Ştiri despre Ford
-
Constructorul american de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul cu zero emisii Mustang Mach-E. Lista include și o pompă de căldură, disponibilă acum încă din standard pentru toate versiunile. (Miercuri, 16 Aprilie)
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar din partea reprezentanților Ford Europa, producția modelului Focus va fi oprită definitiv în luna noiembrie 2025. (Joi, 06 Martie)
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (Miercuri, 12 Februarie)
-
A fost lansată o nouă linie feroviară, multimodală, între uzina Ford Otosan de la Craiova și Istanbul. Pe această rută vor fi transportate componente de producție din Turcia în România și mașini produse la noi în țară spre Turcia. (Duminica, 09 Februarie)
-
Potrivit celor mai recente cifre înaintate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), Ford nu a încheiat prea bine anul 2024 în Europa. Cererea pentru modelele mărcii au scăzut cu 17%. (Marti, 21 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Fratilor sunteti sanatosi la cap?????
E un automobil versatil, inteligent, inovator, dar cu banii astia imi iau o Fabia RS Combi!!! 180 CP, portbagaj de 500 litri, 1.4 TSI supraalimentat cu compresor si turbina... Si foarte multe echipamente in standard!!!!! Ce ziceti de asta?
As avea cateva intrebari si sugestii daca se poate. La un astfel de model e destul de important interiorul, pe care ai si insistat.
Din cate stiu la Meriva se pot muta scaunele din spate in fata si in spate, si se pot plia de tot, mai mult decat in imagini. Ceva detalii despre asta mergeau mentionate, dar presupun ca asta poate sa vada fiecare cand merge la reprezentatnta, insa e bine de stiut ca exista.
In ceea ce priveste motorizarea, mi se pare ca 1.0 de 120 cp urca mult pretul masinii, si probabil ca nu va fi cea mai comercializata motorizare la noi. Asa ca as dori si eu teste cu motoarele mai slabe, de 1.4 90cp si 1.0 100cp, care vor reduce din pretul masinii. Nu de alta, dar e o subcompacta la pret de compacta la banii astia, nu? Poate si dieseluri in viitor. Poate mai sunt si altii care vor asa ceva. In rest, keep up the good work. Multumesc.
Parerea mea
Din toata povestea asta inteleg ca e o masina fabricata pe culmea tehnologiei: sistem sync, stalp B lipsa - deci proces tehnologic de executie anevoios, motor inovator, designul e bun, nu-ti dasenzatia de cutie, cel putin daca nu esti rau intentionat...arata ca orice alt MPV.
Modul cum ai scris acest articol imi da senzatia ca este o masina lipita de sosea, chiar asa de buna e suspensia aia pt inaltima acestei masini?inseamna ca sunt magicieni inginerii de la Ford. Sunt uimit, chiar as face un test drive cu o asa masina. Poate cand veti reveni in tara veti avea chef si de un drive test cu motorul 1.4, cum zicea mai sus @eee tehnologia motorului de 1.0 turbo, nu e pt noi romanii...
Pt noi romanii sunt fabia combi RS!!! cu portbagaj cat china, jetta, si mai asteptam variante de la binevoirorii ce vor mai posta.
Stima!
Citroen nu e in pagul falimentului, grupul PSA a avut doar un profit mai mic anul trecut fata de 2010. Atata timp cat o firma are profit nu se poate vorbi de faliment. La Saab a fost alta poveste, intr-adevar.
B-Max nu e extraordinar de scump daca piata principala nu este Europa centrala si de est ci Europa de vest.
Care acum e in criza, asa ca B-Max pica intr-o piata in scadere unde 9L/100Km vor face diferenta.
Plus ca zona nu duce lipsa de autostrazi unde mai vrei sa mai si mergi, nu numai sa numeri camioanele ;)
Iar daca ma insel si Europa centrala e luata in considerare, atunci pretul e cel care va fi dezavantajul major.
In rest, drum bun si s-auzim numai de bine!
Da, e ok masina. Undeva in jur de 15000 mi se are un pret ok pentru o masina din clasa asta, raportata la Romania. Dar recunosc ca si mie imi place mai mult Meriva. Mi-ar lua ceva timp sa ma obisnuiesc cu usile spate.
In alta ordine de idei : masina mare+motor mic = problema la consum !
In plus, pretul masinii va mai scadea, vor aparea discount-uri, etc. Eu zic ca ~ 15000 de euro vor fi justificati pentru B max intr-o echipare ok cu motorul 1.0 turbo.
Iar cei care compara B max cu Jetta si cu Fabia RS Kombi, compara mere cu pere. Sa nu uitam ca Fabia e la final de generatie, e o masina buna dar invechita si depasita moral. Iar Jetta e deja de mai bine de un an pe piata, e firesc sa o poti lua la un pret rezonabil intr-o echipare si motorizare ok. Oricum am lua-o, fiecare poate gasi justificari pentru masina care ii place, si pana la urma, e ceva normal. Deci, cine vrea sa dea 20000 pe un Jetta, ii da, cine vrea sa ii dea pe un B max, la fel, ii da. Numai bine.
"Ford B-Max este un monovolum de clasă B, o soluţie pentru familiile tinere care au nevoie de o maşină încăpătoare, dar totuşi compactă pentru a putea fi folosită cu uşurinţă în oraş. Nu este genul de automobil care să atragă publicul românesc, deşi în ultima vreme parcă şi românii au început să aprecieze latura practică a unor automobile. Este un segement care este însă foarte căutat în Europa de Vest, unde majoritatea constructorilor oferă un model în această clasă"
Spre surpriza mea aflu ca, desi MB a renuntat la aceasta idee "invechita" si "ciudata" ... toti ceilalti constructori au asta in oferta, chiar daca este ciudata :).
Personal am o obiectie la adresa comentariului adresat catre W168 si W169. Se poate spune orice despre acele masini dar nu ca sunt "ciudate" si "invechite". Masinuta aia a inventat o clasa si a stat cu capul sus pana cand a fost scoasa din productie, sincer cred ca "Invechita" si ciudata" trebuie inlocuite cu "versatila" si "inovatoare". W168 a fost subiect de gluma pana cand ceilalti au inceput sa faca asa ceva.
Mi se pare "aiurea" sa caracterizezi o masina ca "ciudata" si "invechita", iar dupa cateva luni sa iei una identica la test-drive si sa spui despre ea ca este o mega-super-masina-practica (nu comentez faptul ca in W169 stai muuult mai bine decat vei sta intr-un B-max ... sau un C-Max... sau in toti ceilalti din clasa..)
2. Dacia este singurul brand romanesc. Ford doar are o fabrica aici.
3. alinmarina (male or female?) este un fel de @mafia pt VW :)))
4.Nu ma intereseaza monovolumele, insa pretul mi se pare ok pt o astfel de masina. Cine compara pretului unui monovolum cu cel al unei Fabia break (gluma de masina!!!) este n00b! Plus de asta, B-max-ul arata chiar misto.
92% adulti
84% copii
67% pietoni
71% sisteme de siguranta
http://www.euroncap.com/files/481_datasheet.pdf
Masina mi se pare frumoasa, practica, motorul de 1.0 mi se pare foarte interesant, dar e prea scumpa. Si Fordurile in variantele entry-level sunt groaznice, deci nu sunt o varianta.
@C-G-C Dacia este un brand frantuzesc care au o uzina in Romania, ca si Ford.
dar vroiam sa subliniez un aspect care tine mai mult de inconsecventa presei decat de suparari. Mai toti au laudat MB pentru ca a renuntat la stilul de monovolum pentru A, aducand diferite argumente plus caracterizari negative ale vechii generatii, similare cu "invechit" si "ciudat" . . . in timp ce alte masini, cu aceleasi caracteristici primesc laude ... "ciudat" nu?
@BBR91, nu tata. Dacia este brand romanesc. Ca acum este detinuta de francezi este altceva, dar tot brand romanesc va ramane, asa cum este si Borsec, Ursus etc