Nu orice crossover devine un succes: Volvo S60 Cross Country a devenit oaia neagră a suedezilor

de Bogdan Mirică
Luni, 09.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo S60 Cross Country, primul sedan crossover din lume, nu s-a bucurat de prea mult succes în țara europeană cu cea mai solidă cultură auto.

Atunci când a lansat noul S60 Cross Country, adică în ianuarie 2015 la Salonul Auto de la Detroit, Volvo a fost privit ca un vizionar. Nimeni nu se încumetase să își imagineze un sedan transformat în crossover. Și totuși, Volvo avea așteptări mari de la berlina sa, dovadă că a lansat-o chiar și pe piața din România, cu un preț de 42.500 de euro.

Succesul comercial trebuia să vină însă de pe piețe precum Statele Unite, Canada, Rusia și China, însă existau așteptări și din țări europene cu o puternică cultură auto.

Marea Britanie ar fi trebuit să fie un exemplu, însă din aprilie 2015 și până în prezent, Volvo S60 Cross Country s-a vândut în doar 34 de exemplare.

Oficialii englezi se apără și susțin că doar atâtea unități fuseseră rezervate Regatului Unit.

În același timp, fratele break Volvo V60 Cross Country se pare că a mers ceva mai bine. În același interval de timp, break-ul înălțat a ajuns la 478 de clienți, deși, spre deosebire de sedan, în segmentul său chiar există rivali (Audi A4 Allroad).

via autocar

Comentarii (10)

  • Asta se intampla daca vrei sa copiezi trenduri! Oricine vrea o masina de forma asta va vrea ca pe ea sa se gaseasca sigla Mercedes sau Bmw. Din pacate, amatorii de Volvo nu agreaza genul.
    17 3
  • expectanțe. bravo domle!
    5 3
  • V-am zis eu ca nimeni nu vrea un logan inaltat si mai tare...
    8 8
  • arogantul
    nu s-a vandut pt ca volvo in general vinde putine sedanuri, iar cine vrea o masina inaltata vrea sa aiba si niste spatiu de carat diverse chestii, lopeti, schiuri , saniute, saci de cartofi , porci, etc, ceea ce un sedan, mai ales unul de dimensiunea lui S60 nu prea are. poate un S90 cross country sa aiba mai mult succes.
    7 5
  • Ideea nu e rea, executia e ratata. Toate masinile de genul asta care au suuces sunt in primul rand combi. Asta arata pur si simplu ciudat.
    7 1
  • arogantul
    cel mai rau lucru la masina asta este oferta de motoare si cutii de viteza, toate de generatie veche, cred ca au folosit modelul asta ca sa scape de ultimele unitati de motoare T5 vechi

    aceeasi masina dar cu noile motoare T5 , T6 si D5, plus sistem AWD si geartronic 8 ar da lovitura pe piata.\

    S60 non cross country are exact asta, cei drept, numai cu motorul T6 nou.
    4 3
  • De unde si pana unde Suedia are cea mai solida cultura auto? Am auzit eu multe lucruri neprobate pe AM, dar asta chiar le intrece pe toate...
    5 4
  • hazard
    Nu era timpul pentru asa ceva. O sa re-apara peste cativa ani, la un alt producator, si o sa fie un succes.
    1 0
  • Daca chiar au vrut o masina mai inalta, ar fi putut colabora cu Citroen sa le dea suspensia hidropneumatica si rezolva cazul ! Masina era normala si la nevoie se ridica....asa arata ca o strutocamila. Groaznica masina !
    2 2
  • Marius
    Greșeală de strategie din partea Volvo.
    Le dau un sfat: sa pună sigla de Bmw pe ea și se va vinde ca pâinea caldă garantat. S-ar putea să devină chiar unul din cele mai bine vândute modele. Dacă hidoseniile alea de X6 își găsesc cumpărători, atunci asta are succes garantat.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru