Skoda a început producția noii generații Fabia la uzina din Mlada Boleslav

de Alexandru Monenciu
Marti, 13.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul ceh de automobile anunță că primul exemplar al celei de-a patra generații Fabia a părăsit azi linia de asamblare a uzinei din Mlada Boleslav. Modelul compact este dezvoltat pe arhitectura MQB-A0 a Grupului Volkswagen.

Skoda a lansat pentru prima dată modelul Fabia în 1999, iar în luna mai a acestui an, constructorul ceh de automobile a publicat primele imagini și informații cu privire la cea de-a patra generație a modelului compact. Până în prezent, Skoda Fabia a fost produsă în peste 4.5 milioane de exemplare.

După o investiție de 110 milioane de euro în modificarea liniilor de asamblare, producția noii generații Skoda Fabia a început acum oficial la uzina din Mlada Boleslav.

Designul noii Fabia este apropiat de cel al modelului Scala, iar interiorul este mai confortabil și mai spațios ca oricând. Spre dezamăgirea unora, gama de motorizări include numai agregate pe benzină.

Puterea dezvoltată de propulsoare este cuprinsă între 65 și 150 de cai putere. Aceasta din urmă atinge 100 de km/h în 7.9 secunde și are o viteză de top de 225 km/h.

via Skoda

Comentarii (7)

  • Just_me
    Frumoasa masina!
    9 9
  • 15.12...”dar nu e ca Skoda”...
    5 1
  • Bună mașinuța - scuze de fapt, c-a ajuns cât o compactă -, dar frumoasă e cam mult spus.
    Și surprinzător de aerodinamică (Cx-record pt segm. B, de 0,28), plus fără eco-mangleli de PR = false hibridizări.

    Prețurile (nemțești) sunt previzibile, adică nu f. mici - un pic sub VW Polo:
    Der 1,0-Liter-Dreizylinder hat
    66 (13.990 €),
    80 (16.290 €),
    95 (17.590 €)
    oder 110 PS (19.890 €) - asta, cu c.v.man.6.

    150 PS 1.5 TSI ab 21.390 Euro mit Siebengang - DSG.

    Rămân deci la concluzia că, pt cei strict utilitariști, o Dacia Sandero e preferabilă.
    15 2
  • At kiro
    Draga kiro sunt de acord cu noile tehnologii dar astea s deja preturi de focus deja. O fi bun polo/fabia dar e cam supraevaluat. Între polo și focus eu aleg sa dau banii pe focus
    6 2
  • @At_kiro: zici bine, însă nu trebuie uitat că prețurile vor fi la noi sigur cu 2-3 mii mai mici (acum e 13.900 € - negociabili oricum - o Fabia facelift de 95 CP.)
    Motorizarea 1.5 TSI m-ar fi tentat, dar asocierea obligatorie cu DSG nu-mi surâde.
    Surprinzător, Scala văd că-i totuși disponibilă cu c.v. man. și 150 CP, la 18 mii € (Ambition.)
    ...Cam mare și cam semi-break pentru gusturile mele, dar oferta-i tentantă.
    9 0
  • @ kiro
    apropo de diferenta asta de preturi Vest vs Est
    desi aveam eu niste banuieli cum ca diferentele astea de preturi nu intra neaparat la marja de pierdere a producatorului, fiindca ma gandeam eu ca nu e posibil sa fie asamblate pe aceiasi linie masini separate pentru vest si pentru est...pana intr o zi cand m am suit intr o masina identica cu a mea, dar adusa din Olanda. A mea fusese cumparata din Romania
    La aia desi avea km dubli, usile se inchideau altfel, scaunele erau mai plusate, masina se simtea mai solida. Repet la kilometri mai mult decat dubli. Poate a mea nu era intretinuta, dar nici chiar asa. Deci totusi ceva este...
    6 3
  • @At kiro
    Alegi asta acum, pentru ca inca nu ai virat banii.
    Si eu tot asa am ales, dar nu mai fac niciodata prostia asta.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru