Versiunile de performanță Volvo S90 și V90 Polestar vor avea o abordare diferită față de rivalii germani: vor avea propulsie hibridă

de Bogdan Mirică
Joi, 23.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo și divizia de performanță polestar lucrează la versiunile sportive ale modelelor V90 și S90. Acestea vor încerca să ofere o alternativă diferită de propulsie, comparativ cu rivalii lor germani de la BMW, Audi și Mercedes.

De dragul imaginii, dar și de dragul clienților care își doresc un Volvo ceva mai performant, divizia de performanță Polestar pregătește versiuni sportive ale actualelor S90 și V90. Modelele se vor lăsa așteptate până în 2018, însă marea noutate ține de modalitatea lor de propulsie.

Din dorința de a fi percepuți diferit față de Audi, Mercedes și BMW, cei de la Volvo vor miza pe modele de performanță cu propulsie hibridă. O astfel de arhitectură va lua multe ore de implementare, de aceea lansarea versiunilor a fost decalată pentru 2018.

Jon Wakefield, directorul Volvo Marea Britanie, a declarat recent că ”divizia Polestar va lansa ceva complet nou și puțin diferit. Este un produs care va zgudui puțin acest segment sportiv”.

Urmareste Automarket
În prezent, inginerii Polestar lucrează la un mariaj cât mai performant între arhitectura hibridă T8 și platforma scalabilă SPA a noilor modele Volvo.
O arhitectură care trebuie să asigure rigiditatea și răspunsul specifice unui model sportiv.

Nu este exclus să vedem pe modelele S90 și V90 Polestar aceeași ofertă de propulsie ca în cazul lui XC90 T8. Asta înseamnă un motor de 2.0 litri, modificat să dezvolte 320 de cai putere și 400 de Nm, asociat unui motor electric de 87 de cai și 240 de Nm.

În cazul lui XC90, acest ansamblu garantează o rulare electrică pură pe o distanță de aproape 40 de kilometri. Această autonomie ar putea fi redusă de dragul performanței în cazul viitoarelor S90 și V90 Polestar.

Comentarii (12)

  • ce bataie de joc
    deci actualele S60 si V60 Polestar vor fi singurele polestar pur sange
    restul de acum or sa fie doar niste hibrizi amarati
    8 8
  • Chinezarii hibride
    2 12
  • @TheArrogantOne
    chinezii baiatule, au bani si fac ce vor muschiuletii lor, sfanta globalizare si alea alea nu intru in detalii...
    8 2
  • mie mi se pare ca mai multe ore de munca depui dezvoltand o astfel de tehnologie decat doparea clasica a unor "pur sange"

    un fel de domnu' inginer versus nea Gica sculeru'
    8 4
  • serios? acum o sa ne laudam in a carui masina s-au bagat mai multe ore de munca?
    in curand nu o sa mai vb de care ia mai bine curbele ci de care are Ai-ul mai inteligent si bateria Li-ion, Li-polymer mai mare
    Eu prefer sa raman la vechiturile care ard combustibil
    5 10
  • babacloanta
    Si-au dat seama ca nu pot tine pasul cu "Heil Triple" si vezi Doamne au gasit chitibusul asta cu propulsia hibrida ca sa fie perceputi diferit...pana la urma se va vedea in vanzari daca abordarea lor "diferita' va fi inghitita de cumparatori.
    6 5
  • este vorba de cata inteligenta bagi intr-un bun care devine din ce in ce mai anost

    daca hibrizii pot deveni mai performanti decat vechiturile alea si mai ecologici si mai economici cand nu vrei totul de la ei...de ce nu?

    dar tu poti arde si gazu' de la lampa...nu ar fi mai simplu? si mai clasic.
    8 4
  • Se vrea lux
    Insa are piese facute pe vapor. In curand muta si toate modelele in China, ca sa nu mai aibe suedezu' ce lucra.

    Chinezica ieftina...
    6 9
  • Maşina este produsă de aceleaşi fabrici suedeze şi aceiaşi oameni bine plătiţi !!

    Acţionarii sunt chinezi dar în 5 ani chinezii au crescut în domeniul auto enorm. Cele mai multe electrice şi hibride se vând în China, şi nu că "ei lasă, ei sunt mulţi " ci procent de creştere din total volum vânzări este mare !!!

    Aceste maşini Volvo hibride vor fi cu mult peste orice oferă grupul VAG !!!

    Dar deh, invidia şi necunostinta unora...

    Sunt curios câți aţi condus hibride care sunt mai sprintene decât orice maşini cu "stick".
    Suntem mult în urmă, vă spun sincer.
    8 4
  • Doamne fereste sa aiba parte cineva din cei nemultumiti de pe aici de Volvo, ca-i o chinezarie ! Sa fie la tot poporul volsvagane dizal, fara filtru de particule, ca...noua ne place cancerul !
    8 3
  • Andrei
    Abordarea asta diferita presupune sa gaseasca si suficienti clienti diferiti pentru a vinde ceva.
    Cat despre variante sportive de la Volvo, mai bine nu. Volvo e o masina pentru familie si acolo ar trebui sa ramana. Nu e nimic sportiv la un Volvo. Daca vreau ceva sportiv iau un 6 in linie de la stiti voi cine.
    Cat priveste hibrizii de serie, nu e nimic sportiv la ei, dimpotriva. Cutii lente si rulare economica, antagonice sportivitatii.
    1 3
  • bai astia... :)))) tot voi va dadeati de ceasul mortii, acu n'shpe ani, ca chinezii vor face din Volvo o alta chinezarie de prost gust?

    hibrizii Volvo...motiv de ridicat piatra
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru