Ştiri despre Mazda
-
Mazda a prezentat noul EZ-60 în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Deși este un SUV gândit pentru piața din China, acest model are șanse să ajungă și în Europa, așa cum s-a întâmplat cu sedanul EZ-6 (6e). (Miercuri, 23 Aprilie)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (Joi, 25 Aprilie 2024)
-
În urmă cu ceva timp am călătorit, în mare secret, la Centrul Mazda din Germania, acolo unde am făcut cunoștință cu noul CX-80. Cu alte cuvinte, un CX-60 cu trei rânduri de scaune, care poate găzdui într-o atmosferă premium până la 7 pasageri. Acum, că a expirat embargoul de comunicare, am revenit cu un articol în care disecăm SUV-ul nipon. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat denumirea 6e și logo-ul aferent la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală. (Marti, 19 Martie 2024)
-
Președintele Mazda, Katsuhiro Moro, a dat de înțeles că producătorul nipon ar putea lansa un model sport echipat cu motor rotativ. Acesta ar putea fi inspirat de conceptul Iconic SP, care tocmai a debutat la Tokyo. (Luni, 15 Ianuarie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
1180 kg are varianta cheala cheala, fara AC fara altele, fara nimic
Conform specificatiilor fabricantului la 1.6 5 usi benzina, greutatea poate sa varieze in functie de echipare intre 1255 si 1332 kg.
de versiunea cu dsg,pai la 20000 imi iau golf tsi 160 cai si cu mai multe dotari....
am un prieten bine pus si datorita anumitor circumstante am vazut si eu masina asta si pe cat am putut si eu s-o vad cum se comporta, sunt de acord cu baietii de la automarket
Doar asa ca fapt divers, v-ati putea pastra obiectivitatea si sa incercati sa vedeti si ce model de compacta mai are ca optiune un diesel de 2.2 litri si 185CP, cu un cuplu imens. Pe tot parcursul articolului va plingeti ca motorul e lenes, pai ati ales varianta cu motorul cel mai lenes. In plus dati dovada de un TDI-ism stupid.
Nota data la calitate/pret este exagerata si subiectiva; una corecta era 4 sau 5. Mazda 3 costa foarte mult pt ce ofera (sa vedem ce reduceri vor baga) si pt ce concurenta are.
2. la ce va asteptati de la un motor 1.6 si 105CP? sa faca 0-100km/h in sub 10s ??
3. nu vad care e problema cu atinsul puterii maxime la 6000 rpm, avand in vedere ca nu e diesel (acel comentariu sunand ca si cand ar fi venit de la un TDI-st convins).
12,2 secunde pt 100 km/h e mult.
Pana si troaca mea de ignis 4x4 scoate 11 s pana la 100 km/h.
Totusi acceleratia nu e un moft. Este o chestiune de siguranta in depasiri. Degeaba ai Bose in masina daca apesi si apesi pe acceleratie si masina se chinuie pe contrasens sa depaseasca un TIR.
Informati-va prima data. Iar la capitolul intretinere 2.0i de la mazda vs TSi-u de la gf diferenta e de la cer la pamant, gf te usuca la bani.
Sa il comparam cu LEON?! : ))) asta e banc?? E un plastic curat Leonul. FOCUS? Scump. Lancer? La aceleasi dotari e aproape peste 20000+TVA.
Tocmai mi-am luat M3 2.0i si cele de mai sus le-am testat. Oricum singurul care intra in discutie a fost Lancerul, dar era prea mare/scump si consuma prea mult pt un 1.8 de 140cp.
Reduceri?! alt banc bun. Reduceri ai la echiparile chele submotorizate si atat. Adica ai reducere la Lancer de 100cp, gf6 la 13k E chel.
Mazda e o masinuta pe care nu o vezi pe toate drumurile si care nu a fost inca descoperita de sh-istii ce conduc nemtesti.
dezamagire pt motor benzina aspirat de 1.6l. mai omule, daca nu stii lasa meseria asta. ma angajez si eu acolo, ca am si ceva experienta in domeniu media, si vad cva standardele nu prea sunt inalte, sa ma plimb si eu cu diverse masini si sa mai primesc si ceva bani.
intr-adevar nu este varful tehnologiei, dar scuze, ca tot vorbim de vw, cat timp si la cate modele a fost prezent motorul de origine f f veche de 1.6 102 cp?
mai mult nu intru in detalii ca tot articolul sufera.
PS: trebuia sa noteze si ei mult raportul calitate pret ca altfel sponsorii mazda se suparau. probabil ca i-au cam tinut pe uscat si de aia notele mai proaste, ca sa se invete minte data viitoare.
PPS:
@mz - golf 6 tsi dsg cu 2 usi si cea mai slaba echipare costa ~16500 euro fara tva. comparat cu echiparea maxima de la mazda 3 manuala (asa ca mancam fructe si aici)
@Andrei.P - nu numai alfa are GTA. consulta putin google si apoi mai comenteaza
nu sunt fan mazda si nici contra, dar numai aberatii. pacat de ratingul care i se face la site, ca testele nu debordeza de profesionalism auto
Automarket nu are "sponsori". Faci acuzatii gratuite. Pentru ca pe internet e simplu sa acuzi dintr-un scaun.
Hai, cheer up. Te asteptam la un test cu noi, nu e interzis :)
Detin o mazda 3 1.6 diesel model 2011 si prin intermediul acestui forum doresc sa-mi exprim totala nemultumire fata de aceasta marca si chiar fata de producator si serviciile oferite de acesta.
Mai jos o sa enumerez cateva din problemele pe care le-am intampinat de la momentul achizitiei:
- de la 0 km scartie toate geamurile daca sunt deschise partial precum si alte elemente ale tapiteriei
- la 15000 km a inceput sa scartie si sa coboare in trepte pedala de ambreiaj urmata de un mic soc la cuplarea respectiv decuplarea treptelor de viteza. La revizia de 20000 de km a fost remediata problema pedalei nu insa si acel soc despre care reprezentantii au spus ca este normal intrucat NU MAI ESTE O MASINA NOUA.
- La 21000 s-a fisurat furtunul de turbo de la un defect de fabricatie sau montaj
- Intre 21000 km si 28000 km actuali am sesizat de nenumarate ori service-ului zgomote ciudate in cutia de viteza si amplificarea acelui soc simtit inca de la 15000 km. Dupa mai multe deplasari la service si interventii telefonice la call-center-ul mazda, au fost de acord sa-mi investigheze mai aprofundat problema reclamata. Au ajuns pana la desfacerea cutiei de viteze si astfel temerile mele s-au adeverit constatand urmatoarele ca urmatoarele piese trebuie inlocuite (nu-si explica cum la doar 28.000 km): grupul conic – 380 euro, rulmentul de presiune si alti ceva rulmenti de pe-acolo. Nu stiu ce valoare totala va fi dar daca treceam cu vederea pana la expirarea garantiei? Mentionez faptul ca masina o utilizez foarte putin urban, majoritatea kilometrilor fiind in urma unei navete zilnice de aprox.100 km. Trecem si peste toate acestea dar nu pot trece peste faptul ca de 2 saptamani masina este inca in service din lipsa pieselor necesare reparatiei. Oare cat voi mai avea de asteptat?
Am avut mai multe masini dar cu nici una asa de grave probleme si astfel ma intreb: se merita mazda? Se merita o japoneza la care nu sti cat astepti pentru piese de schimb?
Drumuri bune!
Producatorul da un 0 100 in 12.2 secunde.
Realitatea ? 10 sec......plus un 0 100 mult mai stabil si mai sigur decat orice e pe piata la pretu asta!