Ştiri despre Volkswagen
-
Constructorul german de automobile lansează o ediție aniversară de 50 de ani pentru modelul Polo. Pe piața natală, aceasta pornește de la 28.200 de euro. (Miercuri, 11 Iunie)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (Joi, 01 Mai)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Draga automarket daca va fac eu un marketing voua in defavoarea voastra o sa inchideti sit-ul in cateva luni.
@gtrazvan, din nou infantil. Toti marii constructori lucreaza cu ZF sau Getrag. Nici unul nu-si fac singuri cutiile. Si da noul DGS cu 8 trepte este No. 1 in acest moment (asa ca sa-ti bagi tu unghia-n gat :D).
Cat despre masina... nu-mi place in mod special, personal chiar nu ma atrage, insa nici vechiul Tuareg nu-mi placea, dar din interior pe sosea iti lasa o alta impresie :).
Se vede de pe luna ca faceti marketing la VW si AUDI , mai bine zis la VAG Group.
Daca a ajuns un Tuareg sa obtina 89 de pct cat un BMW seria 5 unde ansamblu motor cutie e perfect si ia-ti dat 9/10 , unde BMW-ul are un salon de 5 stele (e de seria 7), are un design absolut superb , are un motor de 5 stele ca si la toate BMW-urile si voi dati 9/10 se vede clar ce faceti dumnevoastra.
Nu de alta dar o sa pierdeti vizitatorii si o sa va cada RATING-ul de revista
Apoi plangeti ca este mai buna ca faimosul 5x si plangeti ca au luat spaga...va redirectionez la testul cu seria 5 care a fost foarte laudat chiar sapt trecuta si la toate stirile cu bmw care nu sunt putine. Asadar au luat spaga ? si daca da de la cine ca de la vw sigur nu !
Motor
Nu sunt moroare de viteza deci daca bmw e cu 0,2 sec mai rapid nu o sa merite 10/10. Se face o medie intre toate aspectele unui motor si ala e rezultatul.
In legatura cu aspectul nu o sa comentez mult ca tine de gust...mie unul imi place, arata mai sport un pic, mai tanar dar suficient de serios cat sa nu se piarda identitatea unui suv adevarat care nu se impotmoleste la prima pietricica ( apropo va trimit filmulet facut de mine pe tel cu dacia papuc 4x4 cum scoate un prieten cu x5 din 30 cm de zapada )
Voi defapt sunteti experti de tip goagle. Stiti la ce ma refer. Voi suferiti de nu mai puteti nu ca a scris el dsg in loc de cum i o zice , ci ca si a permis sa compare touaregul cu dumnezeul vostru bmw...si culmea l a si batut la multe capitole. Caracter tipic infect romanesc.
O zi buna!
Ca sa nu zic altfel ma rezum la INCULTURA TA AUTO:
1.DSG in primul rand este patent (daca stii ce e aia, nu are lagatura cu clestele)
2.DSG = Direct-Shift Gearbox - is an electronically controlled dual clutch[2] multiple-shaft manual gearbox, in a transaxle design - without a conventional clutch pedal,[4] and with full automatic,[2] or semi-manual control.
In simple terms, it is two separate manual gearboxes (and clutches), contained within one housing, and working as one unit.
It was designed by BorgWarner,[4] and was initially licensed to the German automotive industry concern Volkswagen Group
Adica nu este nici ZF nici Getrag - "infantilule", ca sa sa fiu balnd.
3. The ZF 8HP is an eight-speed automatic transmission, designed and built by ZF Friedrichshafen AG subsidiary ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken.[1] It is to debut in a rear-wheel drive application in the new BMW 7 Series 760Li saloon fitted with the V12 engine.
Si mai nou se afla pe
Applications
* Audi A8[6]
* Audi Q7[7]
* Bentley Mulsanne (2010)
* BMW 5 Series
* BMW 7 series
* BMW 5 GT
* BMW X5
* Rolls-Royce Ghost
* Volkswagen Touareg[8]
Potential future vehicles to use it:
* Audi A4[9]
* Audi A5[9]
* Audi Q5[9]
Deci cutia prima oara s-a pus pe BMW ulterior a renuntat si VAG la DSG si au pus si ei.
Cu toate ca este o cutie exceptionala, nu este cea mai buna din lume.
"(asa ca sa-ti bagi tu unghia-n gat :D)" incultule
Care e cea mai buna cutie de viteze din lume nu am gasit nimic documentat??
@valvetronic
Uşor cu pianul pe scări. Respect şi bun simţ.
Se stie clar ca VW tuareg este un mare esec al lui VW ca si multe alte modele.
E greu de spus, sunt multe variabile si multe criterii, cutia de pe Veyron tine cea mai amre putere si cuplu pt.o masina standard, exceptionale sunt si cele de pe GT-R si Ferrari, la fel si acest tiptronic.
Si DSG-ul este o cutie foarte buna dar nu pentru toata gama de motoare.
Diferentele reale sunt atat de mici ca este greu sa faci o diferentiere clara, au ajuns insesizabile pentru un sofer.
@Tarul, @valvetronic - eu zic sa nu fim atat de critici, de multe ori testele Automarket sunt mult peste testele unor reviste de prestigiu , greselile sunt destul de mici in comparatie cu complexitatea descrierii si greselile de gen nu au tendinta de favorizare.
@C-G-C
1. a renuntat si VAG la DSG in cazurile respective dar tie trebuie sa-ti dea omul "mura in gura", eu nu am vazut acelasi model cu optiune pentru ambele cutii.
2. DSG nu este nici macar in top 3, cea mai arpida si eficenta in grupul VAG este PDK care este facut de ZF cu Porsche
3.in rest esti o cauza pierduta, aberezi si nu-mi mai pierd timpul cu tine
@gtrazvan
Tu te ai referit la cutia de pe touareg dar nu ai specificat asta si s a inteles ca vag a renuntat la DSG pe toate modelele.
Cat despre DSG, si eu stiam acum vre un an ca ar fi cea mai rapida cutie...nu m a interesat f mult subiectul. Probabil ca au aparut altele mai rapide dar la ora aia era mai rapida decat cea de pe ferrari scuderia.
Oricum batalia se da la sutimi de secunda. Totusi eu consider ca cea mai avansata este DSG de pe veyron deoarece este printre cele mai rapide daca nu cea mai, dar reuseste sa tina cum ai zis si tu cea mai mare putere si cuplu. Sau F1 de pe 599 GTO..una din astea.
Valvetronic tot apartine lui BMW asa ca e tot acolo.
... cati stiu sa diferentieze segmentele auto intre ele ... VW tinde cu anumite modele catre segmentul premium, chiar daca Audi este deja acolo, dar in mod clar nu o poti compara cu BMW care este si el tot acolo
Asa ca sa lasam frustrarile si sa fim obiectivi ... acuzati Automarket de marketing in favoarea Grupului VAG, dar nu stiti decat sa sariti pe stirile despre modelele acestui grup si sa dati cu noroi in spatele unor marci care nu au nici o treaba cu segmentul actual VW, iar daca au le sustineti orbeste si lasati obiectivitatea acasa.
DAKARU a fost castigat de VW cu Touaregu primele 3 locuri, iar concurenta de la 4 in jos.
iar ptr frustati care se duc si ei la reprezentante si se uita la masini dupa care vin si isi dau cu parerea k masina e nu stiu cum si in nu stiu ce fel le recomand in continuare sa mai studieze si sa nu mai vb prostii.
e super masina dar nu e de buzunarul nostru.
cum sa emiteti pareri despre sistemul 4x4 mergand prin oras pe asfalt? mai dati si note. eu va dau nota 1.
Dar pozele din oras... la detaliu masina, masina e murdara, plus nu sunt convingatoare.
NU "toti marii constructori lucreaza cu ZF sau Getrag".
Mercedes e un mare constructor si isi face cutiile de viteze SINGUR.
Mi-ar place sa existe o sectiune unde sa poata posta doar posesorii masinii despre care se vorbeste ca sa avitam posturile kilometrice de acneici. Ati putea sa le cereti copie dupa talon alora care se inscriu ...
Touareg-ul exceleaza la cateva capitole: imaginea de marca (supraevaluata deja pentru ca VW nu mai face masinile de alta data)
Habarnavismul clientilor (sa vedeti iarna cati merg cu gume de vara pe zapada)
Designul expandat de Polo
Marketingul facut de multe reviste/site-uri in mod gratuit ca doar-doar or primi ceva bani de reclama.
Iar noi, cei care comentam, nu facem un serviciu nimanui. Nici macar noua mai ales atunci cand ne balacarim intre noi. Aici ii dau mare dreptate lui M.Mester-"Usor cu pianu' pe scari".
Iar ca final, articolul asta este chiar SLAB! Pasionat fiind de masini si tot n-am avut rabdare sa-l parcurg cap-coada.