Schimb de experiență: Doi designeri McLaren, uluiți de puterea lui Bugatti Chiron

de Tiberiu Safta
Vineri, 19.08.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Doi designeri de la McLaren au fost invitați de către o personalitate faimoasă pe platforma Youtube pentru a conduce un exemplar unicat Bugatti Chiron. Cei doi designeri au avut parte de un schimb de experiență unică și au rămas uimiți de puterea hypercar-ului francez.

Manny Khoshbin este o personalitate celebră pe Youtube și este proprietarul unei afaceri în domeniul imobiliar. El are aproape 1.5 milioane de abonați la canalul său și deține o colecție impresionantă de mașini de lux și supermașini. De altfel, el deține nu mai puțin de 9 exemplare Mercedes-McLaren SLR.

În garajul său se mai află și alte modele faimoase precum: Bugatti Veyron, McLaren Speedtail, Pagani Huayra și Bugatti Chiron. Cu această ocazie, Khoshbin a invitat doi designeri de la McLaren pentru un schimb de experiență unic. Cei doi au avut ocazia să urce la volanul unui Bugatti Chiron, respectiv la volanul unui Veyron.

Așa cum era de așteptat, cei doi designeri ai mărcii britanice au fost impresionați de performanțele modelelor cu motoare W16. Ei au remarcat că Chiron este mult mai rafinat decât Veyron, dar modelul mai vechi oferă o experiență mai plăcută la condus. Designerii au mai remarcat confortul extrem de ridicat la ambele modele față de mașinile McLaren cu care sunt obișnuiți.

Impresiile celor doi designeri pot fi văzute în clipul de mai jos.

via Manny Khoshbin

Comentarii (6)

  • de uimitoarea poluare a lui Bugatti, nu au fost impresionaţi ???

    Deh, un 6-8 litri la 3000-4000 RPM înseamnă 6 x 3000 x 60 = 1.080.000 litri de aer păpați într-o oră!!

    Dacă un om foloseşte 100.000 litri pe zi, vin 417 litri pe oră.

    Deci un Bugatti papă aerul la 2.592 de oameni !!

    Cam vreo 10.000 de bebeluşi pe oră !

    Bun tare W16 ăsta.
    10 18
  • Hai sa aberam....
    Mike,
    Tu gandesti ce scrii?Am exploda ca baloanele la petreceri daca am "papa" nu 400 l/h, ci 4l/h.
    Aerul nu se papa, ca nu-i mancare, il inspiri/ expiri, pentru a oxigena tesuturile . Oxigenul este 25% din aer si cea mare parte se reintoarce la expiratie, direct sau indirect ( h2o, co2...).
    Nici cu operatiile matematice elementare nu stai prea bine.La 100 mii l/zi, ca sa inspiri 420 l /h, ori ziua ta are 240 ore, ori tu nu ai habar ce vorbesti!
    Nu am verificat, dar cred ca 1,1 milioane l/h ar putea aspira un A380 cu cele 4 motoare RR ( 1 motor RR= 400 Motoare Bugatti).
    10 4
  • Aberaţiile sunt ale tale.

    Da, nimic nu se pierde, totul se transformă....

    Spune-mi cum respiri tu CO/CO2 ?

    Hai, spune-mi.

    Evident că baţi câmpii.

    PS
    tot ce am zis este vorba doar de oxigenul cuplat la carbon.... nici nu mai zic de partea 2a cu încălzirea globală datorită gazelor cu efect de seră din care principalul vinovat este CO2/CO
    5 10
  • PS
    chiar şi apa, cum respiri tu H2O ?

    Că nici peştii nu "respiră apa" ci oxigenul prins / "dizolvat" în apă !
    4 6
  • Edikkk! Tu esti?
    Numai ala mai avea fantasme cu oxigenul bebelusilor.
    In alta ordine de idei who gives a fuck about? Azi fiind duminica dam o tura de placere pe strasse. Adica pe Autobahn. Talpa la greu sa ardem cati mai multi bebelusi, aaa pardon, oxigen. Cu Diesel fratica pentru ca asta consuma mai putin O2 decat Otto si suntem oameni responsabili. Apoi o baie la strand si un gratar pe carbuni normal. Sper ca avem voie sa ardem carbuni, nu?
    4 8
  • Ce faci eDick, tot cu staniol pe cap?
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru