Seat și Skoda, cele mai mari creșteri ale vânzărilor din grupul VW: Audi, Volkswagen și Porsche au avut și ele rezultate pozitive pe primele 4 luni

de Petre Barac
Marti, 22.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Spaniolii de la Seat și cehii de la Skoda au înregistrat cele mai mari creșteri de vânzări în cadrul grupului VW, pe primele 4 luni din 2018. Creșteri ale vânzărilor au avut și alte branduri din grupul german, precum Audi, Volkswagen și Porsche.

Grupul Volkswagen și-a prezentat vânzările înregistrate în primele 4 luni din acest an. Datele oficiale arată un total de 3.6 milioane de unități livrate de toate brandurile VW, cu 8% mai multe decât anul trecut în aceeași perioadă.

SEAT și Skoda au fost mărcile cu cele mai mari creșteri ale vânzărilor din grupul VW. Pe de o parte, spaniolii au vândut un total de 189.300 de unități în perioada ianuarie-aprilie 2018, având o creștere de 19.3%. Pe de altă parte, constructorul din Mlada Boleslav a avut vânzări de 423.800 de exemplare și o creștere de 11.3%.

Pe locurile următoare în topul creșterii vânzărilor s-au clasat Audi (8%), Volkswagen (7.1%) și Porsche (5.3%).

La nivel de grup, Volkswagen a vândut peste 1.5 milioane de mașini noi în Europa, pe primele patru luni, în creștere ușoară față de anul trecut.

Via Volkswagen

Comentarii (7)

  • hazard
    si cred ca ar fi si mai mare daca ar fi in stare sa sustina cererea de motoare pe benzina. Din pacate in configuratoare nu prea mai gasesti decat motoare diesel, care sunt evitate destul de mult avand in vedere istoricul companiei si legislatia europeana referitoare la poluare.
    8 2
  • Claudiu
    @hazard

    Problema motoarelor pe benzina tine de importator. Din pacate la noi se aduc cat mai multe modele diesel iar motoarele benzina cu cerere mai slaba sunt eliminate din configurator. In Franta, Germania sau Marea Britanie nu exista aceasta "problema" a lipsei de motorizari.
    12 1
  • @Claudiu

    crezi ca "problema" tine de importator sau de o politica la nivel inalt in conditiile in care se prevad restrictii in tarile cu apa calda? Adica trebuie sa fii fraier sa nu te adaptezi concentrandu-te pe piata vestica (respectiv benzinare) si, in acelasi timp, sa oferi "lumii a 3 a" toate afumatorile care, oricum, au o marja de profit mai mare in comparatie cu cele pe benzina?

    e...win -win
    5 4
  • mircea
    @all
    În perioada asta o să observați eliminarea multor motorizări pe benzină din ofertele importatorilor dintr-un motiv simplu: aceste motoare trebuie să intre în retehnologizare pentru a fi puse la punct cu emisiile în toamna lui 2018, odată cu intrarea în vigoare a standardelor de testare WLTP (ceva mai realiste, care înlocuiesc clasicul NEDC).

    Altfel spus, pe românește, nici "benzinele" nu prea erau conforme cu standardele dacă erau testate pe bune în viața reală. Iar - oricât de ciudat ar suna - dieselul în versiunile 2018 e mult mai pretabil la aceste teste reale. Așa că probabil că vom vedea din ce în ce mai des filtre de particule pe benzină, trend care a început deja pentru unele mărci.

    Pe scurt, nu afumă nimeni pe nimeni, e o mutare oarecum logică și normală.
    5 2
  • uite ca nu m-am gandit ca astia prefera sa ofere in continuare benzinare neconforme pe piata vestica incepand "curatenia" de la marginea civilizatiei.

    dincolo de corecta precizare a lui @mircea, raman la ideea ca noi suntem cei mai...castigati.
    2 3
  • @mircea : hmm..interesant comentariul tau de mai sus despre benzinare. E o informatie verificata ? Mie imi pare umpic ciudat, tinanad cont ca mai toate motoarele pe benzina de la producatorii importanti sunt destul de noi dezvoltate , ar trebui teoretic sa fie conform recent anuntatelor norme. Exemplu chiar grupul la care se face referire in acest caz -VW- abia ce au scos acest 1,5 benzina care ar trebui sa reprezinte grosul vanzarilor teoretic.
    2 0
  • mircea badea
    doar cele cu injectie directa au nevoie de filtru. oricum nu cred ca poluau peste dieselurile cu dpf.

    au avut timp sa faca modificarile deja, totusi. si sigur nu se vor strica asa usor ca la dieseluri, probabil vor fi pe viata. plus nu le trebuie si rezervor de uree ca la diesel, nu au probleme cu nox-urile.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru