Viitorul Mazda2 ar putea avea o platformă de CX-5 modificată

de Sebastian Toma
Luni, 03.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generaţie a lui Mazda2 va prelua platforma tehnică a lui CX-5 într-o versiune modificată dramatic. Decizia face parte din noua strategie a celor de la Mazda,concentrată pe platforma SkyActiv lansată odată cu noul CX-5.

Esential 4 ani va fi durata de timp necesară lansării succesorului unui model din gama Mazda, potrivit noii strategii a mărcii, citate de Just-Auto.
Mazda a decis să-şi schimbe strategia de produs, informează Just-Auto. Constructorul japonez va lansa înlocuitorul unui model la patru ani de la debutul primei versiuni, iar la doi ani de la debut va opera un facelift subtil al acestuia. Primele modele care vor beneficia de noua strategie sunt CX-5 şi Mazda6. În baza noului plan, Mazda6 va primi un facelift în 2014 şi o generaţie nouă în 2016. Singurele modele care nu vor respecta noua regulă referitoare la schimbarea platformei o dată la patru ani sunt cele care vor fi construite în parteneriat cu alţi constructori, cum este cazul roadsterului dezvoltat împreună cu Alfa Romeo.

Mazda2 va primit o platformă de la fratele său mai mare, CX-5, informează cei de la Just Auto citând surse oficiale. Această platformă va fi modificată dramatic, dar tehnologiile implementate pe CX-5 sunt aşteptate să-şi găsească locul şi în gama Mazda2. Japonezii folosesc deja platforma lui CX-5 pentru Mazda6 şi urmează să o implementeze alături de viitroul Mazda3.

Aparent, noua platformă SkyActiv va juca un rol major pentru Mazda, aproape toate modelele din gamă urmând să fie echipate cu aceasta.

Urmareste Automarket
În timp ce alţi constructori ”merg” pe ideea unei platforme modulare comune şi a unei linii estetice comune pentru întreg portofoliul, decizia celor de la Mazda de a-şi înlocui modelele la fiecare patru ani este contra curentului dictat de Volkswagen în industria auto, nemţii preferând cicluri de viaţă mai lungi.
Situaţia este similară şi pentru constructorii francezi şi italieni de automobile, aceştia având strategii similare.

Via JustAuto

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru