Seat vrea să înceapă producția de mașini electrice: constructorul cere ajutorul Spaniei pentru o fabrică de baterii

de Paul Cosma
Marti, 23.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat poartă discuții cu autoritățile spaniole în vederea începerii producției de mașini electrice. Constructorul cere însă sprijin guvernamental pentru promovarea electrificării.

SEAT ar putea să producă primele sale mașini electrice la uzina de la Martorell în jurul anului 2025, potrivit declarațiilor făcute de oficialii companiei. 

Președintele constructorului susține că există “discuții avansate” cu autoritățile locale în acest sens și că un anunț oficial va fi făcut în săptămânile următoare. 

“Guvernul spaniol nu trebuie să piardă trenul electrificării,” a spus Wayne Griffiths, subliniind că Spania trebuie să promoveze acest sector și să investească mai mult în infrastructura de încărcare a mașinilor electrice

Președintele Seat consideră că este esențial ca Spania să aibă o fabrică de baterii pentru mașini electrice și că, într-un scenariu ideal, aceasta ar trebui să fie amplasată lângă uzina de la Martorell. 

Potrivit Reuters, autoritățile spaniole plănuiesc să transforme fabrica Nissan din Barcelona (programată să fie închisă în decembrie) într-o unitate de producție de baterii. 

Via Reuters

Comentarii (3)

  • Seat, adică VAG adică Volkswagen Audi Porsche Grup cer ajutorul statului spaniol, abia trecut prin extrem costisitorul COVID

    RUŞINE !

    Stau cu fundul pe miliarde şi miliarde de euro dar tot cu mâna întinsă...
    8 5
  • Electrikkk: “Bravo, VAG!”. După vreo zece minute: “Ruşine, VAG!”.

    Cu alte cuvinte: scoală-te de te culcă! Alde “avansaţii înainte”…

    Haideţi, totuşi, să validăm ultima variantă propusă de “statornicul” nostru, fiindcă ar fi echivalentă cu “Gura păcătosului…”.

    Deci aşa, măi mega-/super-/hiper-corecţilor şi mega-/super-/hiper-Vesto-fililor: mâna întinsă care nu spune o e-/eco-poveste…continuaţi domniile voastre.

    Şi acum, liber la peroraţie pe marginea teoriei băţului de chibrit (cu spirit capitalist în el, fireşte), având în vedere că pe “grupul celor patru” (subsemnatul, Tatra, PMC şi Netam) l-au “îndoctrinat” (a se citi: “intoxicat”) “comunişti notorii” (totodată şi implicit, rusofili nărăviţi) precum prof. dr. în economie Ilie Şerbănescu.
    7 3
  • Păi bravo pentru ce fac bine
    Şi huo pentru ce fac rău

    Fiind o companie, nu o persoană, au mii de acţiuni şi nu toate sunt omogene sau lăudabile...
    2 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru
Descarcă aplicaţia Automarket