Ştiri despre Fiat
-
Cu ocazia aniversării celor 125 de ani de la înființare, Fiat a publicat o serie de informații noi despre Grande Pande. Acesta va avea o versiune electrică, cu 113 CP și o autonomie de până la 320 de kilometri. (Vineri, 12 Iulie 2024)
-
Constructorul italian de automobile și celebra casă de modă Giorgio Armani și-au unit forțele pentru o ediție specială a modelului 500e. Aceasta va fi disponibilă pe mai multe piețe, inclusiv în Europa. (Vineri, 12 Iulie 2024)
-
Constructorul italian de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Grande Panda. Desenat în Italia, acest model va fi disponibil și într-o versiune pur electrică. (Vineri, 14 Iunie 2024)
-
Șeful Stellantis a confirmat că actualul Fiat 500 va avea o versiune hibrid, echipată așadar cu un motor termic. Aceasta va fi produsă din 2026 la uzina din Mirafiori. (Miercuri, 29 Mai 2024)
-
Fiat prezintă o nouă ediție limitată pentru modelul 500. Denumită 500 Tributo Trepiuno, aceasta este un omagiu adus conceptului care a stat la baza versiunii moderne a celebrului model italian. (Miercuri, 06 Martie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
2. Cum mergeti voi "supersport" cu motorul de 1.4?
panda, sedici, doblo, multipla, qubo, idea sunt ori banale,terne, ori urate cu spume! ( ultimele 3 nu sunt pentru Romania, dar sunt facute de fiat )
Ca sa fie mai interesant ar fi trebuit sa testati si voi o motorizare 1.4 T-Jet de exemplu. Atunci nu ar fi fost asa lenes si ati fi putu merge si mai sport sa nu mai comenteze cate un retras ca nu se poate merge mai "vesel" cu un motor 1.4.
Fiat face masini care un trec prin service daca ai grija de ele la fel ca la orice masina.
Cad despre condus sportiv cu 77 de cai... doar daca sunt singur in masina si nu am nevoie de aer conditionat :))
Despre facelift pot sa spun ca nu imi place botul. In rest are + la taote capitolele.
Iar in privinta testului de fata mi se par asa scolaresti aprecierile negative gen motor 1.4-77cp lenes. Dar cum se vroia sa fie, ca un Tjet de 120cp care e cu 1400 de euro mai scump ?? Vrei putere, umbli la buzunar. Iar cu performantele limitate, normal (revin iar la bani) la 11-12.000 de cocos e o masina normala de oras, nu trebuie sa intri la limita cu viteza maxima in curba si sa zici uite ce masina tare am scapat teafar.
Orice masina are minusuri, dar ele trebuie sa fie prezentate ca atare, nu 2 vorbe cosmetizate. Oricum din cate vad in general presa auto nu e foarte acida asata probabil ca sunt in intelegere cu producatorii de automobile. Probabil de asta si emisiuni ca TopGear sau FifthGear au succesul pe care-l au datorita verdelui in fata pe care-l spun.
E binevenita schimbarea si cum multi cumparatori le folosesc la drumuri in oras si plimbari usoare afara e bine ca se ofera si un motor mai calm cum e cel de 1.4, 77 de cai, solutie de buget.
Eu nu m-am multumit la Bravo nici cu 1.4, 90 de cai si am ales T-Jet-ul de 120 cai care e mai mult decat distractiv. Pentru cei mai tineri si carora le place sa mai plece ca din pusca uneori recomand motorasul turbo benzina.
La cate tentatii sunt in tara aia e de inteles ca nu se pot concentra prea mult la o chestie si in exuberanta lor mai uita sa puna cate ceva.
Daca reusesti sa depasesti asta ai putea fi entuziasmat de vreun motor, cutrie sau tinuta de drum geniala (dar nu la vreun Fiat ci la Afla sau sportivele pursange de mare nume italian).
plus ca motoarele noi multiair sunt exceptionale.
pt carcotasi...de cand nu ati mers cu un fiat nou?
Părerea mea !
cu siguranta nu , incercati un logan cu motorizare 1,2 .75 cai ....e un dezastru .
1.3 multijet are un consum urban mai bun, nu consuma ulei, distributie pe lant si ca posesor de 1.3 multijet si 1.6 tdci tind sa cred ca este cel mai bun diesel. Sa nu mai spun ca la Ford si Opel tabla e mai proasta ca la Fiat iar la Focus apa din precipitatii se duce direct in usi ceea ce face sa nu poti folosi functia de stergere a chederului , pt a vedea in oglinda retrovizoare laterala.
Oricum cred ca orice diesel este bun in oras daca nu este prea herculian, daca nu are FAP si turbina cu GV.