Marca MINI este tot mai populară în România. În primele 10 luni ale anului, britanicii au înregistrat o creștere de 11%, cu un total de 295 de înmatriculări, una dintre cele mai bune performanțe din istoria mărcii în țara noastră.
În București, Mini are două centre de vânzări și service. Acum, a fost inaugurat un al treilea centru, primul din afara capitalei, la Oradea, după o investiție de peste jumătate de milion de euro. Suplimentar, clienții mărcii au la dispoziție șase centre de service autorizate, la Timișoara, Cluj, Ploiești, Iași și două în București.

Inaugurarea noului showroom Mini la Oradea a mai marcat o premieră: este primul proiect de renovare și transformare, încheiat la noi în țară, după noile standarde New Retail ale Grupului BMW.

"Prin noul program "New Retail" ducem noile centre BMW dincolo de niște simple spații de prezentare de produs, avem zone calde, cu un design spectaculos, care contribuie la o experiență premium exclusivă pentru clienții noștri. Alături de partenerii noștri de la Grup West Oradea facem un pas important în acest sens," a declarat Oliver Rademacher, Director General BMW Group România.
via BMW Group














Comentarii (0)