Planul Volvo pentru 2021: un sfert din vânzări să fie asigurat de mașini electrice și hibrizi plug-in

de Paul Cosma
Duminica, 07.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo vrea ca vânzările de mașini electrice și hibrizi plug-in să ajungă la un sfert din total în 2021, după ce cota acestora a fost de 17% anul trecut.

Volvo a început 2021 cu dreptul, după ce 2020 a însemnat o scădere cu 6% a vânzărilor la nivel global.

În ianuarie, constructorul a comercializat 59.588 de mașini, cu 30.2% mai multe decât în aceeași perioadă din 2020. Volumul s-a dublat în cazul unităților Recharge. În prezent, una din cinci mașini Volvo vândute la nivel global este electrică sau hibridă.  

Șeful Volvo, Hakan Samuelsson, vrea să sporească vânzările de electrice și hibrizi plug-in în 2021. 

“Cam un sfert din vânzările din acest an ar trebui să fie sub brandul Recharge,” a subliniat directorul mărcii suedeze. 

În 2020, cota vânzărilor Recharge a fost de 17% din total, în creștere față de 6.5% în 2019. În prezent, europenii sunt cei care caută vehiculele electrificate de la Volvo într-o proporție mai mare decât restul clienților din alte regiuni, cu 31% din total pe 2020. 

Cel mai bine vândut model Volvo în prima lună a acestui an a fost XC40 (17.770 de unități), urmat îndeaproape de XC60, cu 17.053 de exemplare.

SUV-ul XC90 a completat podiumul, având 7.564 de unități comercializate în ianuarie 2021. 

Via Volvo

 

 

Comentarii (43)

  • Johnny
    Bravo Volvo, un brand mult mai interesant decat trio- ul german...si e premium, spun asta pt fanii germanelir care o tot dau inainte ca Volvo nu se ridica la nasul lor. Eu il vad mai calitativ so stilat, chiar daca nu au motoarele cele mai puternice.
    14 10
  • intreb si eu
    de ce fanul volvo, permanent de serviciu, precizeaza mereu, sa stie lumea, ca volvo e premium. De ce? Pentru ca poate aspira la asta?
    N-am vazut pe nimeni de la triada sa se laude cu asta sau macar sa incerce sa te convinga.
    Serios acuma, cel mai frustrat e fanul volvo care cand vine vorba de masina iubita, primul lucru pe care ti-l spune e ca marca e premuium.
    Da baiete, daca zici tu, te credem. Sunt convins ca ai condus tot ce misca in zona auto si stii despre ce vorbesti. Acum linisteste-te.
    13 11
  • Johnny, devii un trol, aduci in discutie marcile nemtesti fara sa fie nevoie. Ca sa nu ramai cu o impresie gresita, un interior de XC90 nu este mai calitativ ca cel de X5, nu ca este slab interiorul de la Volvo, dar nu este peste niciun concurent german. Apoi Volvo nu are concurent pentru trio-ul german in multe clase, nu vorbesc doar de motoare.
    17 9
  • @dan_grc
    Nu mai compara Volvo cu nici un model German. Lasa-le asa necomparate.
    Si lasa abureala cu interioarele si motorizarile.
    De exemplu acum 5 ani Volvo scotea pe piata in plug-in hybrid: motor 2 litri + electric cu baterie de 10kwh. Anul trecut a aparut si BMW X5 cu motor de 3 litri si baterie de 24kwh care are aceleasi performante ca un Volvo vechi de 5 ani.
    Dar BMW nu are 7 locuri la PHEV:)
    A, si BMW nici nu e bine sa il incarci ca iei foc. Nici sa folosesti modul sport.
    Deci la ce bun masina frumoasa si pe platforma?
    Volvo a fost peste germani in ultimii 5 ani la ei acasa.
    Si Volvo e mult mai premium decat germanii, chiar daca nu are concurenta in anumite clase.
    Personal voi alege mereu Volvo si nu o germana, la orice clasa.
    E ceva deosebit si simplu si asta imi place. Nu striga dupa ochii lumii, nu vrea sa iasa in evidenta. Si asta e perfect: nu iei nici amenzi cum iau cocalarii cu BMW si nici nu sunt asa furate. Deci e perfect.
    9 14
  • Voi vorbiti ma toata ziua de Bmw, la orice stire, sunteti niste hateri cu zeci de nick-uri, inclusiv Johnny boy, nu mai bine va limitati la ce va place ? Destul de greu, nu ? Crezi ca daca iti dai voturi schimbi realitatea ?
    17 12
  • Pare un obiectiv usor de atins avand in vedere ca 20% au fost deja vanzarile in 2020, 25% in 2021 nu pare un obiectiv ireal.
    @dan_grc: uita-te putintel la reclame si vezi ce se promoveaza.
    Eu an vazut asa: Volvo promoveaza familia si siguranta. Vad poze cu familii cu 2 copii, vad reclame la siguranta.
    BMW: reclame interzise pentru promovare condus imprudent, glume multe despre soferi prosti, poze si multe amenzi la cocalari. Masini furate de "oameni seriosi".
    Poate nu iti place, dar asta e realitatea, accepta.
    La Volvo se pune accent pe altceva in afara de frumusete si multi cai putere.
    Desi motorizarea T8 are vreo 400 CP, nu am vazut reclama la Volvo pe drifturi,liniute si figuri ca ajunge la 100km/h in mai putin de 6 secunde.
    La BMW, chiar si cu un amarat de 2litri diesel cu 180 CP, care face suta in peste 8 secunde, toti smecherii se lauda ca au masina sport :))
    Deci nu te agita, cine alege Volvo,o ia pentru altceva, nu pentru figuri si liniute.
    Pentru maimutoi dornici de a fi admirati si care cred ca masina le ofera un statut social exista BMW. Cand au BMW, desi e doar o troaca obosita importata din Germania, cu vreo 300000 km, facuta din bucati si pe care au dat 2-3000 euro, ei cred ca sunt buricul pamantului, a lor e toata strada si nu numai, chiar si linia de tramvai, chiar si partiile de schi, chiar si plaja.
    Cate Volvo ai vazut pe partiile de schi? Cate ai vazut pe plaja?
    Ai cautat din curiozitate " cocalar cu BMW" sa vezi cate stiri gasesti?
    Daca obiectivul Volvo e sa vanda 25% electrice si plug-in hybrid, obiectivul BMW era sa mai tina motoarele Diesel inca 20 de ani.
    Vezi diferenta? E la cocalareala:))
    10 16
  • @dan_grc
    E interesant ce zici de XC90 si X5.
    Fii atent: Volvo XC90 in 2015 iesea mai bine la siguranta decat X5-ul din 2020.
    XC90 are o reclama interesanta:
    Se zice asa" the most awarded SUV of the century". Deci nu e vreun X5, ML, Q7 ... E XC90. Datorita tehnologiei, sigurantei si confortului.
    Daca nu ai vazut inca cum arata masina, ai aici o prezentare:
    https://youtu.be/Bpmpo6Vx-Hs
    Nu se prezinta cu drift, cu fum din roti si marlanii, pentru ca nu se adreseaza marlanilor.
    https://www.pinterest.com/pin/35325178312316278/
    Deci, sa lasam gargara de cocalari deoparte si sa ne trezim la realitate.
    8 11
  • Ce treaba are strategia Volvo cu Bmw, in acest articol, disperatule ? Vali=Johnny= mafia, te-as bana cateva luni pentru poluare psihica, tu n-ai Volvo, Lexus, hibride, electrice, orice marca de non cocalar, ai doar ceva la cap.
    13 10
  • @dan_grc
    Vorbeste si cu cei de la Automarket si sa ii baneze pe toti cei care nu apreciaza BMW :))
    Banuiesc ca cenzura e arma secreta pentru promovarea BMW. Ca si softurile mincinoase pentru grupurile germane.
    Nu ti-a placut prezentarea la XC90?
    Nu-ti place ca soferii de BMW sunt cocalari?
    Adreseaza-te altora, eu doar citesc articole puse de altii, nu le scriu eu.
    Iti pun la dispozitie si o lista a celor mai banate reclame:
    https://cardealermagazine.co.uk/publish/bmw-named-worst-offender-breaking-asa-rules/196068
    Exista autoritati pentru banat reclame mincinoase, nu tu. Tu esti degeaba, ai vrea sa banezi pentru ca nu iti convine parerea unora.
    Vezi pe lista aia daca gasesti Volvo, sau sunt marcile germane, preferatele tale, si in topul topului e BMW.
    Baneaza-ma ca sunt rau:))
    9 12
  • Încă o dată se dovedește că derby-ul în domeniul automobilelor este Volvo versus Bmw... restul joacă pentru clasament.
    3 1
  • Marius
    @dan_grc:
    Reclama Volvo:
    https://youtu.be/c4uvXAf2eh4
    Reclama BMW:
    https://youtu.be/b24JH5yX8_s
    Familie si protectia mediului versus poluare si sportivitate.
    Stai sa ma gandesc ce sa aleg:
    Aer curat si familie in siguranta, sau sa fiu un marlan egoist care sa iau masina sa imput?
    Alegerea e atat de simpla pentru unii ca nici nu trebuie sa stai pe ganduri :)
    Las marlanii la locul lor si as lua masina sa ma protejeze de astfel de specimene intalnite pe drumurile publice. Ei nu fac diferenta intre soferi profesionisti care fac drift pe circuit si drumurile publice, ei iau BMW pentru a le conduce asa pe drumurile publice, ca asta e reclama la BMW.
    Deci dan_grc, sa nu mai compari niciodata cele doua marci. Publicul tinta e total diferit!
    Vezi ca a aparut noul M5 CS. Reclama la el e tot cu aer curat, familie si copii :))
    5 15
  • Edikkk
    Sunt Mercedes serie varză (van-urile de transport marfă), altele bune, altele premium (cele peste 50.000€) şi unele lux (Mercedes S series, Maybach)

    BMW unele de serie (alea mici 2 portiere, 4 locuri), unele premium, unele lux

    Porsche cam e doar premium şi lux

    Volvo..... cam greu premium.... dar în niciun caz lux

    Fiecare să îşi cumpere ce vrea şi ce poate.

    Dar să fie doar PHEV sau EV :)))
    8 5
  • @dan_grc
    Si pentru toti cei ce dati manute rosii, suparati pe adevar:
    https://stiriletransilvaniei.ro/2020/02/11/cocalarul-cu-bmw-obiect-de-studiu-la-o-universitate-din-finlanda/
    https://forums.m3cutters.co.uk/threads/scientists-confirm-link-between-bmw-ownership-and-being-an-asshole.118875/
    https://uk.motor1.com/news/268333/bmw-drivers-worst-on-uk-roads/
    Nu va faceti griji, este o pura intamplare ca in toate tarile soferii de BMW sunt cei mai marlani.
    Finlanda, Olanda,... toate tarile au ceva in comun: cocalarii cu BMW.
    7 11
  • @Edikk
    Eu ii citez pe unii:
    https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-germany-vehicle-dependability-study
    “Volvo—the leading premium marque—and most major volume brands rank well above the German brands. Audi, BMW and Mercedes-Benz need to improve the reliability and robustness of the premium features and materials before customers look elsewhere.”
    Deci astia zic ca germanii trebuie sa mai lucreze la premium features si materiale.
    Acum ca Volvo e mai apreciat decat orice marca germana nu e de mirare, la fel e si in alte tari.
    Doar romanul umbrit de sigla BMW si spalat pe creier nu vede altceva.
    8 6
  • Johnny
    Nu stiu de ce sariti asa unii ca ataca cineva germanele. Nu- s fan Volvo si comentez pozitiv la germane de multe ori..dar, am fost in showroom volvo si mi- au prezentat o compacta calitativa cam scumpa. M- am dus la bmv si am vazut tot o compacta cu geamuri interesante, fara rama design ok pe exterior si dezastru la interior. Acelasi bord cu o rabla veche detinuta la mom respectiv, tot bmv dar serie 3. Scaune cu tapiterie mai proasta decat o marca de volum, pret de bmv desigur. Mi- au recomandat sa merg la sh ca- s sarac cand le- am propus un discount. Urata experienta
    7 5
  • inexorabil
    Dane, n-ai realizat nici până astăzi că Mafia este veşnic incorigibil?...Că doar tu însuţi afirmi că se confruntă cu probleme psihice. Păi, din moment ce conştientizezi că nu se poate dialoga cu el sub nicio formă, de ce îi mai ripostezi? Lasă-l în (eco/eto)fabulaţia lui despre zâne scandinavo-muskuloase. Fiindcă ori n-a aflat încă, ori se face că plouă în privinţa adevărului că germanii (apoi americanii, respectând, în mod obiectiv, o ordine a importanţei) au cel mai consistent aport la dezvoltarea şi implementarea sistemelor de siguranţă, fapt atestat de patente…Aşa, de sanchi, în urmă cu vreo 30 de ani, ADAC a demonstrat că Triada oferea maşini mai sigure decât Volvo & Saab.

    Dar şi astăzi se remarcă diferenţe, nota bene: în cadrul etalonului siguranţei auto (IIHS) – aşadar, ne referim la cei mai exigenţi în domeniu. De exemplu, limitându-ne la Segmentul E, iarăşi reprezentantele Triadei se situează peste Volvo (MB şi Audi primind chiar distincţia “Top safety pick + “). Curios sau nu, comparaţia menţionată mai sus (cea din 1992) s-a axat tot pe Segmentul E.

    Pe de altă parte, cine îi tot atribuie lui Volvo aptitudini de concepere a luxului? Au ieşit vreodată suedezii pe interval cu vreo creaţie proprie clasei-regină a eleganţei (recte Segmentul F) ??? De fapt, ori de câte ori am inspectat SIAB sau SAB, atunci când am vrut să revin cu picioarele pe pământ, m-am aşezat în Volvo! Fiindcă asta sugerează în fond: o zodie (legată straşnic) de pământ, văduvită de imaginaţie, de reverie (la naiba cu filosofia lor “spartană”), în ultimă instanţă de plăcerea de a conduce (constatare pe propria-mi piele) şi de savoarea panoramei…Ba încă şi Insignia te îmbie la senzaţii, chit că “joacă în altă ligă”.

    Acum, Mafănikkk, eşti invitat la turbare (oricum, ceva care n-are legătură cu turbo). Dar, rogu-te din nou, fără “@inexorabil” sau “@inexo” în loc de nick.

    PS. Toţi cei ce DAU mânuţe roşii, nu “ce daţi”. Ce acorduri ai învăţat matale la şcoală, coane? Mă rog, ori cu mine, ori cu alţi observatori de pe AM ai comportamentului tău lingvistic, în mod neîndoielnic ai cu cine învăţa! Iar timp există…Axiomatic, omul, cât trăieşte…continuă tu fraza!

    Toţi cei ce DAU mânuţe roşii, nu “ce daţi”. Ce acorduri ai învăţat matale la şcoală, coane? Cât despre “cei mai mârlani”, vezi că schimbarea valorii gramaticale admite utilizarea adjectivului cu rol de substantiv, dar tentativa inversă numai în context stilistic! Iar “bmv” nu merită nicio atenţie; este prea grosolană o asemenea abordare.
    Mă rog, ori cu mine, ori cu alţi observatori de pe AM ai comportamentului tău lingvistic, în mod neîndoielnic ai cu cine exersa! Iar timp există…Axiomatic, omul, cât trăieşte…continuă tu fraza!

    Dacă tot te obsedează “cocalarii cu BMW”, de ce nu mizezi pe o “asiatică” sportivă, cu ajutorul căreia să-i pui la punct pe frontul realităţii rutiere? Că doar baza de alegere este destul de largă, cum ar fi un Mitsubishi Lancer Evo, mai ales că motorul de 2L turbo de la japi îndeamnă la performanţă pură…Ah, da, nesocotind “protecţia mediului”, dar scopul scuză mijloacele, nu?
    Te-ai blocat pe şablonul “cocalarii” – treci odată la acţiune!!!
    18 10
  • inexorabil
    Rugăminte: AM, eliminaţi din textul meu anterior acel PS.
    0 5
  • Nu inteleg de ce nu se introduce obligativitatea unui cont, macar acolo este mai obositor sa-si faca cineva cate un cont, sau mai multe, pe zi, ca asa este usor sa te semnezi @, vali, marius, johnny.
    16 4
  • @inexo
    Asta crezi tu, ca ma obsedeaza???
    Esti departe de adevar. Eu ignor cocalarii cu BMW. Sunt niste oameni foarte, foarte limitati si lipsiti de experienta.
    Vezi ca articolele despre soferii BMW nu sunt scrise de mine sau de romani. Sunt redactate de anumite persoane din Finlanda,Olanda, Anglia.
    Daca ai ceva cu ei si crezi ca sunt obsedati de cocalarii cu BMW, cred ca ii poti contacta sa incerci sa le schimbi parerea. Dar bate la ochi sa fie chiar peste tot aceeasi soferi, aceeasi marca vizata, aceeasi cocalari.
    Si nu am banat eu reclamele, nu am dat eu amenzile la BMW, Mercedes si VAG.
    Deci vezi tu, cauta in alta parte vinovatii, dar nu mai departe de Germania:))
    Pe acolo se intampla lucruri ciudate, softuri, asocieri ilegale, combinatii. Nu le fac eu, le fac ei.
    Sa dai vina pe altii e usor.
    Sa iei apararea marlanilor e simplu.
    Sa vezi adevarul e greu.
    Treaba e simpla. Lumea e satula de marlani. Articolele respective dovedesc asta. Politia e cu ochii pe cocalari, firmele de asigurari au rapoarte cu cei mai amendati cocalari, cele mai furate masini in Europa, cei mai prosti soferi.
    Deci nu vad care e problema voastra?
    Daca cauti cocalari cu BMW pe Google si ai milioane de rezultate, asta e viata :))
    Nu trebuie sa fiti suparati pe asta.
    Cei ce au scris articolele sunt niste oameni rai, care au ceva cu BMW. Probabil ca nu isi permit si de asta. :))
    Hateri parca se numesc?
    Si politia are ceva cu ei clar.
    4 13
  • @dan_grc
    Ar trebui introdusa si obligativitatea unui minim de bun simt in trafic, dar nici asta nu se introduce.
    Acum vreo 12 ani pe Automarket aparea un articol interesant:
    https://www.automarket.ro/stiri/studiu-soferii-bmw-sunt-cei-mai-indisciplinati-din-trafic-sondaj-21497.html
    Lucrurile s-au agravat de atunci.
    Mai multi cocalari, mai multa nesimtire.
    Sa ii banezi si pe cei de la Automarket ca pun asemenea articole :))
    Cica si pe acasa la germani treburile stau cam la fel:
    https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/soferii-bmw-cei-mai-agresivi-in-trafic-15563.html
    Deci avem studii din Germania, Finlanda, Olanda, Anglia... Ce mai vrei ca sa intelegi?
    Trebuie mentionat ca sa inteleaga toata lumea: nu va mai suparati pe cei ce pun link-uri cu astfel de articole, pentru ca nu ei le scriu. Daca reusiti sa intelegeti lucrul asta, e bine.
    Soferii de BMW sunt cei mai prosti pentru ca nu sunt educati. Asta e concluzia internationala.
    8 7
  • inexorabil
    N-am negat niciodată faptul că pot fi confirmate “pe viu” tipologiile relevate de acel faimos “atlas de mitocănie urbană”. Dar s-o crezi tu că “angelicele” e-creaţii vor fi ocolite cu îndârjire şi la nesfârşit de această faună aparte (alde coca & piţi). Din moment ce şi aceste “maşini” se anunţă “încărcate” de herghelii. Mă voi zvârcoli de râs când îi voi vedea pe “infamii” de ambele sexe ascultând Guţi şi Salami în Tesle. De fapt, voi crăpa literalmente de râs! Nu-ţi face iluzii că “n-are cum să fie una ca asta” (faza cu e-manelele).

    Mafănikkk, dacă te-ar fi animat minima curiozitate de a parcurge “topul” meu personal de pe AM, ai fi observat limpede, fără echivoc, că preferinţele mele în privinţa mărcii Audi se “opresc” la primele generaţii de A6/S6 şi A8/S8! Mai departe nu mă încumet, fiindcă nu mă tentează!! Inclusiv din cauza apetenţei cultivate de producător pentru viteză nejustificat de mare, automat pentru apologia motoarelor prea forţate (de aceea detest linia RS!). Contează însă şi motivele (in)estetice (de pildă, arhitectura frontală de inspiraţie Lamborghini şi minimalismul de bord în condiţii de exces high-tech le resping instantaneu), ca şi poziţia declarată oficial (de VAG) faţă de snobismul ecomarxist.

    Totodată, recunosc că îmi compromit deseori propriile-mi principii, exasperat de draconicele “norme de poluare” (adică, de silă, de nevoie, mă orientez către un produs nou sau relativ nou), dar, din fericire, tot “mintea de pe urmă” iese învingătoare în aceste neplăcute lupte intestine, adică se întâmplă să renunţ în timp util la ideea nespecifică de a miza “totuşi” pe variante “la ordinea zilei” (chiar dacă dotate cu M.A.I.), oricâte dificultăţi (şi obiective, şi subiective) conştientizez că mi-ar crea, inevitabil, opţiunea pentru “clasice” Audi. Pentru că, în faţa mea, tronează un întreg Sistem (eco)ostil…

    Evident, nu sunt singurul conservator “inveterat” care se încleştează cu vicisitudinile tipice “vremurilor avansate”, dar nu prea mă încălzeşte această certitudine sentimentală, câtă vreme concreteţea…financiară (inclusiv la nivel legislativ şi fiscal – a se citi: samavolnicii oculto-politice) mă loveşte fix în moalele capului, iar ajutor nu pot primi nici măcar din partea afinilor auto. Însă gustul provocărilor mi se va părea întotdeauna dulce, negrăit de dulce…Implicit, al SFIDĂRII. În pofida sacrificiilor de rigoare la care mă voi preta…

    La final, mă semnez în mod tranşant: cocalarul musai “clasic”.
    18 6
  • Nu exista stire cu masini germane la care sa nu apar pe aici si sa comentez negativ,comentez mai ales la stirile cu Bmw-uri,alea ma frustreaza cel mai mult,nu suport sa vad oameni cu Bmw-uri sau oameni care se bucura de condusul sportiv.(eu sunt un carnat panicat care doarme la volan).Daca vi se pare o coincidenta ca un anumit Fanel_ de pe aici uraste bmw-urile la fel ca si mine iar comentariile lui sunt identice ca ale mele,sa stiti ca nu e nici o coincidenta,sunt tot eu,acelasi frustrat. Semnat Marian si inca alte 20 de nick-uri.
    25 4
  • Automarket, faceți ceva cu fontul comentariilor de pe site! Este absolut ilizibil, e penibil. Sau, poate vă doriți să nu mai citească lumea comentarii, e și asta o posibilitate.
    15 0
  • Faptul ca posesorii de BMW neaga studiile internationale si se apara intre ei este exact ce se mentioneaza in articole.
    Negarea unor fapte si lucruri clare.
    Si ignorarea vonturilor celorlati soferi e la fel.
    Atat timp cat aparam si promovam cocalarii, nu avem de ce sa ne miram ca mor oameni pe capete.
    La urma urmei nu degeaba BMW mai are si lozinca: " The ultimate killing machine"
    Sa fiti sanatosi si nu uitati: e foarte posibil ca intr-o zi sa fiti lovit de un marlan cu ceafa groasa cu un X5 sau X6. Atunci sa vedem daca ii mai aparati.
    3 14
  • @Fanele
    Dorele,las-o la gara,d'aia stati si cu botnita pe rat,mai stiti ceva in afara de frica de moarte?Tepoate omora si o Toyota Prius nu doar un x5,cocalari sunt la toate marcile. Lasa frustrarile.. "Studii internationale"... aici am ras. Asta e site cu si despre masini,nu iti plac masinile,motoarele si condusul sportiv,du-te rapido pe site-ul Femeia sau Formula as.
    19 4
  • @Dorel
    John, Vali, Marius, etc. tu esti?

    E adevarat, BMW e o marca de cocalari.
    Asta nu schimba cu nimic faptul ca Volvo e o chinezarie, apreciata in special de bosorogi si de alte moluste rutiere care de obicei incurca traficul mult mai mult decat vitezistii nostril de serviciu. O masina mediocra la toate capitolele.
    18 2
  • @@Dorel
    Cand zici chinezarie zici BMW inca din 2003, zici Daimler si VAG care produc in China dinaintea Volvo. Zici BMW IX3 facut in China si exportat peste tot in lume.
    Volvo este marca premium care iese de vreo 10 ani mai bine decat BMW, Mercedes si Audi la toate capitolele: tehnologie, siguranta, fiabilitate.
    Dar e greu sa explici unor mediocri cu BMW 520d ce insemana un Volvo.
    Vezi ca Volvo a iesit marca care incorporeaza cele mai multe tehnologii pe noile modele, nu are reclame banate pentru porcarii si nu si-a luat amenzi pentru ilegalitati.
    Deci cine sunt prostii si mediocrii???
    Voi, cei care un vedeti altceva.
    Auzi tu la el, mosi care incurca circulatia.
    Retardule, Volvo face reclame pentru tineri familisti, nu pentru cocalari dornici de drifturi.
    Si pentru pensionari care isi plimba nepotii si vor sa fie in siguranta, in caz ca sunt loviti de vreun retard ca voi.
    Clar??
    Si vezi ca desi un Volvo XC60 Plug-in hybrid are vreo 400 CP si ajunge la 100km/h in mai putin de 6 secunde, nu isi face reclama ca intrece o coaja de 520d care se taraie in peste 8 secunde.
    Asa ca lasa abureala cu mosnegii.
    Asta e ca aia cu chinezarie. Atat va duce mintea pe voi.
    Mergi la un dealer Volvo si vezi ce componente made in China sunt pe un XC40, XC60 sau XC90, apoi mai vorbim.
    Componente, da? Daca stii ce sunt alea.
    Vorbim dupa ce faci lumina in capul ala sec.
    3 15
  • Euglen Ionescu
    @Fanelus de la 12:00,Volvo masini de familisti???Tu gandesti? De cand masinile de familist costa de la 50 000euro in sus,ba baiatule,esti "retard"(sic). Cand incerci cu creierasul ala pe care patineaza musca sa jignesti pe careva,zi-i si tu retardat,retard e agramat."nu mai"(sic) drumuri pline de bmw x5 care sa te depaseasca prin dreapta.
    16 3
  • Aveti dreptate, am uitat ca asta e site de masini adevarate.
    Ar fi bine ca Automarket sa nu mai puna stiri despre Volvo, ca nu se incadreaza la masini si nici nu e o marca demna de un articol.
    Va las baieti, sunteti mult prea superiori, superioritate data de masina pe care o conduceti, nu de modul de gandire.
    Ramaneti sanatosi!
    1 17
  • @flanel
    Trolache,mi-ai rupt inima,ne lasi pentru 10 min. apoi cu alte nick-uri spurci iar sectiunea cu comentarii.
    15 5
  • unde sa ajuns sa compari volvo cu bmw
    1 1
  • @Ionescu
    Volvo e masina de familie la 50K fix in tarile alea unde sunt facute studiile.
    Adica acolo unde lumea nu ridica in slavi cocalarii, unde politia ii lasa fara permise, ca nu se merge cu spagi ca la noi. Ia mergi tu si fa liniute cu BMW si Audi prin Finlanda sau Olanda sa vezi cum ramai fara permis, fara masina. La noi la romani nu doar ca se fac liniute, se si pun pe YouTube.
    https://youtu.be/ttyzex1igdU
    https://speedingeurope.com/netherlands/
    Vedeti voi, in unele tari nu merge ca la romani. Cocalarii sunt pedepsiti,nu apreciati.
    https://www.motor1.com/news/21433/20-year-old-dutchman-gets-bugatti-veyron-confiscated-by-police-for-speeding-80km-h-over-the-limit/
    La noi se iau permisele cu bani de toti retarzii, daca ai destui bani omori si scapi nevinovat, e o tara deosebita, tara unde cocalarii fac ce vor.
    4 15
  • @făfanel
    Baga mare si muta-te mai repede in tarile nordice,pleaca si lasa-ne.Sa-ti iei un Polestar nou si sa duci copilul la gradinita cu 30 ca pentru asta l-a facut Volvo,da?
    15 8
  • Mircea
    Se pare ca Volvo si-a sporit vanzarile in Germania de la an la an incepand cu 2014.
    Deci daca si germanii aleg altceva in afara de marcile lor, atunci e un pas important. Si parca prin Germania Volvo are vreo 100 dealeri, in Romania vreo 4-5. Deci discutam de alt nivel.
    4 16
  • Si Dacia si-a sporit livrarile in Germania :). Ia baga un link cu vanzarile Volvo in Germania, de unde sa se vada ca vand mai mult ca Bmw, ca te pricepi la linkuri si in a te face de ras.
    13 4
  • Mircea
    Dupa manutele rosii inteleg ca si germanii care cumpara Volvo va supara.
    Cum poti da manuta rosie unui fapt, unor cifre de vanzari?
    De fapt nu ma mira vazand ce comentarii sunt pe aici.
    M-am uitat si eu din curiozitate la ce clasa se adreseaza ultimele modele Volvo testate de Automarket:
    Am gasit asa: tineri si familisti:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc60-polestar-engineered-100375.html
    Familisti si manageri:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc90-t8-twin-engine-96167.html
    Tineri:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-xc90-t8-twin-engine-96167.html
    Familisti si manageri:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-v60-t6-88229.html
    Familisti:
    https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volvo-v90-cross-country-t6-75957.html
    Deci vreo 4 modele in care nu gasesc pensionarii mentionati de unii.
    Vorbiti cu cei de la AM sa adauge 2 rubrici noi: pensionari pentru Volvo si cocalari pentru BMW.
    4 18
  • Dricul Mircea
    Fanele,ne-ai omorat cu link-urile tale,am inteles,e ca tine,relaxeza-te,trage aer in piep si iti promitem ca daca iei medicamentul si te bagi la loc in salon la culcare,nu ne mai luam de firma matale Volvo.
    16 5
  • Nu au motoare deloc
    7 4
  • Mircea
    Nici testele facute de Automarket si parerile lor nu va convin?
    Natie de suparati mai sunteti.
    Deci apreciati firmele care platesc amenzi, a caror reclame sunt interzise, a caror soferi sunt catalogati cei mai prosti din lume, care instaleaza softuri sa pacaleasca lumea si nu apreciati fiabilitatea, siguranta si tehnologia.
    Mai eu nu stiu ce sa zic, dar meritati ce primiti.
    Adica pentru mine e clar ca e intoarsa lumea asta cand promoveaza si apreciaza companiile amendate, cele care polueaza in nesimtire si ascund asta, cele care incearca sa minta cu reclame si cand soferii prosti sunt considerati exemple.
    Deci nu e de mirare ca nu avem strazi, ca suntem in top la numarul de morti in accidente rutiere, ca se iau permise cu spagi, ca suntem condusi de cei ce fura.
    Asta promovam, asta avem, dar ne vaitam.
    2 8
  • inexorabil
    Dacă aş “scotoci” prin trecutul “glorios” al lui Volvo, nu m-aş putea agăţa de nicio şansă de a identifica o maşină sport de potenţialul, calibrul, rafinamentul şi exclusivismul lui BMW 328 (nota bene, fabricat în perioada interbelică). La Volvo ies în relief creaţii butucănoase, care m-au lăsat întotdeauna sloi…În aceste condiţii, să mai creadă careva că nemţii sunt limitaţi şi reci!

    O singură dată în viaţă mi-a încolţit tentaţia de a achiziţiona un Volvo, mai precis un V90 din 1997, atras de noţiunea de break şi pentru că tabloul de comandă părea “tehno” (în stil Lancia), dar, când am constatat la volan că doi inşi ca mine nu încăpeau pe acelaşi rând (faţă-spate), indiferent cum reglam scaunul şoferului, m-am “ras pe bot” pe termen nelimitat. Adică “executivele” germane reprezentau o alegere mult mai inspirată. Ca să descopăr ulterior că, într-un model de clasă chiar inferioară, başca “non-premium”, ba chiar banal (VW Passat), mă lăfăiam în spaţiu berechet şi în confort indiscutabil! În concluzie…inexorabilă, Volvo nu se traduce “Vreau să fiu altfel decât prostimea”, ci “Cât de curând, voi afla că sunt altfel de prost decât prostimea”…

    ALE căror, Mafent! – “comprimare” între “Mafia” şi “repetent”.
    10 3
  • @inexorabil
    E bine ca nu ai luat Volvo.
    Nu e pentru tine.
    Nu au nici confort, nici tehnologie, nici motorizari, sunt praf.
    https://www.carwow.co.uk/best/cars-with-the-best-seats-0070
    https://www.topgear.com/car-reviews/volvo/xc90
    Sa ramana la fel de prosti, sa se poata incarca PHEV fara sa ia foc, sa nu ajunga in service pentru resoftari la motoarele alea slabe si eu unul zic ca sunt pe drumul cel bun.
    Banuiesc ca tu ai condus Volvo de curand si stii cum se comporta si la drum, daca sunt sau nu confortabile scaunele. Nu vorbesti asa ca sa te afli si tu in treaba, zici din experienta.
    3 11
  • inexorabil
    Prima impresie…contează. Dacă nu te simţi comod şi/sau fascinat de la bun început, ţi se pare că “pofta vine mâncând” ? Fosta Corolla a familiei mele mă plictisea şi parcată, şi în mişcare, ceea ce mirosea a regulă universal valabilă…Na poftim experienţă!
    10 4
  • inexorabil
    Heeeeei, ia stai o ţâră! Tocmai lucrurile simple, dar elocvente, le scapă din vedere chiar şi geniilor!! Da’ voi ce experienţă (acumulată pe frontul încercărilor şi confruntărilor, desigur) invocaţi ca magnum argumentum, e-zombilor??? Poate că nici măcar n-aţi atins o “electrică” (ar fi ridicol să mă refer la “test drive”), dar vă domină un patos de a idealiza aceste “maşini” şi de a emana aere “ştiinţifice” tot mai accentuat…

    În loc de concluzie: C-A-R-A-G-H-I-O-Ş-I-L-O-R!
    10 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru