Ştiri despre BMW
-
Constructorul german de automobile sponsorizează, din nou, celebrul Concurs de Eleganță de la Villa d'Este, care se va desfășura luna viitoare. Cu această ocazie, BMW pregătește trei premiere mondiale. (Vineri, 04 Aprilie)
-
Centrul de dezvoltare software înființat de BMW Group și NTT Data, la Cluj Napoca, și-a triplat deja echipa, la doar 9 luni de la înființare. Până la finalul anului, aici vor lucra peste 500 de specialiști IT. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Noua generație BMW iX3 va fi prima dezvoltată pe mult așteptata arhitectură Neue Klasse a germanilor. SUV-ul cu zero emisii va fi produs în Ungaria, la Debrecen, de la finalul anului 2025. (Joi, 27 Martie)
-
Constructorul german de automobile a pubicat o serie de imagini, dar și informații, despre noul concept Vision Driving Experience. Acesta anticipează viitorul i3 Neue Klasse și, implicit, viitorul M3 electric. (Luni, 17 Februarie)
-
BMW Group România a încheiat anul 2024 cu performanțe record. Pentru prima oară, a fost depășit pragul de 6.000 de autovehicule înmatriculate la noi în țară, iar BMW rămâne lider în segmentul premium. (Joi, 30 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
PS: varianta M50d are motor diesel de 3.0 litri diesel cu 3 turbine, nu 5.0 litri
Pachetul M, costa nejustificat de mult. 6533 de euro pt. ce ? E mai ok cu pachet M dar nu la pretul asta....cu 6500 cumperi pe langa noul X5 un 320d mai vechi. Per total masina face banii fiind un SUV premium cu traditie. Asta inseamna perfectionare in timp. Sa vedem la anu noul X5 (ma tem ca o sa il strice pe afara cu noile linii de design). Un lucru e cret. Interiorul o sa arate mai bine ca cel actual. Nu ca ar avea mare nevoie dar e sub Cayenne si asta e pacat la cum arata pe afara.
Masina e OK, nu mai ramane decat sa visam la asa ceva.
Si-acum, manutele rosii sus!
PS:
Citat:
"Impresionant pentru profanul din dreapta va fi însă cuplul motor de 600 de Nm, gata să îţi arunce capul în tetiere încă de la 1500 Nm."
Probabil ca e vorba de 1500 rpm, nu?
Da, pachetul M este prea scump, dar nu sunt doar barele, este si garda la sol mai mica si suspensia mai rigida, dar eu nu prea inteleg dc ai vrea asta pe un X5, garda la sol se apropie de un seria 5, deci se cam duce din avantajul urcarii bordurilor, asadar fara pachetul M si fara soft-close scade pretul cu peste 7000 de euro.
In rest, nu ai ce sa reprosezi la aceasta masina, mai ales daca esti adeptul SUV-urilor sportive, eu nu sunt, prefer o berlina oricand, dar chiar arata bine si nu pare mare chiar daca este.
Mare parte dintre SUV-uri oricum merg doar pe sosea, deci dc s-o faca mai buna in off-road, pt ca e evident, mai ales asa joasa cu jantele de 20 inch, ca in teren accidentat mai serios ca e la fel ca un break 4x4
UN SAV este facut pt sosea. Nu are sens sa il duci in offroad mai ales daca nu are suspensie reglabila. Un drum forestier si montan sunt suficiente zic eu pt. el.
Cine vrea offtoad sa isi cumpere G class.
Cayenne in offroad, confort si interior luxos, X5 ca performante si agilitate. Nu se pot compara chiar de la egal la egal. Iar cine are bani de una din ele, cu putin efort isi permite inca una la acelasi pret. Le poate lua pe amandoua daca nu se hotaraste la una din ele.
Cunosc foarte bine clasa SUV/SAV. Am avut noroc sa merg cu fiecare si as putea face un clasament propriu asa cum mi s-au parut mie. Ma refer acum la ultimele modele.
Touareg - un suv capabil in offroad, foarte bun ca pret dar nu se va ridica la nivel de Cayenne nici full option pt. ca ceva acolo e diferit in ciuda faptului ca sunt fabricate pe aceeasi platforma.
Q7 strict pt. familisti. Confortabil, elegant si luxos daca e configurat cum trebuie. Un pacget S line nu strica.
ML ramane masina celor trecuti de 50 de ani. Nu ma impresioneaza ca designe decat cu pachet AMG. Confortabil si perfomante excelente. In offroad la fel de bun ca si Touareg. Totusi sigla nu te lasa sa o bagi prin vagauni...
De X5 si Cayenne am scris mai sus....
Ar mai fi si Range Rover dar din pacate are o varsta de cand a aparut iar asta se simte fata de noile suv-uri la partea tenica. Spatele e urat rau si interiorul inghesiut. Daca nu ar fi Range, sincer as prefera un Touareg mai bine dotat in locul lui.
@Articol - prea multa poezie si prea putine treburi pe care nu le gasim in pliante. Personal speram ca va tineti de "obiceiul" de a merge cu masinile inregistrand consumul in diferite conditii de drum - autostrada, extraurban si urban. Nu ca ar conta consumul . . . dar ajuta in a face o oarecare imagine cu privire la performantele tehnologice ale constructorilor - ajuta destul de mult sa vezi ca un 330d consuma mai putin decat un Latitude in conditii similare desi masinile nu sunt comparabile. Ajuta sa vezi ca un 1.3-1.5diesel consuma aiurea de mult pe autostrada. Sau poate asta-i doar parerea mea ... iar publicul vrea telenovele in cuvinte varsate pe un site auto ...
Un Q7 4.2TDI, 6.0TDI si TOUAREG V8 TDI pe cand ?
Uita-te la celalalt test cu X5 fara pachet M si vei vedea c-a fost testat si pe zapada pe undeva pe la munte, pe asta nu aveau cum sa-l testeze off-road din cauza garzii la sol prea mici, nu inteleg ce e asa de greu de inteles ca este o versiune exclusiv pt strada in aceasta echipare, cine alege asa ceva nu merge prin hartoape cu el cu jante de 20 inch
La fel, cu ce a fost imbunatatita versiunea cu facelift de a primit cinci stele la interior comparativ cu doar cele patru jumatate primite de varianta facelift?
Iar apoi, ce *** e atat de placut la sunetul de diesel?