Ştiri despre BMW
-
Tunerul Mansory a dezvoltat un pachet de modificări pentru noul BMW M5. Sistem de propulsie plug-in hybrid oferă acum 850 de cai putere, iar exteriorul a primit o serie de componente din fibră de carbon. (Duminica, 15 Iunie)
-
În data de 14 iunie, România va fi gazda turneului BMW Golf Cup, o competiție dedicată amatorilor, cu o tradiție de peste 40 de ani. Un exemplar i4 va fi oferit ca premiu celui care va realiza primul "hole-in-one" al turneului. (Joi, 12 Iunie)
-
Constructorul german de automobile a operat o serie de modificări în gama SUV-ului electrificat XM. Portofoliul include acum doar două versiuni, iar clienții pot opta pentru o culoare exterioară nouă. (Joi, 12 Iunie)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (Miercuri, 04 Iunie)
-
Constructorul german de automobile anunță o serie de noutăți pentru mai multe modele din gamă. De exemplu, electricul i4 va primi o nouă versiune de top, care oferă 601 cai putere. (Miercuri, 28 Mai)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Corect.
La bmw de motoare si cutii suspensii ,transmisii niciodata sa nu vorbiti de rau ca sunt cele mai bune din lume .
Alde Hitler nu se joaca produc Bavarezii cel mai bun.
In privinta cutii de viteze in poze e cu cutie manuala.
Cred ca ati incurcat ceva referitor la cutie.
BMW are cele mai bune cutii de viteze si motoare.
Poate tu ai bani sa intretii un Renault. Noi fraierii fara bani ne cumparam BMW ca e mai ieftin la piese.
Ex. BMW 530d - disc frana: 180 lei
Renault Megane - disc frana: 500 lei
Sa fie Renault!
bun articol....bravo
Va certati degeaba! In primul rand vorbim de clase diferite, nu avem cum sa comparam Laguna 3 GT cu BMW Seria 3. Mie mi se pare ca daca le asezam una langa alta, BMW-ul este urat si mai bine le lasam asa. In ultimul timp toti constructorii icearca sa scoata masini din ce in ce mai frumoase, numai cei de la BMW nu stiu cum sa le faca mai HIDOASE( depinde si de gusturi). Cat despre intretinere sunt ferm convins ca este imposibil ca piesele si reviziile la BMW sa fie mai ieftine decat Renault.
Sunt sigur ca seria 3 este o masina foarte buna, economica,poate si fiabila dar totul se plateste atat in pretul masinii cat si in serviciile post-vanzare.
@critic- CELÉBRU adj. faimos, ilustru, mare, renumit, reputat, vestit, (înv. şi pop.) mărit, numit, (reg.) revestit, (Transilv.) hireş, (înv.) norocit, (grecism înv.) perifan, (fam.) arhicunoscut, (fig.)
Deci celebru nu inseamna nici cel mai bun, nici cu traditie. X-drive-ul este un sistem celebru. Adica, mai pe intelesul tau, a auzit lumea de el. Incepi sa pricepi?
Ia cineva premii pentru cele mai multe comentarii? Pentru ca altfel eu nu-mi explic de ce postati cand nu aveti nimic de spus...
Referitor la masina asta: o cunosc, am condus exact masina din test anul trecut la Bran (pe-atunci avea numere rosii) si confirm ca este SENZATIE! Practic nu te simti la volanul ei, ci simti ca esti TU pe sosea si ca poti face tot ce vrei, sfidand bunul simt de enorm de multe ori.
netul e plin de poze decente, bine incadrate si au macar un levels in camera raw sau photoshop.
si eu vreau sa-mi iau exact aceeasi masina, dar astept sfarsitul anului, cand cred ca va fi mai rau cu masinile "scumpe".
pe una de asta eu nu dau mai mult de 15.000 euro
va rog sa corectati
mare atentie
in rest ...bmw e bmw
Nu putem compara un Renault cu un BMW , in mare vorbind, dar pe anumite segmente sta bine si francezul. EX: Clio RS, Megane F1 Team, Laguna RS, Espace. Sunt adresate unui anumit segment de cumparatori.......
MAS are sigut un PATE de 1310 cu care trebuie sa se duca la Remat in Martie si ne explica noua cum sta treaba cu Euroncap.
nu inteleg de ce a disparut, sau ati facut voi o smecherie
oricum vad ca va miscati destul de rpd
felicitari
Multumim pentru sesizare.
asta daca nu l'ati facut deja si nu am fost eu atent, cu toate ca in "arhiva" voastra nu exista
astept raspuns ,daca se poate
multumesc
Multumim pentru ca ne urmaresti.
Mircea.
@critic:vezi ca in multe teste bmw x versus audi quattro, audi o cam ia peste bot de la bmw si aici vorbim despre teste facute pe zapada.poti cauta linistit testul facut de pro motor.incetati sa mai ridicati audi in slavi pentru niste performante obtinute acu 30 de ani. performante 0 in sport? prietene, stai putin, unde e audi in wrc? ca nu l-am mai vazut de mult? iar te rog frumos sa nu vorbesti de performante zero.eventual implicare 0.e o diferenta.bmw nu se implica la nivel de constructor in raliuri, asta e cu totul altceva, iar tu vorbesti ca si cum se chinuie de 30 de ani sa obtina un titlu.dar daca chiar vrei sa vezi x drive in actiune, poti sa te uiti la Dakar oricand.
modelul despre care vorbim este exceptional, punctul forte al oricarui bmw fiind bineinteles motorul si tinuta de drum.felicitari din nou si de mii de ori celor de la bmw, eu ii apreciez tocmai pentru politica lor conservatoare, reusind sa respecte traditia in vremuri cand e din ce in ce mai greu.
felicitari si celor de la automarket pentru stire si pentru articolul detaliat despre drive test.cine vrea o parere despre acest model, linistit poate sa si-o faca pe automarket.ati testat un model puternic, care va impresionat cu performantele motorului in ciuda faptului ca modelul testat e un awd, ceea ce il face mult mai greu decat un rwd.
Astept propuneri din partea voastra ca nu-mi strica niste bani!
dai un search pe google.iata niste comentarii de pe forumuri neutre.
"dar vreau sa te previn ca piesele de Renault sunt INCREDIBIL DE SCUMPE! Cred ca tine de politica firmei sa isi scoata bani multi si din piese, ca altfel nu imi explic de ce uneori sunt dublu la pret fata de piese ale unor masini mai de prestigiu."
Mack, Seb are dreptate in privinta pieselor de Renault. Sunt monstruos de scumpe, unele piese sunt chiar mai scumpe decat la BMW, care dintre granzii germani, are cea mai scumpa intretinere
EU AM UN MEGANE SEDAN SI PIESELE SUNT FOARTE SCUMPE
-piesele la masinile frantuzesti sant mai scumpe decat la la e46.
renault ca si dacia ..masini scumpe . revizii scumpe si la piese nici nu mai zic...intretinere f. scumpa ..am avut renault si l-am vandut. nu-mi mai cumpar niciodata renault. mi-am cumparat masina second bmw 318 tds consum mult mai redus, intretinere ieftina, iar ca design, putere si feeling nici nu se compara.
deci de pe spinarea noastra nu cred ca te imbogatesti. ;)
Numa' astia ii stiu atat de inversunati impotriva daciei autohtone si pupa-n cwr renou' de parca l-ar fi apucat pe D-zeu de-un coi si au senzatia ca ei chiar au si conduc masina adevarata... Condu si tu un BMW in stare OK, si compara-l cu masini contemporane lui tot in stare OK, si vorbim dup-aia. Sunt din filme diferite man. Si asta pentru ca BMW se adreseaza unui segment de oameni, iar Renault unui segment cu totul diferit.
Nu poti compara o masina din segmentul premium cu una de categoria "Economy Class" e ca si cum ai zice ca a zbura la Business Class e la fel sau mai nasol decat daca zbori cu tot poporu in coada avionului. Geez!
2. renoaiele sunt ieftine si cumparate si esti obligat sa le faci la service ca sa le pastrezi garantia... de acolo vin preturile
3. revin din nou la majoritatea romanilor... cu bmw.... deci cum voi, cu niste amarate de bmw`uri in 4 cilindrii si rupte in 3 (in 2 ies prea bine) spuneti ca e nu stiu cat de za best. daca vreti sa spuneti de bmw`uri, vorbiti de masinile in 6 cilindrii, nu de ce aveti voi acasa, ca ce aveti acasa sunt foarte comparabile cu megane si logan(e) la 120 cai si 1 tona 300 + ...
da asa-i romanu in general... a mea ii mai tare... (btw stiati ca majoritatea firmelor de asigurari nu au contracte cu reprezentantele VW pentru ca sunt prea scumpe ? :)) - mi s-a spus ca ma pot duce la reprezentanta ca sa mi-o repar, da eu platesc diferenta dintre preturile de la un service obisnuit si serviceul vw ) - asta chiar a fost noutate cand m-a izbit
2.si aici ai dreptate, multi nu au de ales.
3.dar aici gresesti, zic eu, e absurd sa spui ca un bmw in 4 cilindri e asemanator cu loganul sau meganul, in primul rand motorul in 4 cilindri de la bmw e mult mai fiabil, dinamic si puternic, ceea ce e cu adevarat important este stabilitatea, confortul si siguranta in comparatie cu loganul si renaultul.de multe ori si consumul e mai in favoarea bmw-ului.
si lancer evo x e tot in 4 cilindri, asta nu inseamna ca e asemanator cu loganul.
dar sunt de acord intrun fel cu tine, nici eu nu sunt fan ca sa zic asa al bmw-ului in 4 cilindri turat la maxim cu impresii de M.un bmw adevarat incepe de la 6 cilindri.din pacate sunt multi sinucigasi dinastia la care faci tu referire, care isi iau bmw desi habar nu au unde li tractiunea la masina, doar ca sa fie in trend, au un motor de 1.6 fara ulei in baie, da ei ii dau blana pe viraj ca apoi sa ajunga vedete la ora 5 la stiri.
http://bmwccro.sprinx.net/(S(cwxrnu45cujp1obocu4dwl45))/Files/technicaldata/3sedan0908_datasheet.pdf ; versus http://www.subarumotors.ro/legacy/datasheet/legacy_specs.pdf , http://www.subarumotors.ro/legacy/datasheet/legacy_echipare.pdf . Preturi: BMW 320 xdrive sedan standard = 36000 Euro , Subaru Legacy Diesel 2.0 AC = 19000 Euro cu reducere 4900 Euro. Deci fara reducere Sbaru costa 24000 Euro, preturi DDU. Iar Legacy ar fi mai degrabil comparabil cu seria 5. Cei care spuneti despre piesele BMW ieftine, de unde credeti ca vine diferenta de pret? Numai din salariul mare al muncitorului "german" care de fapt e turc, grec, pakistanez, si alte neamuri. Mai ganditi si cu capul vostru, nu numai din ceea ce au spus unul si altul. La pretul asta BMW-ul 320 xdrive este mai scump si decat un suv serios, de exemplu Nissan Xtrail (care este mai aproape de un off-roader veritabil).
sunt ferm convins ca, costurile de productie pentru un bmw 320x depasesc costurile unui subaru.dar, traim intro lume in care firma se plateste, fie ca ne place sau nu.indiferent ca preturile pieselor la bmw sunt mari sau nu, la renault sunt clar exagerate.
Dar, surpriza, un Lancer Evo 2.0T GSR 295 CP cu Super All-wheel control costa tot 36000 Euro DDU cat un BMW 320 xdrive! Oare de ce BMW este "mai firma" decat alte brand-uri, de ex. Mitsubishi? Care sunt motivele pentru care BMW este "mai masina" decat alte masini. Nu intreb asta ca si cand as fi un novice, am aproape 40 de ani, si am mers cu destule masini. Dar cu EVO nu am mers, deci.... sunt poate subiectiv. Ii rog pe cei care "s-au dat" cu unul sa ne spuna impresiile lor!
CRED ca ar trebui sa transmita CUPLU rotii care ARE aderenta :)
Un om care nu-si mai incape in piele de atata Mercedes nu are cum vreodata sa aprecieze nici o piulita de la un BMW ;) Pentru el nu exista altfel de masini decat Mercedes! Va face orice e posibil sa discrediteze un BMW. In plus doar simpla posesie a unui Mercedes ii da puteri nebanuite ce-l fac sa creada ca masinile nu mai au nici un secret pentru persoana sa, iar restul, noi muritorii ce ne permitem sa comentam aici, sa fie intr-o eterna necunostinta fata de dumnealui.
Ironiile despre "1310", le repeta in mai multe topicuri, cu toate ca am o banuiala ca scoala de soferi pe o "1310" a facut-o :D
Drept pentru care ar fi mai interesant din partea dumnealui sa faca o comparatie de pret a pieselor si serviceului intre Mercedes si Renault decat sa-si dea cu parerea despre designul ultimelor BMW-uri :) Pana atunci ar fi de preferat sa lase aroganta deoparte si sa priveasca masinile dincolo de Mercedes ;)
Sa Natate!
iar despre Subaru..sincer NO COMMENT..nu aveti la drive test un lecacy?tare as fi curios cum merge masina aia(nu ma supar daca faceti rost de 3.0i cu 245CP :D:D pt drive test).daca subaru nu-i masina calitativa,atunci Bmw ii caruta(aici ma refer stric la calitate/fiabilitate/robustete si nu la faptul ca ii premium&blabla).si lecacy ii premium,si 2.0D boxer
INCA MAI ESTE VALABIL PARIUL CU PIESELE DAR VAD CA NU SE BAGA NIMENI....
Asta inseamna ca toti vorbiti doar sa va aflati in treaba.
@shtou:ai dreptate cand zici de turbo la bmw, nici eu nu sunt multumit de politica lor, dar din pacate nu au ce face, pentru ca trebuie sa tina pasul cu audi.
subaru si evo sunt cred ca singurele japoneze care le apreciez.iar tractiunea integrala la subaru sincer cred ca este peste bmw.in ceea ce priveste preturile dintre ele, am explicat din punctul meu de vedere de ce sunt asa de mici comparativ cu bmw.sa nu uitam ca nu vb doar de bmw, la fel sta si audi, mercedes etc.sunt de parere ca daca subaru ar avea clientii bmw-ului, ar avea preturi apropiate.
Mergem la reprezentante si facem comparatie; hai sa nu ne luam dupa unul si dupa altul care scrie pe forum.
DACA TU ZICI CA PIERD ASTEPT UN MESAJ DE LA TINE SA-MI ZICI CA VII SA NE INTALNIM IN MILITARI CA SUNT REPREZENTANTE RENAULT SI BMW. DACA NU VENITI SA NE CONVINGEM TACETI ... CA SUNTETI PRAF. CARE ESTE BARBAT SA FACA UN PARIU SAU NU AVETI NICI BANI SA VA .. DAR IMI SPUNETI MIE DE PIESE.
Care din cei care scriu aici are o masina mai stralucita in afara de C3PO , care nu are nici permis dar isi da cu parerea de masini.
MIRCEA eu vreau sa pun un pariu cu ei si promit ca banii castigati o sa ti-i dau tie sa ne mai incanti cu tot felul de stiri... Dar dupa cum se vede situatia nu se ingramadeste nimeni sa se convinga live asa ca
ca o parere strict personala,4x4 de subaru cea mai buna de asfalt si printre cele mai bune si off road(chiar printre elite).si nu sunt putine teste care sa ateste treaba asta..acuma sa fim realisti:subaru are traditie si experienta in 4x4 comparativ cu bmw..nu contest calitatile bmw ului(mi-ar trebui m3 -ul asta nou cu v8 ooioi sau m5 cu v10) dar prefer un 4x4 de subaru asa pt linistea mea sufleteasca pe strazile din romania care sunt foarte curate..si curatate perfect de zapada,noroi,mizerie etc.
@decimus:te rog frumos poarta-te ca un om civilizat.nu trebuie sa ne faci papagali ca nu suntem de aord cu tine.eu nu team insultat, imi sustin punctu de vedere.nici macar nu citesti posturile.tiam spus ca nu fac 700km pentru un pariu.hai sa incercam sa vorbim polticos unul cu celalalt.sta in firea omului si a masculului in special sa fie "teritorial" si sa-si sustina ideile cu inversunare.la fel fac si eu la fel faci si tu.dar hai sa nu insultam ca suntem totusi pe un forum si nu in spatele blocului.
Plimba-l si pe MOWGLI ca e disperat sarcul :))))))
cred ca le impaci amandoua.daca as vrea turism as merge pe subaru sau bmw.xdrive-ul la bmw este foarte "capabil" pe generatiile noi.poate chiar peste quattro.oricum, tractiune spate in favoarea tractiunii fata.clar.
subaru consuma destul de multisor.
http://www.automarket.ro/stiri/subaru-forester-diesel-in-romania-de-la-23590-euro-14944.html
Daca totusi preferati benzina ca si carburant, mai exista si varianta de 2 litri, Forester 2.0 X
Forester e o masina fiabila, comenzi directe, stabilitate buna , mai pe scurt placuta la condus. La finisajele interioare s-ar mai fi putut lucra. Fara sa fie masiva se descurca mai mult decat onorabil inafara soselei, iar pretul se incadreaza in cei 30000 de euro cu TVA inclus. Doar varianta Turbo ajunge undeva peste 33000 cu TVA.
http://www.automarket.ro/masini-noi/subaru/forester-17/
(acelasi link)
In acelasi pret si cu performante bune se mai incadreaza Toyota RAV4 2.0 WT-i sau dieselul de 2.2 sau Mitsubishi Outlander 2.0 Invite - tot TDI.
Cel mai bine e sa le incercati pe rand la cate un drive test pentru ca parerile pot fi subiective in functie de confortul fiecaruia.
Poate sa fie super M daca este de 18 ani tot un jaf este chiar daca are sute de cai. Tot respectul pentru cele din 1999-2004, super frumoase.
Ca sa aduci din germania o epava care arata bine, spun unii, din 90 toamna inseamna ca ai probleme grave....
Multa bafta!!!!
imi cer scuze celor de la automarket si utilizatorilor de la abaterea de subiect, dar am spus, se simte lipsa unui forum, sau macar a unor mesaje private.am scris-o si pe blog-ul lui Mester, sper ca vom avea si astfel de facilitati, tocmai pentru a evita astfel de abateri de la subiect, si de ce nu pentru a ne cunoaste mai bine si a forma o comunitate automarket.
Nimeni nu o sa iti dea un premiu ca ti-ai schimbat BMW-ul cu un alt BMW dar, in schimb, o sa iti ia frumos banutii. De multe ori ajungi sa cumperi doar iluzii.
Oricum raman la parerea mea ca cea mai buna motorizare diesel este pe Koleos; performante foarte bune si consum mic.
sportivitate,eleganta,confort,design,totul imi place la bmw
singurul care nu-mi place este pretul :D,dar..pt pasiune se fac sacrificii
Salutari
Inca ceva: ce inseamna DTC dezactivat partial? Daca nu stiti va spun eu: la o apasare de buton se dezactiveaza ASR-ul si la a doua si stabilitatea
bafta
SI CU ASTA SPUN TOT
Excelenta remarca . Exact de asta incerc sa evit cat pot bmw intalnite in trafic.
Ex. BMW 530d - disc frana: 180 lei
Renault Megane - disc frana: 500 lei"
Mda, de aceea crapa o gramada prin BMW-uri la mana a saptea. Franeaza in ultimul moment, ca de - au bemveu - si sucombeaza.
Tovarasu` Marse, sa-ti explic cum e cu piesele de schimb:
1. Number One, prima strigare, doar piese si echipamente echipare de fabrica (OEM), pe care scrie BMW, Renault, Merc etc. Ai prins ideea, da` n-ai tu fata de echipare originala, dupa cat costa discu` tau de la BMW. Piesele de origine sunt verificate de producatorul autovehiculului si GARANTATE. Pricepi tu, baiete, asta inseamna ca BMW-ul tau sau al altuia franeaza asa cum au gandit bavarezii. La 180 RON discul de la 530d, dupa cum ne informai maret, tu nu mai ai frane de BMW. Doar iluzii in capul tau si nu intentionez sa te jignesc. Eventual sa-ti salvez viata de profan cu gura mare.
2. Number Two, a doua strigare, piese de calitate asa-zis originala, certificate de prestigiul producatorilor acestora (Brembo, ca sa pricepi), dar care nu au omologare din partea producatorului masinii. In principiu, merg si astea, cu mentiunea ca exista si aici mai multe calitati de fabricatie. Mai ieftine (cu mult) decat echiparea OEM.
3. Number Three, a treia strigare, adica ce ai tu pe masina. Disc de 180 bucata care sa opreasca ditamai hardughia de 1,8 tone la gol si cuplu de peste 500 nm. Da, amice, poti sa-ti pui viata in mainile producatorului unui disc de 530d care costa "imensa" suma de 180 RON, adica nici macar 50 de euro. Sigur, cunoastem gargara ca nu e nicio diferenta, sunt bune etc. Pana cand mori ca n-ai putut frana la timp - asa e, sunt foarte bune. Nu te mai intreb care e limita de uzura. Daca nu vezi prin disc, inseamna ca e bun, nu-i asa?!
Concluzia ar fi ca multi din cei carora le curg balele dupa o masina premium habar nu au cu ce se mananca intretinerea acestora. Nu mai vorbim de un brand sportiv prin definitie ca BMW, unde mentinerea sistemelor la parametrii initiali este vitala.
Desigur, bat degeaba in tastatura. Baiatul asta cu 180 RON discul are probabil un jaf cumparat la 180.000 km pe bord (300.000 reali) si face maximum 10.000 pe an, daca se nimereste sa-i deconteze cineva motorina pentru 5.000. Dracu stie cum se face, dar astia cu putini km umfla statisticile decedatilor pe drumurile publice. La 180 RON discul, nu trebuie sa ne mai mire.
La multi ani!