Drivetest BMW X5 (2010-2013)

3.0 xDrive40d auto
BMW X5 (2010-2013) zoom
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai
Duminica, 05.06.2011
Amprenta sportivă

Ce înseamnă un film marcant? E un calificativ diferit, pe care toţ iîl atribuim cu greu. E acel film care îţi rămâne întipărit în memorie şi căruia nu îi uiţi finalul. E filmul în care cunoşti toţi actorii, ştii unele replici şi ţi-ai descărcat coloana sonoră în calculatorul de acasă. E acel film pe care simţi nevoia să îl revezi din când în când.

La fel se întâmplă şi cu maşinile. Când găseşti un produs bun simţi nevoia să îl revezi din când în când şi să aplici sintagma latină "Repetitio mater studiorum est". Am făcut-o şi noi cu actuala generaţie BMW X5, pe care l-am avut din nou în garaj vreme de câteva zile. De această dată, am încercat tancul bavarez cu pachetul M, amprentă a spiritului sportiv în care sunt educate modelele mărcii.

BMW X5 (2010-2013)
3.0 xDrive40d auto

  • Pret de pornire 59.768 €
  • Pret model testat 94.335 €
  • Taxa auto 600 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Şi de această dată am încălecat cei 306 cai ai versiuni xDrive40d, pusă în mişcare de celebrul şi aclamatul motor diesel bi-turbo, de 3.0 litri. Impresionant pentru profanul din dreapta va fi însă cuplul motor de 600 de Nm, gata să îţi arunce capul în tetiere încă de la 1500 rpm.

Resursele pot fi rezumate simplu: extra-suficiente. O uşoară senzaţie de gol în stomac te face să nu observi cât de repede se succede decorul. Tot furat de peisaj s-ar putea să treci cu vederea peste sunetul baritonal, bărbătesc, extaziant al evacuării, care înşiră o arie bavareză devenită marcă înregistrată. Deja avem toate ingredientele pentru un puls mărit şi o injecţie de adrenalină.

Cei şase cilindri sunt asistaţi de o transmisie automată cu opt rapoarte, care urcă în trepte liniar, silenţios, pe nesimţite.

Consum

Unitatea de 3.0 litri se vrea a fi compromisul perfect între eficienţă şi performanţe. Cel puţin pentru cei care nu aspiră la vârful aisbergului, dieselul de 3.0 litri al versiunii M50d, proaspăt lansat pe X5.

Versiunea testată de noi garantează un consum mediu de 7.5 litri la 100 km. E greu să atingeţi această valoare în traficul real. Mai ales când consumul urban urcă până la 13 litri/100 km şi nu la 8.8 cât se arată în fişa tehnică. În afara zonei urbane, cei şase cilindri pot fi uşor dezlănţuiţi pe trasee sinuoase sau în linie dreaptă. În aceste condiţii clar veţi sări de consumul extraurban oficial de 6.8 litri. Poate un 9 ar fi mai potrivit.

La capitolul consum X5 poate fi comparat mai greu cu rivalii. Asta pentru că versiunile celorlalţi sunt de cele mai multe ori mai puţin performante. Chiar şi aşa, X5 este mai economic decât Infiniti FX şi Range Rover Sport. Să nu mai vorbim de Q7, care are însă şi un TDI de 4.2 litri. Doar noul Mercedes ML se poate compara cu bavarezul, însă are cu aproape 50 de cai putere în minus.

Performanţe

Să pui pe stradă o maşină de aproape 2.2 tone care face 0-100 de km/h în doar 6.6 secunde poate fi considerată de unii o nebunie. Pentru noi, ceilalţi, e o performanţă. O performanţă ce nu poate fi egalată decât de Audi Q7 şi ai săi 340 de cai putere. Restul concurenţilor sunt net depăşiţi de X5.

În ceea ce priveşte viteza maximă, ea se opreşte la 236 de km/h, suficientchiar şi pentru autostrăzile fără limitări din Germania, mai ales că se atinge, dacă nu sunteţi atenţi, destul de uşor.

Interior

Interiorul lui X5 poate fi rezumat uşor: simplu, ergonomic, premium. Acelaşi respect când păşeşti pragul cu inserţie de aluminiu, acelaşi iz de piele fină, acelaşi lemn nobil atent finisat, aceeaşi obsesie pentru perfecţiune.

Lemnul apare acolo unde trebuie, pentru a înnobila alături de pielea fină un habitaclu care a rămas la fel de conservator, dar din ce în ce mai tehnologizat. Liniile simple, ergonomia exemplară şi funcţiile intuitive sunt elemente care caracterizează tot ceea ce găseşti în interiorul unui X5.

În cazul versiunii testate de noi trebuie să apreciem elementele oferite de pachetul M, care îşi răsfaţă clienţii cu un volan special, etichetat cu simbolul performanţei bavareze, asemeni pragurilor şi suportului pentru picior. Dacă vreţi să aprofundaţi călătoriile, scaunele sport speciale vor fi un aliat de nădejde împotriva durerilor de spate şi a oboselii. Eşti atât de relaxat, mai relaxat chiar şi decât în fotoliul de acasă. Peisajul M este completat de o serie de inserţii din aluminiu şi de capitonajul plafonului.

Nu are rost să mai vorbim de spaţiu. Este din belşug chiar şi pentru cinci pasageri, care pot veni cu orice bagaj, fără teama că nu vor încăpea în spate. Interesantă deschiderea portbagajului, care va facilita accesul, dar şi închiderea electrică a acestuia.

Preţ de achiziţie

Pentru a putea respira un aer premium şi pentru a simţi din plin calitatea bavareză, românul trebuie să bage adânc mâna în buzunar. X5 nu este tocmai cea mai ieftină alternativă din segment, dar se poate dovedi fix opţiunea echilibrată pe care unii o caută.

Preţul său de pornire este estimat la 59.768 de euro, valabil pentru versiunea entry-level xDrive30d. Pentru cei 306 cai putere oferiţi de versiunea xDrive40d, testată şi de noi, clientul român are nevoie de cel puţin 63.984 de euro, cu fix 1000 de euro mai mult decât acum un an, când testam aceeaşi versiune.

La această sumă se adaugă costul unui pachet M, foarte generos, dar destul de piperat: 6533 de euro. Dacă mai vreţi şi o cameră de luat vederi pentru marşarier, un sistem Soft-Close pentru portiere, o navigaţie şi alte câteva sisteme care sporesc plăcerea condusului, o să ajungeţi la 94.335 de euro, adică preţul versiunii testate de noi.

Cel mai ieftin Audi Q7 pleacă de la 56.410 euro, dar beneficiază de numai 204 cai putere. O versiune de 240 de cai, comparabilă cu cea entry-level de la BMW X5, ajunge tot la 58.360 de euro. Dieselul 4.2 TDI, inclus în comparaţiile noastre de mai sus, are însă un preţ de pornire de 75.940 de euro, cu mult peste ceea ce percepe BMW.

Noua generaţie Mercedes ML dispune de un entry-level ceva mai ieftin, dar nu atât de puternic ca cel al lui X5. Este vorba despre o versiune de 204 cai, care costă 55.955 euro cu TVA. O versiune apropiată de X5-ul nostru, dar mai săracă cu 50 de cai, pleacă de la 59.613 euro.

Nici proaspătul Infiniti FX facelift nu vine cu o ofertă prea bună, preţul de plecare al versiunii de 238 de cai fiind de 62.013 euro. FX este, ce-i drept, mai bine echipat în standard.

Siguranţă

În cadrul ultimului test cu X5 am asociat SUV-ul bavarez cu un tanc. Rămânem la această idee pentru că senzaţia de siguranţă pe care o resimţi în interior este greu de descris.

Garda la sol, ţinuta impunătoare şi aspectul agresiv au un corespondent eficient sub capotă. Tehnologiile de siguranţă activă şi pasivă sunt gata să îşi facă datoria ori de câte ori este nevoie.

Pentru evitarea unui impact, cel de la volan dispune de controlul dinamic al stabilităţii (DSC), de controlul dinamic al tracţiunii (DTC) şi de un sistem ABS, care include controlul frânării în curbe şi asistenţa la frânare.

Pentru a evita situaţiile neplăcute, X5 vine în standard şi cu un indicator al presiunii în pneuri. Nu puteau lipsi cele şase airbaguri, frontale, laterale şi cortină, ultimele cu senzor împotriva răsturnării. La toate acestea se adaugă şi un sistem de tracţiune integrală xDrive, unul dintre cele mai avansate la nivel mondial

Ţinută de drum

Ţinuta de drum este direct influenţată de prezenţa sistemului xDrive, despre care vă vorbeam la capitolul anterior. Practic, aici, inginerii bavarezi şi-au depăşit condiţia şi au reuşit să născocească o tehnologie care împarte eficient şi corect resursele cuplului în fiecare moment. Senzorii care monitorizează aderenţa fiecărei roţi dovedesc o eficienţă de invidiat, orice pierdere a contactului ferm cu suprafaţa de rulare fiind corectată prin redistribuirea cuplului.

Pachetul M aduce cu sine, în cazul versiunii noastre, alte ingrediente care stimulează plăcerea de a conduce. Cea mai importantă, setarea sport a suspensiei. Nu se va simţi foarte confortabil pe drumurile bombardate de la noi, mai ales dacă veţi opta pentru jantele de 20 de inch.

Pe un traseu virajat însă, veţi observa avantajele şi veţi elogia munca celor care au făcut ca un SUV de 2.2 tone să se manevreze ca un sedan sportiv.

Vizibilitate

Chiar dacă este o maşină de dimensiuni mari, X5 nu are probleme la capitolul vizbilitate. Oglinzile mari şi generoase şi luneta bine proporţionată te vor ajuta să vezi tot ce se întâmplă în jurul tău atunci când eşti la volan. Montanţii pot crea uneori probleme.

Pentru a uşura şi mai mult sarcinile şoferului, BMW a instalat şi trei camere video, care îşi dau mâna pentru a crea o imagine panoramică a SUV-ului, similară celei brevetate de Infiniti pe al său FX. Şi dacă vă este greu sa vă asiguraţi stânga-dreapta când ieşiţi de pe o stradă laterală, BMW vă ajută din nou cu nişte camere, poziţionate pe aripile faţă. Imaginile vor apărea pe ecranul central.

Pe timp de noapte, luminile bi-xenon adaptive vor găsi cu uşurinţă traiectoria ideală, indiferent de bezna în care rulaţi.

Tehnologie

E greu să-i găseşti defecte unui model care poate oferi absolut tot ce îţi poţi dori. Nu ştii de unde să începi şi cu ce să termini. Climatizarea pe două zone, sistemul audio profesional cu 16 difuzoare şi zecile de senzori care monitorizează ba picăturile de ploaie, ba gradul de lumină, ba apropierea de un obstacol, sunt dotări pe care orice pasionat şi le doreşte.

Trebuie să vorbim însă şi de artificii tehnice cum sunt scaunele încălzit pe trei zone. Tot la capitolul scaune trebuie să amintim de reglarea lor electrică, pe zeci de direcţii, comandată de o sumedenie de butoane, mai multe decât cele ale telecomenzii televizorului.

Nu lipseşte nici pilotul automat cu funcţie Stop&Go, ceea ce se traduce în senzori de proximitate faţă de vehiculul din faţă, senzori ce măsoara constant distanţa şi adaptează viteza. Un alt element de fineţe, care va scoate din buzunarul celor pretenţioşi 537 de euro, este sistemul Soft-Close al portierelor. Atunci când eşti prea neglijent cu închiderea uşilor, sistemul preia portiera şi o apropie discret. Arsenalul de camere video, care fac din X5 un adevărat joc pe calculator, plusează şi ele la capitolul tehnologie.

Design

Am mai spus-o şi o mai spunem: X5 nu are nevoie de luminile unui pom de Crăciun pentru a cuceri publicul, ca în cazul rivalului său din Ingolstadt. SUV-ul are un look agresiv, la care designerii au adăugat o serie de elemente discrete pentru un aer proaspăt. Ne referim la blocurile optice faţă cu lumini de zi care folosesc LED-uri, tehnologie regăsită şi la nivelul stopurilor, pentru o mai bună vizibilitate şi pentru o mai bună individualizare.

Aspectul robust şi bine închegat, profilul puternic şi jantele de 20 inch sunt elemente care conturează imaginea unuia dintre cele mai frumoase SUV-uri de pe piaţă.

Dacă mai alegem şi pachetul M, care vine cu bosaje ceva mai pronunţate, spoilere noi cu extensii, un eleron discret pe hayon, jante de tip M şi evacuări cromate, aspectul general capătă nuanţe sportive, extrem de plăcute, care vor atrage atenţia oricui.

Nu ne-a placut

  • Rigiditatea suspensiei în oraş
  • Montanţii posteriori
Date tehnice - BMW X5 (2010-2013) 3.0 xDrive40d auto
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2993
Lungime mm
4857
Putere maxima CP (rpm)
306 (4400)
Latime mm
1933
Cuplu maxim Nm (rpm)
600 (1500)
Inaltime mm
1776
Viteza maxima km/h
236
Greutate kg
2185
Acceleratie 0-100 km/h s
6.6
Ampatament mm
2933
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
85
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
620
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre BMW X5 (2010-2013)

Ultimele teste

Comentarii (32)

  • O masina completa, insa la noi in tara ,din pacate, oamenii care o conduc ii strica reputatia .... In rest Bravo BMW!
    PS: varianta M50d are motor diesel de 3.0 litri diesel cu 3 turbine, nu 5.0 litri
    49 3
  • Masina a atins perfectiunea in clasa SUV. ...
    Nu inteleg de ce Porsche Cayenne nu a fost amintit si el ... are cel mai frumos si bun interior din clasa (peste X5). In schimb pe afata e cam banal...X5 pe afara e cel mai frumos si armonios si evident sub capota peste toti concurentii.
    Pachetul M, costa nejustificat de mult. 6533 de euro pt. ce ? E mai ok cu pachet M dar nu la pretul asta....cu 6500 cumperi pe langa noul X5 un 320d mai vechi. Per total masina face banii fiind un SUV premium cu traditie. Asta inseamna perfectionare in timp. Sa vedem la anu noul X5 (ma tem ca o sa il strice pe afara cu noile linii de design). Un lucru e cret. Interiorul o sa arate mai bine ca cel actual. Nu ca ar avea mare nevoie dar e sub Cayenne si asta e pacat la cum arata pe afara.
    20 11
  • Oda (în care se exprimă elogiul, entuziasmul sau admirația față de)
    Cam asa poate fi caracterizat textul testului vostru. Sa nu vi se faca greata de la atata dulcegarie!
    Masina e OK, nu mai ramane decat sa visam la asa ceva.
    Si-acum, manutele rosii sus!
    PS:
    Citat:
    "Impresionant pentru profanul din dreapta va fi însă cuplul motor de 600 de Nm, gata să îţi arunce capul în tetiere încă de la 1500 Nm."
    Probabil ca e vorba de 1500 rpm, nu?
    21 9
  • Chinezu_producatorul_de_bmw
    Chinezarie
    Made in china
    7 25
  • Text
    HMM,interesanta,da tot mai mult imi place Lexus Rx450h,si consuma si mai putin,si va fi si de partea mediului inconjurator.
    9 14
  • chuck norris
    bmw x5
    bmw a facut mereu masini foarte bune si x5 facelift e chiar reusit
    14 7
  • @Adi
    Da, pachetul M este prea scump, dar nu sunt doar barele, este si garda la sol mai mica si suspensia mai rigida, dar eu nu prea inteleg dc ai vrea asta pe un X5, garda la sol se apropie de un seria 5, deci se cam duce din avantajul urcarii bordurilor, asadar fara pachetul M si fara soft-close scade pretul cu peste 7000 de euro.

    In rest, nu ai ce sa reprosezi la aceasta masina, mai ales daca esti adeptul SUV-urilor sportive, eu nu sunt, prefer o berlina oricand, dar chiar arata bine si nu pare mare chiar daca este.
    16 4
  • Te inteleg...seria 5 este ca un 7 (ma refer la modelul nou). X5 nu are
    tinuta de drum a unui 5 sau 7. In schimb ofera acel ceva care se numeste siguranta (senzatia ca esti protejat de o bucata imensa de metal foarte rafinata care pare o berlina mai inalta). Pt. mine X5 este singurul BMW pe care as da banii. Dar nu ami mult de 77-80 de mii de euro. Ar mai fi o varianta sa o cumperi second peste 4-5 ani cu 30 de mii bine intretinuta. E totusi un BMW....merge pana la 500 de mii de km fara probleme.
    7 5
  • Cel mai complet SUV, este si cel mai frumos dupa parerea mea. Masina asta se conduce la fel de bine ca o berlina. Ramane referinta segmentului, sper ca odata cu noul X5 prin 2013 sau 2014 sa nu il strice.
    13 6
  • Un sport utility vehicle, prescurtat SUV, este un autoturism ce îmbină spațiul util al unui break cu capacități pentru teren accidentat. .........dar nu vad nimic despre cum se comporta in teren accidentat....nici macar pe un amarat de drum neasfaltat. Totusi este un SUV si ne-ar interesa si altceva in afara de comportamentul lui in oras si de pe autostrazi. Masina este grozava, dar testul este asemanator (ca sa nu zic identic) cu al unui sedan; nu-i arata deloc latura ei off-road.......sau nu trebuie???/:)
    12 2
  • @Xen
    Mare parte dintre SUV-uri oricum merg doar pe sosea, deci dc s-o faca mai buna in off-road, pt ca e evident, mai ales asa joasa cu jantele de 20 inch, ca in teren accidentat mai serios ca e la fel ca un break 4x4
    8 1
  • dar totusi este un suv teoretic.....practic, incet....incet paraseste aceasta sfera. mai ales ca si autorul articolului a precizat "Rigiditatea suspensiei în oraş".....at intrebarea mea e: pe un drum pietruit ne topaie rinichii in el ca intr-un tractor?
    9 0
  • Pe un drum pietruit cu anvelope cu talonul mai mare fara pachetul M este rezonabil cred, nu am mers cu X5, dar facand comparatia cu seria 5 vechi, cred ca se apropie. Mai ramane atuul spatiului, oricum sunt putine SUV-uri care chiar sunt capabile in teren accidentat, nimic nu se compara cu-n tot teren adevarat
    8 0
  • Coradrian
    @Xen @dan_grc
    BMW X5 este mai mult SAV (Sports Activity Vehicle). Q7, ML, Cayenne etc sunt SUV-uri.
    UN SAV este facut pt sosea. Nu are sens sa il duci in offroad mai ales daca nu are suspensie reglabila. Un drum forestier si montan sunt suficiente zic eu pt. el.
    Cine vrea offtoad sa isi cumpere G class.
    10 2
  • Cayenne este SUV si X5 este SAV? Adica Cayenne-ul este mai practic si mai capabil in off-road decat X5 iar pe sosea putintel mai slab? As zice ca sunt ambele SAV, cu plusul pt Cayenne in comportamentul pe sosea si la performante
    6 2
  • Coradrian
    @dan_grc Iti respect parerea numai ca te contrazic pt. ca am mers
    cu ele si stiu exact cum merg si ce pot masinile. Am un prieten care are un X5 din 2008 luat de nou si ultimul model de Cayenne cumparat in leasing in 2012. Cayenne este net superior X5-ului pe teren accidentat iar de confort nu mai spun....cu mult peste X5. Am multe cunostinte care au X5 printre care si cel cu 306 cp si pot spune ca este peste Cayenne pe sosea la sprint si stabilitate. Fiecare are ceva al ei.
    Cayenne in offroad, confort si interior luxos, X5 ca performante si agilitate. Nu se pot compara chiar de la egal la egal. Iar cine are bani de una din ele, cu putin efort isi permite inca una la acelasi pret. Le poate lua pe amandoua daca nu se hotaraste la una din ele.
    Cunosc foarte bine clasa SUV/SAV. Am avut noroc sa merg cu fiecare si as putea face un clasament propriu asa cum mi s-au parut mie. Ma refer acum la ultimele modele.
    Touareg - un suv capabil in offroad, foarte bun ca pret dar nu se va ridica la nivel de Cayenne nici full option pt. ca ceva acolo e diferit in ciuda faptului ca sunt fabricate pe aceeasi platforma.
    Q7 strict pt. familisti. Confortabil, elegant si luxos daca e configurat cum trebuie. Un pacget S line nu strica.
    ML ramane masina celor trecuti de 50 de ani. Nu ma impresioneaza ca designe decat cu pachet AMG. Confortabil si perfomante excelente. In offroad la fel de bun ca si Touareg. Totusi sigla nu te lasa sa o bagi prin vagauni...
    De X5 si Cayenne am scris mai sus....
    Ar mai fi si Range Rover dar din pacate are o varsta de cand a aparut iar asta se simte fata de noile suv-uri la partea tenica. Spatele e urat rau si interiorul inghesiut. Daca nu ar fi Range, sincer as prefera un Touareg mai bine dotat in locul lui.
    14 1
  • as zice ca .. SAV .. SUV... draci motati debitati de un departament de marketing... orice alt nume posibil de dat unei masini cu 4x4 si o alura de camion. . . . sunt un mare bullshit daca ma intrebi pe mine. Cayene, X5, ML, Q7, Tauregul "autohton", toate sunt masini de strada - DE STRADA ! Faptul ca pot urca o bordura si din cand in cand mai te folosesti de 4x4 (daca stii sa faci asta ... sa mergem pe Dorobanti sa le intrbam pe "pitzi" daca stiu ce-i ala 4x4 ... probabil vor spune ca-i 16) nu face dintr-o masina de strada o masina de teren. Asa cum zice un domn mai sus - vrei sa mergi pe cinestie ce coclauri - iei un G, LandCruiser, Defender etc.

    @Articol - prea multa poezie si prea putine treburi pe care nu le gasim in pliante. Personal speram ca va tineti de "obiceiul" de a merge cu masinile inregistrand consumul in diferite conditii de drum - autostrada, extraurban si urban. Nu ca ar conta consumul . . . dar ajuta in a face o oarecare imagine cu privire la performantele tehnologice ale constructorilor - ajuta destul de mult sa vezi ca un 330d consuma mai putin decat un Latitude in conditii similare desi masinile nu sunt comparabile. Ajuta sa vezi ca un 1.3-1.5diesel consuma aiurea de mult pe autostrada. Sau poate asta-i doar parerea mea ... iar publicul vrea telenovele in cuvinte varsate pe un site auto ...
    14 1
  • Cauta pe net este plin de X5 in off road. Uite unul aici destul de bun : http://www.youtube.com/watch?v=Ov1s7ZbVRWg&feature=related . Oricum frate sper ca evoluam si noi si o sa avem drumuri bune, pe drumurile de tara pot sa merg si cu loganu. Cred ca 5% din detinatori suv il baga in off road.
    6 0
  • Made in china
    Este un suv,frumos,produs in Germania.....aaaaa pardon>in China
    3 13
  • Anonim
    Masini produse in Cehia
    O ceharie de masina,masinile germane nu mai sunt cum erau odata,sunt construite cu piese de la cehi,la fel ca si skoda.
    3 12
  • chuck norris
    @anonimu
    ba skoda s-a nemtificat prin prietenia cu vw nu bmw si vw s-au cehit
    9 1
  • Q7 ?
    @Bogdan Mirica

    Un Q7 4.2TDI, 6.0TDI si TOUAREG V8 TDI pe cand ?
    7 0
  • dilema mea e alta, nici de cum daca X5 e util si in afara asfaltului sau nu....problema este ca acest X5 este denumit SUV (de 5 ori sau cel putin atat am vazut eu in articolul de mai sus) si are parte de un test drive identic cu al unui sedan. d ce? de ce alte SUV-uri mai "amarate" sunt testate ca la carte sau uneori chiar peste clasa lor? nu vreau sa dau exemple pt ca o sa-mi sara multa lume in cap, dar nu mi se pare prea cinstita notarea; iar cat despre COOLNESS EFFECT: VEDETA.....arata aproximativ la fel ca cel din 1999 fara a avea o evolutie estetica spectaculoasa precum o au alte marci sau modele
    3 4
  • Xen
    Uita-te la celalalt test cu X5 fara pachet M si vei vedea c-a fost testat si pe zapada pe undeva pe la munte, pe asta nu aveau cum sa-l testeze off-road din cauza garzii la sol prea mici, nu inteleg ce e asa de greu de inteles ca este o versiune exclusiv pt strada in aceasta echipare, cine alege asa ceva nu merge prin hartoape cu el cu jante de 20 inch
    5 0
  • S.P.Pi-stul
    @Scian,nu mai vb prosti degeaba,barem chinezii fac lucruri mult mai bine decat nemtii,prin faptul ca toata tehnologia produsa in China nu mai reprezinta o problema in anul 2012, tehnologia de fabricatie din China fiind in mod cert cea mai perfectionata din lume la ora actuala.
    8 6
  • Copie fidela
    Levierul schimbatorului,noului bmw x5 este copiat dupa Kia k9,doarece este cv mai curbat fata de cel original produs de Bmw,dca nu credeti uitativa atent la x5-ul anterior si pe urma la x5-ul prezent,iar dupa aceea uitati-va la noul k9 si o sa vedeti diferenta.
    4 3
  • @Copie fidela,>ai absoluta dreptate,nici eu care sunt fan al marcii nu ma asteptam sa fie copiat de pe k9,dar dupa ce m-am uitat foarte atent la imagini,exact cum ai precizat tu,mi-am dat seama ca este adevarat,levierul schimbatorului de la noul x5 este la mult mai curbat la fel ca la k9 fata de precedentul x5 din 2009.
    4 2
  • Pt cei doi de mai sus : v-ati uitat la presuri , nu cumva sunt la fel, poate le-au copiat =))))) ?
    4 3
  • @ SUA @ Copie fidela : cei care au copiat au fost cei de la Kia.Ia luati si comparati Kia k9 cu seria 7 si o sa aveti o surpriza.
    3 3
  • chuck norris
    bai desteptilor kia k9 este facuta dupa seria 5 si e normal ca x5 sa aiba unele trasaturi ca doar sunt frati
    1 3
  • Mai intai comparati,imaginile si apoi sa intrati sa vb prostii>este clar copiata,au dreptate cei de sus.
    2 3
  • Ce test de ***. Cum se face ca motorul a primit 5 stele la capitolul consum la X5 si doar 4.5 la X6?

    La fel, cu ce a fost imbunatatita versiunea cu facelift de a primit cinci stele la interior comparativ cu doar cele patru jumatate primite de varianta facelift?

    Iar apoi, ce *** e atat de placut la sunetul de diesel?
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru