OFICIAL: Genesis G90 debarcă în Europa. Rival pentru Mercedes-Maybach Clasa S

de Alexandru Monenciu
Joi, 13.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Limuzina de lux Genesis G90 debarcă pe Bătrânul Continent, atât în variantă cu ampatament scurt cât și cu ampatament lung. Modelul poate fi deja comandat în Germania și Elveția.

Limuzina G90 este cel mai luxos model din portofoliul Genesis. A doua generație a debutat, în Coreea de Sud, la finalul anului 2021. Câteva luni mai târziu a ajuns pe piața din Statele Unite ale Americii, iar acum a venit momentul să debarce în Europa.

Versiunea europeană a lui Genesis G90 a fost prezentată cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood.

Pe Bătrânul Continent, Genesis G90 va putea fi comandată atât cu ampatament scurt cât și cu ampatament lung. Cea din urmă oferă cu 190 de milimetri mai mult spațiu pentru picioarele pasagerilor din spate.

Limuzina cu ampatament scurt are o lungime de 5.275 milimetri și un ampatament de 3.180 milimetri. Varianta LWB are un ampatament de 3.370 mm și o lungime de 5.465 mm. Din punct de vedere al lățimii și înălțimii, cele două mașini sunt identice: 1.930 mm, respectiv 1.490 mm.

În funcție de modelul ales, masa proprie variază între 2.025 și 2.345 de kilograme. Genesis G90 va putea fi comandată fie cu 4, fie cu 5 locuri, dar trebuie menționat că varianta cu ampatament lung va fi disponibilă numai cu 4 locuri.

Constructorul asiatic promite o listă de dotări standard care să ajute G90 în lupta cu modele ca Mercedes-Maybach Clasa S.

Din păcate, gama de motorizări este necunoscută.

În SUA, Genesis G90 este echipată cu un propulsor V6 de 3.5 litri care dezvoltă 375 sau 409 CP. Rămâne de văzut ce unitate a pregătit Genesis pentru versiunea europeană.

Așa cum spuneam, limuzina de lux poate fi deja comandată în Germania și Elveția.

via Motor1

Comentarii (2)

  • inexorabil
    Păi cum să arate “versiunea europeană” ? Ar fi chiar greu de intuit/imaginat? Cel mai probabil: submotorizată (faţă de pretenţiile de limuzină – indiscutabil, “limuzină de lux”), ca să nu-şi avorteze Ursula (Andress) plămânii când deschide geamul; nenea Iosif (Mica Prigoare) are cu totul altă problemă: cu picioarele (apropo, dacă şi le-ar supune unei cure cu Duramax, poate că şi le-ar înzdrăveni).
    2 1
  • inexorabil
    On topping: n-ar părea tocmai de lepădat.

    Ce baftă: comparatio est ratio. Astfel, în materie de “supreme” auto (luxul lux…se constată doar la “englezoaicele” consacrate), deoarece la japonezi aş aprecia cel mult un “E” (recte Infiniti M/Q70), iar la chinezi…zero (triplu barat), uite cum îmi stârnesc oarece interes…sud-coreenii. Mai precis: Hyundai Motor Company. Cel mai precis: Genesis G90.

    Ce-i drept, poposeşte cam târziu pe un continent care nu neapărat venerează Triada, ci care şi-a pierdut busola…Prin urmare, nu prevăd că va “face purici” – şi nu mă refer la volumul vânzărilor. Din fire, aici mentalităţile nu se schimbă cât ai bate din palme. Tradiţionalismul european (de izvor/fundament…scito-get) constituie macrodoctrina definitorie…şi mai mereu învingătoare. Cazul nu se cere tratat în mod simplist: este bine sau este rău. Îl accepţi ca atare sau te laşi păgubaş – nu-i aşa, Fănele?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru