Ştiri despre Hyundai
-
Constructorul asiatic va produce mașini cu zero emisii în Turcia, începând cu anul 2026. Cu această ocazie, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi devine Hyundai Motor Turkiye. (Luni, 03 Martie)
-
Șeful de design al diviziei Hyundai din SUA susține că, pe viitor, vom vedea tot mai multe butoane fizice în interiorul mașinilor mărcii asiatice. Asta după ce a descoperit că americanii nu agrează trecerea la suprafețe tactile și multe ecrane în habitaclu. (Duminica, 10 Noiembrie 2024)
-
Hyundai a atins o bornă istorică: 100 de milioane de mașini asamblate la nivel global. Sud coreenii au avut neoie de 57 de ani pentru această performanță. (Luni, 30 Septembrie 2024)
-
Hyundai anunță o versiune specială 20th Anniversary Edition pentru SUV-ul Tucson. Producția demarează în luna august și va fi disponibilă pe toate piețele din vestul Europei. (Luni, 12 August 2024)
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini teaser cu viitorul său model, pur electric, de segment A. Acesta va fi denumit Inster și va avea o autonomie de până la 355 de kilometri. (Marti, 11 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
urata cu spume!!
Deci sa inteleg ca motoarele cu mai multi CP au prioritate chiar daca au un consum mai mare sau polueaza mai mult....? si in legatura cu consumul...eu nu prea cred. Am condus (aprox. 15.000km)un 1.5CRDI si nu am reusit sa scot nici cu A\C pornit mai multe de 7 litri in oras.Detin Hyundai Accent (2008) benzina si consumul pe care l-ati afisat voi i'l scot eu cu a mea.Poate ma insel desi nu cred...
O zi buna.
Nu e vorba doar de motorizari diesel aici, ci de intreaga arie de motorizari disponibile in acest segment. de la 1.2 60 CP la 1.6 Turbo 192 CP.
@ALX.CT
Doar fiindca un motor are mai multi CP nu inseamna neaparat ca polueaza mai mult - verifica emisiile de carbon ale motoarelor supraalimentate de cilindree mica lansate in ultimul an si compara-le cu motoare aspirate de putere apropiata si vei vedea diferenta.
In mod normal, aceasta comparatie nu isi are locul - deoarece Megane2 si i20 nu lupta in acelasi segment, dar le-am comparat ca sa iti faci o idee mai buna despre cum sunt franele lui i20 in comparatie cu cele ale lui Renault Megane2.
Plasticele alea poate or fi placute la prima vedere sau in poze, insa in realitate sunt de SLABA CALITATE... Aspectul asta poate fi observat in cazul plansei de bord, dar si al fetelor interioare de usi.
Faceti comparatie cu i30 la interior.
La Renault n-o sa vedeti asa diferente intre Clio 3 si Megane.
Niciodata n-o sa ajunga mancatorii de orez corean, la rafinamentul masinilor frantuzesti !
Oricum interesanta...sa vedem cum ne impacam cu made in India...
On topic - pare ok masina, cam scumpa totusi.
As prefera un Sandero.
( si NU, nu sunt vreun posesor de Logan sau de vreo pisicuta din 1992 care viseaza la un Merc, ci chiar am un ML 2009 ).
Am scris ca Renault produce masini mai rafinate decat Hyundai pe fiecare segment in parte. NU am scris ca Renault fabrica cele mai rafinate, cele mai stilate, cele mai luxoase masini la nivel planetar ! CHIAR ASA GREU DE CAP ESTI?! Arata-mi si mie Mercedesul ala de segment B care ofera rafinamentul dar si pretul unui Clio 3.
De curiozitate te intreb, ai condus Clio 3?
Eu da, am facut chiar drive test cu el cand a aparut si am ramas foarte neplacut suprins. Directia e sub orice critica!!! ( e foarte falsa, nu transmite nimic soferului, nu are niciun pic de feeb-back ). Plasticele la interior sunt de slaba calitate, scartie toata peste denivelari, pozitia la volan e foarte inalta, indiferent cat de jos lasi scaunul, reviziile sunt ok ca pret, dar sa te fereasca Domnul sa ajungi sa fii nevoit sa faci vreo reparatie in afara garantiei!!!
Am o prietena care are un Clio 3 destul de dotat ( tapiterie partial de piele, jante, climatronic etc ). Are doar vreo 25.000 km in 2 ani, si interiorul arata foarte prost ( scaunele sunt foarte tocite - pielea aceea ecologica arata oribil in special la scaunele din fatza, butoaele de asemenea sunt foarte tocite ). Peste denivelari tremura toata masina din toate incheieturile ( nu-ti imgina ca a mers pe camp cu ea!!! ).
Deci intr-adevar o masina foarte rafinata, stilata si IEFTINA CA BRAGA!!! ( a platit infima suma de 14.500 euro pe ea.........)
Presupun ca tu faci parte din aceea care isi doresc un Renault, pt ca iei in considerare doar ambalajul produsului, nu te gandesti si la ce costuri presupune o astfel de marca ACCESIBILA in aparenta.
Nu contest ca sunt masini proaste, au motorizari ok, economice si fiabile, dar restul lasa de dorit.
Nu puteti fi oiginali? acu pe bune.
daca ar fi sa aleg intre i20 si Sandero, clar i20 ar fi alegerea.
@Sebastian Toma - dintre Sandero si i20, care ar avea o stabilitate mai mare pe sosea? multumesc anticipat
Daca vrei respect, trebuie sa respecti ! La 26 de ani am suficienta luciditate sa recunosc un idiot cand vad unul... Dupa cum scrii Imi dau seama ca mai ai mult pana ajungi la nivelul meu de cultura si experienta automobilistica.. Spre deosebire de tine, eu am condus Clio 3 mai mult decat la un simplu drive-test... ca multe altele de altfel.. insa nu am niciun chef sa ma cufund in polemici cu o specie inferioara.
Ce voi scrie in continuare va fi pentru cei care sunt nehotarati intre Clio 3 si alta masina din clasa mica :)
*Calitatea interiorului la Clio este net superioara unei fabia, ibiza, 207, punto etc. Singurul cu o calitate asemenatoare este Polo, dar este mult mai scump. Bordul este de tip slash, importat din clasa medie/compacta si tot ce intra in contact cu corpul este moale, placut la atingere :) Pielea fina de pe volan, fetele de usi atent prelucrate, impreuna cu senzatia de spatiu te fac sa te simti intr-o clasa superioara.
Directia este conceputa pt confort si manevrabilitate in parcari si spatii restranse, iar la viteze ridicate e setata precis si corect. Pentru cine doreste mai mult si vrea sa faca raliuri ii recomand un Clio RS ...nu e foarte mult... mai pui 1000 euro peste full-ul de la Polo si la 18.000 ai legendarul Clio RS.
Clio 3 are in prezent garantie 3 ani sau 100.000km, dar optional poate avea garantie 5 ani sau 150.000km. Orientativ o prima revizie la 20 000km benzina e cam 400ron. Preturile sunt rezonabile :)
Prietena ta are un Clio Exception 1.5 dCI 85 cp, fabricat in Franta, full-option, si spre deosebire de ce crezi tu pe scaune e piele naturala de cea mai buna calitate. Daca prietena ta e imputita si nu stie sa aiba grija de o masina atunci e problema ei.
Masina are cel mai bun sasiu din clasa ei si a fost intotdeauna apreciata pentru trenul de rulare (stabilitate, silentiozitate). Iar aici nu am facut decat sa citez specialistii auto.
In prezent noul Clio Exception 1.5 dci full-option e 12.700 euro (tva inclus) si e mai dotat decat ce are prietena ta.
Alte chestii interesante:
*Clio este singurul vehicul din clasa mica ales de 2 ori "Masina anului" 1990, 2006
*Este primul vehicul din categoria sa care a obtinut 4, apoi 5 stele la testele EuroNCAP
*Este considerat " Best Seller " in Europa cu 9 mil. de Clio fabricate din 1990 pana in prezent
Clio 3 la 85cp bagat la forje, ia 7 in oras, mers normal 5.5 l/100 in Cta; ca sa nu mai vbim ca e mai rapid cu o secunda la acceleratie decat i20 ...
caraghiosule! :)))
:)
nu am dubla personalitate!
:))
sunt abonat de ceva timp la siteul acesta, si chiar am avut de cateva ori rabdare sa citesc ce scriu unii si altii.
dupa cum spuneam si mai sus, pastreaza un limbaj adecvat pt ca eu nu te-am jignit pe tine.
simplul fapt ca mi-am exprimat parerea despre afirmatia ta, nu-ti da niciun drept sa ma cataloghezi ca fiind idiot ( asta desigur in eventualitatea in care cunosti definitia acestui termen ).
tot ce ai enumerat acolo, nu ma impresioneaza cu nimic.
nu am in plan sa-mi cumpar vreun reno!
raman la passatul meu cc 1.8tsi, ml-ul 320cdi si a 3-ul 1.9tdi.
si chiar daca sunt cu un anisor mai mic decat tine, am condus vreo 20 de masini ( si cand zic asta, nu inseamna ca am facut drive-test cu ele, ci le-am avut la dispozitie unele cate o luna, altele luni intregi - nu de la vreo firma sau altceva - si am avut ocazia sa conduc si citroen si peugeot si renault, si audi merc bmw, si vw si seat si opel fiat etc.... )
spre deosebire de tine, care vorbesti din reviste si din articole, eu vorbesc din experienta!
cat despre pielea de pe scaune pe care tu ca un adevart cunoscator o consideri naturala si de cea mai buna calitate..... NO COMMENT!!! urca-te omule intr-un a8, intr-un S klasse, sau macar intr-un bmw 3 - ACOLO VEZI PIELE NATURALA!!! deja vorbesc alta limba pentru puterea ta de intelegere!
asa ca te las, sa te bucuri de al tau reno!
numai bine!
Pana acum nu ai dovedit absolut nimic! Informatiile oferite de mine sunt bazate pe experienta si sunt verificabile.
Ideile de baza sunt urmatoarele:
1.constructorul din Boulogne-Billancourt, Franta se numeste RENAULT , nu Reno ! taranule!
2.sustii in continuare ca ti-ai exprimat o parere de masina, cand de fapt, initial a fost un atac direct la persoana (da, esti idiot!)
3. sunt sigur 100% ca minti cu nerusinare cand scrii ca un Clio, masina de drive-test din reteaua Renault, scartaie la denivelari. Asa ceva este imposibil.Cunosc reteaua. Si daca minti in privinta asta, poti sa minti si-n privinta altor lucruri...
Cei care vor o masina de clasa mica, ar trebui testeze un Clio cel putin odata. E o masina ce merita tot respectul si prima optiune pe segment
O sa te las sa-ti scrii romanele pe automarket in continuare....
pe mine chiar nu ma intereseaza
nu e nici furmoasa da nici urata;nici proasta da nici buna
cu banii pe care`i dai pe ea, raportul calitate pret este mai mult decat ok.
ce altceva iti poti lua de banii astia, comparand dotarile si motorul?
Consum 4.4 l/100km, Acceleratie: 12.7 secunde (cu o secunda mai rapid decat i20) ..... PRET 12.700 EURO..... dar la pret nimic nu-i batut in cuie... poti gasi masini pe stoc si mai ieftine de atat
trebuia sa ii dati 10 ma din 100 :))