După 9 ani de producție, Volvo își ia rămas bun de la V90. Ultimul exemplar al modelului de clasă executive a ieșit de pe porțile fabricii Volvo din Torslanda, Suedia. Acesta nu va fi destinat niciunui client, deoarece ultimul exemplar va fi expus în cadrul colecției Volvo Heritage Collection din orașul suedez Göteborg.
Retragerea din producție a lui Volvo V90 vine la aproape un an după ce marca suedeză a confirmat că va renunța la modelele break în favoarea unor SUV-uri și crossovere noi. Astfel, în gama Volvo mai rămâne acum doar un singur break disponibil, V60. Acesta din urmă va rămâne în producție pentru mai multă vreme.

Între timp, Volvo S90, varianta berlină a lui V90, va rămâne în producție, însă modelul va fi disponibil doar pe piețele din Orientul Mijlociu și pe anumite piețe din Asia, inclusiv în China.
via Volvo











Mie mi-a zis Danut_expert ca toate Volvo sunt Made in China de vreo 10 ani, ca asta inseamna patroni chinezi :))
Frumos break, dar tot XC90 e mai bun.
Mihai tot la vârsta de 5 ani ai rămas? Hai că poți mai mult… ;)
Numai astfel, îl avem pe @Mihai impecabil asortat cu nonsensul.
In timp ce tu zici multe, eu am Volvo XC90 PHEV de vreo 8 ani.
Asa ca tu ramai cu macaiala si altii cu masinile adevarate.
Cand mai inveti, poate iti iei si tu masina.
Vezi ca XC90 se produce si in 2025 tot in Suedia, expertule :))
Cronologic:
1. UE a zis ca va interzice vanzarea de masini cu motoare termice din 2035;
2. UE a impus niste norme Euro 7 pe care le amana pentru ca germanii nu le pot indeplini si ar trebui amendati iarasi:)
Deci si Volvo face cum fac altii acum.
Dar partea nasoala e ca desi UE zice ca protejeaza industria auto acum ca amana normele, de fapt ii ajuta pe chinezi si ii tine pe loc pe europeni.
Deci China e departe la electrice si ia avant puternic, in timp ce Europa deja are un mare handicap de recuperat pe care nu-l va mai recupera niciodata.
Asa ca hai sa ii ajutam pe chinezi, ca haine de la ei avem, electronice si elecrocasnice suntem la mana lor, acum vom depinde si de masini, ca UE a omorat industria auto.
Deci UE ajuta si la mai multi morti in accidente rutiere pentru ca promoveaza marcile auto agresive (cu motoare termice puternice) si poluarea excesiva pentru ca ii ajuta sa isi tina motoarele imputite inca in oferta.
Apropos, Volvo a renuntat la Diesel si mai are 2 motoare in oferta. Deci sa renunti la 2 motoare termice si sa treci la electric e mult mai simplu decat altii care au o gramada si pe care inca trebuie sa le amortizeze si sa vanda.
Oricat ar vinde BMW, e o marca pentru Dorei. Vinde inca Diesel pentru ca acolo e nivelul celor ce cumpara. Inainte luai diesel pentru economie si drumuri lungi. Acum papagalii iau diesel pentru mers 2--3 km ca sa faca economie.
Dieselul este CANCERIGEN Dorele.
BMW vinde diesel pentru ca nu ii pasa de lume, ii pasa de profit. Minte, face combinatii fix de asta.
Nu a aparut cu vreo inventie pentru protectie si siguranta, a aparut cu masini agresive, marlanesti pentru marlani.
BMW face liniute, arde gaz si polueaza prin uzura excesiva la anvelope si placute de frana.
Deci asta e BMW, marca marlanilor!