Până unde merge cursa cailor putere? Porsche 911 Turbo și Turbo S au debutat oficial cu 20 de cai în plus

de Bogdan Mirică
Miercuri, 02.12.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche duce mai departe bătălia cailor putere, odată cu dezvăluirea faceliftului pregătit pentru cele mai puternice versiunii 911: Turbo și Turbo S.

Porsche se pregătește deja de ediția 2016 a Salonului Auto de la Detroit, cu două premiere importante. Este vorba despre versiunile de top ale popularului 911. Porsche 911 Turbo și Turbo S se aliniază modificărilor aduse de faceliftul operat în toată gama.

Cum era și normal, lista de noutăți include și ceva mai multă putere sub capotă. Aici se vor regăsi cu 20 de cai putere în plus, grație unor turbocompresoare noi. Agregatele folosesc acum și o funcție dinamică de overboost, pentru a îmbunătăți performanțele în situații solicitante.

Mai multă putere = performanțe incredibile

Mulțumită acestor noutăți, ”modestul” 911 Turbo se poate lăuda cu un total de 540 de cai putere și o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 3 secunde. Viteza maximă s-a mărit și ea și ajunge acum la 320 de km/h.

Esential 540 de cai putere oferă noul Porsche 911 Turbo.
580 de cai putere garantează cel mai puternic 911 de serie.
330 de km/h este viteza maximă a versiunii Porsche 911 Turbo S.
În cazul performantului 911 Turbo S, pachetul de putere ajunge la 580 de cai, adică suficient pentru a ajunge la 100 de km/h în 2.9 secunde și pentru a atinge o viteză maximă cu 12 km/h mai mare, adică 330 km/h.
Culmea, consumul este și el redus cu 0.6 litri, ajungând la 9.1 litri/100 km pentru Turbo și la 9.3 litri/100 km pentru Turbo S.

Pachet Sport Chrono în standard

Faceliftul face și ca noile versiuni să fie oferite alături de pachetul Sport Chrono în standard. Acesta include un volan nou, cu diametrul de 360 de mm și design inspirat de Porsche 918 Spyder. Pe el, germanii au instalat un selector al modurilor de rulare, patru la număr: Normal, Sport, Sport Plus și Individual. Există și un buton Sport Response, care pregătește motorul și cutia pentru o exploatare intensă.

Pe lângă frânele ceramice oferite în standard pe 911 Turbo S, ambele versiuni vin cu o mulțime de sisteme noi. Printre ele se numără asistentul la schimbarea treptei de viteză și un sistem de ridicare a gărzii la sol cu 40 de mm pentru a depăși obstacolele. Faceliftul aduce și jante noi, de 20 de inch, anvelope ceva mai late și o serie de alte modificări estetice discrete.

Sistem multimedia cu funcție tactilă

Urmareste Automarket
La nivel de echipare, noile Porsche 911 Turbo și Turbo S vor beneficia de cel mai nou sistem multimedia dezvoltat în laboratoarele din Stuttgart.
Este vorba despre Porsche Communication Management, cu navigație online, funcție tactilă, informații live din trafic și o grafică ce permite vizualizarea la 360 de grade. Pentru cei care iubesc claritatea unui sistem de sunet de înaltă calitate, Porsche folosește două sisteme audio, unul Bose și unul Burmester.

Comentarii (4)

  • Ce sunt gaurile alea de pe volan ? Nu imi plac...iar jantele sunt banale ...
    1 9
  • cel mai probabil "gaurile" sunt cap surub de tip trox
    0 0
  • Cum pana unde poate merge ? Pana la urmatoarel filmulete in care proprietarii folosesc ranga de bune ce sunt :)
    1 12
  • Mitica Blajinul
    Vianule, e trox sau torx?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru