Prețuri Volkswagen T-Cross facelift în România: start de la 20.900 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 27.10.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen T-Cross facelift poate fi comandat la noi în țară. Modelul german este disponibil în 2 niveluri de echipare și pornește de la 20.902 euro cu TVA inclus.

Constructorul german de automobile a lansat noul T-Cross facelift în vara acestui an. Acum, modelul producătorului din Wolfsburg poate fi comandat în România.

Clienții de aici au la dispoziție, momentan, două niveluri de echipare: Base și Life. Tot pentru început, singura motorizare disponibilă este cea de 1.0 litri TSI, în versiuni de 95 și 110 CP. Dacă prima este cuplată la o cutie de viteze manuală cu 5 trepte, cea de-a doua vine în compania unei transmisii automate DSG cu 7 rapoarte.

Ulterior, Volkswagen va completa gama lui T-Cross facelift cu nivelurile de echipare Style și R-Line, dar și cu un propulsor de 1.5 litri și 150 CP.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volkswagen T-Cross facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Base
1.0 TSI 95 CP

20.902 -
ECHIPARE Life
1.0 TSI 110 CP
200 Nm
- 24.851

Până atunci, cel mai accesibil T-Cross facelift pornește în România de la 20.902 euro cu TVA inclus.

Echiparea de bază include, printre altele, jante de oțel, cu diametrul de 16 inch, scaune față încălzite, tapițerie din stofă, aer condiționat manual, display central de 8 inch și instrumentar de bord digital (Digital Cockpit).

Noul Volkswagen T-Cross facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen T-Cross facelift
1.0 TSI
110 6.2 - 24.851
Citroen C3 Aircross
1.2 PureTech, Automată
130 6.2 9.1 24.700
Nissan Juke
DIG-T DCT
114 6.1 11.8 26.280
Renault Captur
E-Tech Hybrid
145 4.3 10.6 24.400
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (4)

  • Principalii competitori sunt Puma, Peugeot 2008, Kamiq. Și nu C3 Air.. și Juke. Și teoretic și realist ,daca arunci o privire pe străzile noastre. Cu Puma am observat ca aveți o problemă, care sincer îmi pare deja suspecta (deși ar trebui sa va fie cel mai ușor în al mentiona în orice comparativ de subcompacte, fie el chiar și de preturi), dar sincer , pana la Aircross și Juke chiar nu v-au făcut altele cu ochiul pe piața noastră?
    4 0
  • Să dai douăzeci de mii pe un polo pe catalige, asta da afacere. Pentru vw...
    Pe vremea mea polo happy 1.2 era vreo zece miide euro sau pe acolo. Eu dac dau douăzeci vreau doo polo nu un t-rocarici din asta scump. F scump
    8 2
  • @Nsrei: nu te stresa ca am auzit ca la VW e big bubu. Profiturile li se duc in cap. In luna septembrie, anul Domnului 2023, vanzarile li s-au contractat cu 80%!!!!! Poate o sa mi se implineasca si mie visul sa-i vad in faliment. Asa sa le ajute Dumnezeu!
    2 2
  • Trilulilu
    @PMC - de ce în faliment?! Plătesc o grămadă de oameni, o grămadă de alte afaceri pe orizontală profită de existența acestui colos auto. Și Ford e în budă, și GM, mai toți. Ideal ar fi să-și regândească gama și motorizările. Au crescut enorm cu câteva modele pe care ar trebui să le reînvie sau să le aducă la nivelul cerut de piață. Ok, au dat cu batțul în baltă cu dieselul (deși pereonal nu mi ee pare nimic grav) dar pot marja acum pe benzină și hibride lejer. 1.5turbo de 150cp este excelent. 2.0 poate fi electriticat puțin și atașat la un turbo ai motoare pentru toată gama VW, Skoda, Seat și Audi. Să renunțe la electrice că alea le dau gaură în buget aiurea.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru