Feedback

Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare

Publicat Luni, 09.09.2019
de Mircea Meşter
Comenteaza 9
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 1
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 2
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 3
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 4
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 5
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 6
Volkswagen are un nou logo. Scopul germanilor: simplificare și modernizare - Poza 7
Logo-ul metalic 3D care se regăsește astăzi pe toate mașinile Volkswagen va fi înlocuit treptat de o variantă simplificată, bi-dimensională, care are rolul de a moderniza identitatea vizuală a mărcii.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Odată cu prezentarea oficială a primului model electric din noua familie ID, Volkswagen inaugurează un logo simplificat care va fi prezent pe toate mașinile pe care marca germană le va lansa pe piață de acum înainte.

Logo-ul Volkswagen și-a păstrat elementele de bază, literele V și W integrate într-un cerc, însă modificările simplifică textura, apariția, grosimea elementelor și culorile acestora.

Conform reprezentanților mărcii germane, noul logo VW este "mai modern, mai clar și mai simplu. Acesta a fost redus la elementele esențiale și este prezentat într-un design nou de tip flat care este acum bi-dimensional". În comunicatul care însoțește primele imagini ale noului logo, aflăm că acesta va oferi o utilizare mai flexibilă și va fi mult mai ușor de recunoscut în media digitală.

Cu ocazia schimbărilor de greutate și de textură, Volkswagen se joacă și la culorile elementelor constructive și la cele contrastante ale fundalului. Dacă până acum vorbeam de un mix de albastru și alb în nuanțe fixe, marca va fi reprezentată de acum de mai multe nuanțe de albastru. Acestea reprezintă un start pentru o comunicare vizuală "mai curajoasă și mai colorată".

O altă apariție nouă este un "logo sonor" care va putea fi auzit la finalul fiecărui spot publicitar al mărcii germane. Alături de un jingle audio, numele brandului Volkswagen va fi rostit de o voce feminină, o premieră în cazul mărcii Volkswagen. 

Noul logo Volkswagen va înlocui treptat actuala siglă atât pe mașinile mărcii, cât și pe documentele oficiale, pe prezentări și pe fațadele clădirilor dealerilor. Conform companiei, modificările vor fi realizate "până la mijlocul anului viitor".


Comentarii (9)

  • Fara alehas
    Cata imaginatie pentru un logo-ul ca asta ... Costuri, ceva ?
    22 2
  • carcotasu
    arata foarte ... chinezesc
    27 4
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Departamentul de cercetare sau de marketing a cheltuit cu siguranta milioane bune pentru noua sigla care pare un abtibild.
    22 2
  • Zici ca e un V si un W
    10 2
  • Anonim
    Nu conteaza cum arata sigla important este cat vand . Si dupa ultimele numaratori sunt constructorul auto nr 1 mondial ca vanzari .
    1 15
  • Fara alehas
    @Anonim
    E normal sa vanda, doar e masina poporului :)
    3 1
  • As vrea sa pot intelege nevoia din spatele acestei schimbari... Sa zicem ca e nevoie de un refresh din cand in cand. OK. Dar de ce sa-l faci mai urat decat precedentul?
    12 2
  • @dan_grc
    bine spus!

    cate brainstorming-uri si cate meeting-uri vor fi avut loc in ultimul an doar pentru a scorni explicatiile alea in cel mai pur limbaj de lemn corporatist care sa justifice adoptarea abtibildului...
    10 1
  • @PMC

    ... sa fie mai ieftin de produs...
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru