la bază celui mai proaspăt concept din curtea producătorului din Russelsheim. Numele său este Frontera Gravel și a fost dezvoltat împreună cu două companii care au o lungă tradiție în lumea sporturilor cu motor: BlackFish și XS.
Conceptul vine cu o serie de modificări specifice vehiculelor de off-road. Lista include jante Borbet de 16 inch, anvelope all-terrain, troliu, portbagaj montat pe plafon, cutii de depozitare montate în exterior și lumini auxiliare. Nu lipsește o grafică specială, cu plafonul și capota vopsite în negru mat.
Pentru contrast, Opel a utilizat o serie de accente portocalii. Acestea pot fi regăsite și în habitaclu, alături de o tapițerie din microfibră.
Opel nu a menționat dacă acest concept va primi o versiune de serie.
Germanii au precizat, totuși, că noul Frontera Gravel va fi expus public în data de 30 mai.via Opel
daca la majoritatea masinilor se pot pune in jur de 75 kg pe acele sine de plafon, frontera se lauda cu 200 kg.
nu stiu daca si noul citroen c3 aircross, practic aceeasi masina dpdv tehnic, va pastra valoarea asta cu adevarat remarcabila, care spune multe despre soliditatea structurala a caroseriei.
Un produs de top.
Frontera EV in schimb, o creatura generatoare de anevrisme, cu cauze atat estetice, dar mai ales al disoluției aflata sub capota motor.
Masina este o tigaie ordinara care nu are nimic performante tehnice. Cand vine cu 110cp si baterie de 40 kwh, ce dracu sa faci cu asta pe offroad?!
Masina trebuia sa fie cu specificatii minim 200cp si baterie 60kwh pt marimea ei si mai ales in versiunea asta de offroad...adica motor 110cp fata si 110cp spate pt 4x4