Vânzările Volvo au crescut în luna iulie cu 7.1%: XC60 și XC40, cele mai căutate modele la nivel global

de Daniel Popescu
Sambata, 03.08.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a anunțat că a vândut aproape 55.000 de mașini la nivel global în luna iulie, în creștere cu 7.1%, iar XC60 și XC40 sunt în continuare cele mai căutate modele ale constructorului suedez.

Volvo traversează un an excelent din punct de vedere al vânzărilor, iar luna iulie confirmă parcursul ascendent al constructorul suedez. Astfel, Volvo a comercializat 54.546 de unități la nivel global în luna iulie, în creștere cu 7.1% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

La fel ca și până acum, XC60 a fost cel mai vândut model al producătorului la nivel global cu aproape 15.000 de unități, iar acesta a fost urmat de celelalte două SUV-uri din gamă, XC40 (12.200 unități) și XC90 (7.600 unități).

De asemenea, Volvo menționează în comunicatul de presă că break-ul V60 și sedanul S60 au avut de asemenea o contribuție importantă la creșterea din această lună.

Clasamentul vânzărilor este însă ușor diferit pe piața europeană, întrucât clienții de pe Bătrânul Continent preferă în special XC40, în timp ce XC60 ocupă poziția a doua în top.

Pe piața europeană, Volvo a raportat o creștere de 4.8%, la circa 25.500 de unități.

Cea mai mare creștere procentuală a vânzărilor a fost înregistrată în China, acolo unde Volvo a crescut cu aproape 25%, la peste 12.000 de unități.

În ansamblu, Volvo a vândut 395.372 de unități la nivel global în primele șapte luni ale anului, în creștere cu 7.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Volvo are astfel un an semnificativ mai bun decât principalii săi rivali germani, în contextul în care vânzările BMW au crescut în prima jumătate a anului cu numai 1.6%, în timp ce Mercedes-Benz și Audi au înregistrat scăderi de circa 4.5%.

Via Volvo

Comentarii (1)

  • inexorabil
    Preţuiesc istoria lui Volvo şi…independenţa tehnică (dependentă însă financiar de gălbejiţi) la care a ajuns marca suedeză, dar, spre deosebire de Saab, care a “murit” cu demnitate, Volvo pune bază pe “cheia succesului” din ziua de astăzi: ansamblul conformism-oportunism…

    Anul trecut, la SAB, Volvo mi-a provocat reacţia cea mai vehementă (de respingere) în privinţa companiilor tradiţionale. Acel bord hiperstandardizat, definit de combinaţia “wow” dintre minimalism şi transumanism, pur şi simplu m-a indispus…Prin urmare, n-am rezistat în habitaclul (neo)suedez mai mult de un minut. Iar dezgustul este persistent în mintea mea. Evident că, la următoarea ediţie a salonului bucureştean, nici cu gândul nu voi mai cuteza să mă apropii de această marcă, indiferent de respectul pe care îl port…bravilor strămoşi, aspect insuficient însă pentru a avea puterea de a mă convinge să-mi calc pe inimă.

    Nu ştiu care ar fi atitudinea pe temă (supermodernismul) a fanilor “suedezei” de pretutindeni, dar eu, unul, decretez (nu că ar fi prima dată şi primul caz) : adio Volvo!
    3 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru