Volvo S60 Polestar, primele imagini ale versiunii de producţie

de Sebastian Toma
Miercuri, 17.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a prezentat primul S60 Polestar de serie. Modelul de 350 CP are aceeaşi masă cu versiunea T6 R-Design, dar accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde.

Volvo a construit o versiune de serie a conceptului S60 Polestar. Versiunea de performanţă a lui S60 are un motor T6 de 2.953 centimetri cubi, care livrează 350 CP la 5.700 rpm şi un cuplu maxim de peste 500 Nm între 2.800 şi 4.750 rotaţii pe minut. Turaţia maximă a unităţii echipate cu o turbină Borg Warner, un intercooler îmbunătăţit şi cu o evacuare din oţel inoxidabil este de 6.500 rotaţii pe minut. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h a acestei versiuni este realizată în 4.9 secunde, pe când viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, la fel ca în cazul echivalenţilor săi din tripleta premium germană.

Şasiul beneficiază de amortizoare Polestar Ohlins, reglabile pe două direcţii, arcuri elicoidale îmbunătăţite, bucşi şi braţe de suspensie întărite, stabilizatoare anti-ruliu mai rigide pentru ambele punţi şi o brăţară din fibră de carbon pentru a reduce încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul. Masa modelului este identică cu cea a unui S60 T6 R-Design standard, respectiv 1.684 kilograme. Transmisia automată cu şase trepte care intră în echiparea acestui model are o funcţie de launch control, un software modificat – care asigură mai multă putere pentru roţile din spate şi schimbări mai rapide ale treptelor.

Situaţia este calmată rapid de dfânele de performanţă, toate discurile modelului având un diametru de peste 300 milimetri, iar cele patru discuri sunt ventilate pentru a asigura performanţe de top.

Urmareste Automarket
În materie de schimbări faţă de un S60 standard, modelul are difuzor de aer Polestar, splittere faţă Polestar, ornamente interior Polestar, plăcuţă specială care explică unicitatea modelului, pedale din aluminiu Polestar şi alte mici accesorii de la divizia de performanţă a celor de la Volvo.
Primele unităţi de serie vor fi livrate clienţilor în cea de-a doua parte a lunii iunie 2013. Din nefericire pentru fanii Volvo din Europa, primul lot de S60 Polestar pleacă direct în Australia, unde suedezii vor derula un program pilot concentrat pe această versiune.

Via Volvo

Comentarii (5)

  • 17.04.2013
    Arata aproape ca si conceptul insa cu un motor mai mic, dar arata bine.
    12 7
  • @sebastiantoma
    Şasiul beneficiază de amortizoare Polestar Ohlins, reglabile pe două direcţii, arcuri elicoidale îmbunătăţite, bucşi şi braţe de suspensie întărite, stabilizatoare anti-ruliu mai rigide pentru ambele punţi şi o brăţară din fibră de carbon pentru a reduce încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul
    Nu cred ca traducrea pe care ai facut-o este corecta
    Partea " încovoierea caroseriei sub forţele la care o supune şoferul" suna rau de tot
    14 1
  • AndreiRN
    Arata ca o ratza chinezeasca cu botul ala iesit in afara.
    Pai este.
    4 36
  • BaditzaEx
    in sfarsit.... Superb !
    9 3
  • e interesant ca nu a preluat designul faceliftului
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru