Ştiri despre BMW
-
Constructorul german de automobile sponsorizează, din nou, celebrul Concurs de Eleganță de la Villa d'Este, care se va desfășura luna viitoare. Cu această ocazie, BMW pregătește trei premiere mondiale. (Vineri, 04 Aprilie)
-
Centrul de dezvoltare software înființat de BMW Group și NTT Data, la Cluj Napoca, și-a triplat deja echipa, la doar 9 luni de la înființare. Până la finalul anului, aici vor lucra peste 500 de specialiști IT. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Noua generație BMW iX3 va fi prima dezvoltată pe mult așteptata arhitectură Neue Klasse a germanilor. SUV-ul cu zero emisii va fi produs în Ungaria, la Debrecen, de la finalul anului 2025. (Joi, 27 Martie)
-
Constructorul german de automobile a pubicat o serie de imagini, dar și informații, despre noul concept Vision Driving Experience. Acesta anticipează viitorul i3 Neue Klasse și, implicit, viitorul M3 electric. (Luni, 17 Februarie)
-
BMW Group România a încheiat anul 2024 cu performanțe record. Pentru prima oară, a fost depășit pragul de 6.000 de autovehicule înmatriculate la noi în țară, iar BMW rămâne lider în segmentul premium. (Joi, 30 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Apartamentul din Dorobanti vine la pretul asta si cu loc de parcare inclus?
Si cand te gandesti ca 'septare' de pe vremea lui Bangle sunt acum la 6-7000 E...
Am o banuiala ca nu vor testa prea curand noul S, de fapt nu cred c-au testat vreodata nici actualul S si nu cred ca din vina lor.
Designul poate sa fie fad, fata de actualul S sau fata de noua generatie, fata de A8, exceptand partea frontala care este "smechera", nu vad cu ce iese in evidenta din profil sau la partea posterioara A8-ul, asta daca nu vi se pare ca si A4 are un design senzational, cu care seamana foarte mult la stopuri, mai mult decat seamana seria 7 cu seria 5 din spate, dar e vorba de perceptie probabil.
La viitorul seria 7 sper ca se vor inspira din conceptul proaspat prezentat.
In schimb,S-ul chiar emana lux si eleganta.
Si daca tot ati amintit de Mercedes, cand o sa testati noul E, S sau macar CLA?
@Radu: În primul rând, e greu să critici o maşină de genul ăsta în condiţiile în care ea e vârful tehnologiei unui constructor recunoscut la nivel mondial. Dar cred că exagerezi puţin. Nu m-am dat la o parte din a critica maşina acolo unde a meritat. Vezi interior, design, poate chiar ţinută de drum.
@JJ: Noi scriem fără absolut nicio problemă despre toate maşinile pe care le primim la test. Când nu există comunicare din partea reprezentanţilor oficiali ai unei mărci în România, nu prea avem ce să facem în plus faţă de ce se vede deja pe site.
@S is still king: Nu obişnuim să notăm în testul unui model - oricare ar fi el - maşini ale altor mărci. Care, în plus, încă nu au fost lansate în România. Când îi va veni rândul - dacă va exista disponibilitate din partea mărcii - vom testa şi S-Klasse.
@JJ Da....S-ul este superior acum fata de 7. Si eu cred tot asa...doar fanii o cumpara.
ps. Eu sunt fan BMW 7 (e38 facelift). Pt. mine a fost, este si va ramane el mai frumos BMW. Pacat ca nu se mai produce. Daca ar scoate un E38 nou cu pretul unui 7 model nou l-as alege fara sa mai stau pe ganduri.
Pentru cei care vor sa conduca BMW-uri, celelalte serii sunt mult mai potrivite.
In rest e o masina de nota 20.
Multumesc pentru raspuns.
Scuze,dar nu m-am uitat cine facuse testul vechi cu 730.
Vestea buna: "prostia a inceput sa doara"
Masina pare impecabila.
Consumul real obtinut de catre voi 7,7% pare fantastic la motorul pe care il are.
Sunt mai multe categorii de oameni cu bani la noi.
1: Cei care fac afaceri cu STATUL majoritatea isi cumpara masini cu banii jos (si masini de sute de mii de euro unii chiar milionul de euro gen Casuneanu si altii). Majoritatea au colectii (zeci de masini de lux in garaj de la 100 de mii de euro masina in sus).
2: Interlopii si camatarii care fac trafic de droguri, trafic de carne vie, camata etc. Si ei tot cu banii jos dar masini mai normale ca pret de pana in 100-120 de mii. Chiar daca ii mai vezi in Bentley , Rolls etc le au luate second.
3: Cei care le cumpara in leasing in general oamenii de afaceri cinstiti de la noi care majoritatea sunt ingropati in datorii la banci pt. ca altfel nu ar fi puttut sa isi extinda afacerile dar le merge treaba si in functie de profit si cifra de afaceri fac cheltuieli la sfarsit de an ca sa nu dea la stat atatia bani degeaba. Cum ai spus si tu mai bine isi cumpara o masina.
4: Vedetele care fac bani cinstiti si ele care aleg sa le cumpere cu banii jos sau in leasing.
5: MELTENIII :))) Aia care isi vand casa (organele) si isi cumpara masini de lux dupa care inchiriaza o garsoniera si tin masina in fata blocului sa vada lumea ca e ,,bastan'' :)). Nu mai zic ca le misca din joi in pasti ca nu au bani de benzina. Ma intreb totusi bani de impozite de unde au ? Cred ca fac foamea si strang ban pe ban sa de impozitul la Bentley.(marca preferata de cocalarii de la noi). De revizii corecte cum se cuvine la asa masini nu mai zic. Majoritatea le vezi la service-uri impreuna cu Dacii si alte ragalii :))..
ps. Ar mai fi si alte categorii dar sunt rari ... castigatori la loto, mostenotorii unor averi (in general cei care retrocedeaza ce le-a confiscat comunistii si isi mai vand din prpietati si isi cumpara si ei o masina de lux ) si cei foarte destepti (directori de banci, avocati buni, notarii, cei din in domniul IT etc) dar in general aceste categorii de oameni au alte prioritati cu banii si nu ii arunca pe masini.
Cred ca nu ai da pentru ca probabil nici nu iti imaginezi cum ar fi sa poti sa dai 130000 de euro pe o masina. Asta ar insemna sa ai cateva sute de mii de euro bune in cont sau cateva milioane. Deci intr-un fel e de inteles reactia ta.
Eu sincer as da 130000 de euro daca mi-as permite. Nu cred ca pe un BMW insa. Dar asta ar insemna sa am o situatie materiala f f buna. Si cum nu am nici o situatie materiala f f buna, pentru ca nu imi permit sa dau 130000 de euro pe un Seria 7, ma multumesc cu un Beetle si un apartament cu 2 camere decent in care totusi ma simt destul de bine :))))
Referitor la climatizare si cutia din portbagaj. Zilele astea am parcurs aproximativ 300 de km in seria 7Li si nu avea acea 'cutie' in portbagaj in aceeasi echipare care este prezenta si pe masina de test.