Ştiri despre Mitsubishi
-
Constructorul nipon de automobile oprește toate exporturile de automobile în SUA, din cauza tarifelor impus de administrația Trump. În primul trimestru din 2025, vânzările Mitsubishi au crescut cu 11% în America de Nord. (Marti, 15 Aprilie)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (Luni, 16 Decembrie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că noul Outlander PHEV, un SUV dezvoltat special pentru Europa, va debuta în data de 1 octombrie. Va fi disponibil și în România. (Vineri, 19 Iulie 2024)
-
Constructorul asiatic de automobile prezintă noul Xforce, un SUV compact care urmează să fie produs în Indonezia. Acesta nu va fi oferit pe piața din Europa. (Joi, 10 August 2023)
-
Constructorul japonez de automobile a prezentat cea de-a șasea generație a modelului L200. Aceasta propune un design nou, iar gama de motorizări include, cel puțin pentru moment, doar unități diesel cu până la 204 CP. (Miercuri, 26 Iulie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
un interior cu materiale de calitate medie pe segment se noteaza cu 9?
Ei isi ia un Lancer 1.5 la 16000 si cred ca au pus mana pe un EVO. Se baga in niste depasiri ca niste cretini. Ei nu inteleg ca un Lancer normal nu e nici 40% dintr-un Evo, sunt doua masini complet diferite. Masina nu are nicio vina, lipsa de educatie e problema.
Nu vreau sa se inteleaga ca generalizez, dar exista un procent semnificativ. Era sa o patesc si eu cu unu care s-a gandit el sa depaseasca coloana pe linie continua in curba+panta, si nu a fost singurul care "m-a impresionat".
@slv83
Te cam incadrezi in descrierea mea, cu mentiunea ca sigur nu ai un Lancer. Masina asta NU este Evo. Si sincer este cam prea scumpa pt ce ofera. La pretul asta ai din ce sa alegi, masini mai performante: Megane3 RS, Scirocco R, Golf R, Mazda 3 MPS, Leon Cupra R. 0-100 7s e mult, foarte mult pt 31000 Euro.
Cat despre rivalul Imprenza WRX, e chiar mai slaba....
Eu cred ca te gandeai la EVO si STI cand ai scris comentariul.
Apoi il faceti accesibil d.p.d.v. al pretului comparandu-l cu aceleasi modele mai sus mentionate. Si iar nu e o comparatie buna pentru ca WRX STI si Golf R au mai multi cai si sunt comparabile cu versiunea de top Lancer EVO si nu cu cea de mijloc.
In rest, este de apreciat ca a ramas un sedan!
Surprinzator este pretul la care vine masina asta ... este destul de mult peste Cupra de exemplu , iar Cupra are cam tot ce are Ralliart asta ( poate nu 4x4... dar nimeni nu-i perfect ) . Leon Cpra cu 265cp/350Nm face 23540E. Daca asta pleaca de la 31 de mii... ceva nu-i in regula , n-o avea cutie auto si un sistem pretentios 4x4 , dar 10000E sunt o gramada de bani pentru o cutie si un 4x4
Tot despre pret - in "state", acolo unde masinile sunt cu 30% mai ieftine , Ralliart asta costa 24000 $ ... cam 20 de mii de euro... chiar mai putin . Nu credeti ca totusi sa vanda masina pt un pret fix DUBLU in Europa este o mica exagerare ?
In rest toate bune pt Mitsubishi , am si io una in garaj ... adevarat fara turbo , cutie cu SST sau 4x4 , dar isi face treaba si dovedeste o fiabilitate remarcabila :)
@MF, unckle
Atunci cand vorbim de modele compacte de performanta, este imposibil sa nu aduci in discutie intreaga gama de peste 200 de cai, de la Golf GTI si Focus ST pana la Focus RS, EVO X si WRX STI. Comparatia nu este una care sa contina intrinsec valoarea de piata a modelului, ci una care sa aseze Ralliart-ul la locul sau. Nu toata lumea cunoaste toate modelele din acest segment, unele lucruri trebuie explicate pe indelete.
"Versiunile cu transmisie automata ale lui EVO X accelereaza, conform datelor tehnice oficiale pe care le gasesti pe site-ul Mitsubishi, in 6.3 secunde. Cu transmisie automata, 0-100 e 5.4 secunde."
Sa am eu o problema ca nu inteleg ce a vrut sa zica?
Frumoase pozele, vad ca aveti buget si pentru spalat masina inainte de sedinta foto.
E totusi un progres.
Am corectat comentariul anterior.
Merci.
- Entry-level , cu masini de 200-250 de cai, cu pretentii sportive moderate
- Performance, cele de 300+ cai si pretentii serioase la denumirea de "sportiv" .
Poate ar trebui sa trageti o linie intre cele doua categorii , din moment ce mai toti producatorii au cate un reprezentant pentru fiecare -- cum ar fi FR / Cupra, ST / RS , EVO / Ralliart , WRX / STI .. si tot asa . D'asta ziceam ca o comparatie cu "baietii mari" nu ar trebui facuta -- este destul de clara diferenta inte cele 2 categorii, iar producatorii sunt prezenti in ambele :)
Nu exista o granita clara intre cele doua categorii. De asta, in testele noastre, o sa ne referim la compacte de performanta comparand - acolo unde se poate - de la GTI la RS, deci o plaja de putere de aproape 100 de cai.
Asa cum comparam compacte de la 80 la 165 de cai :)
acum destul de multa vreme, cand ati testat Clio RS a fost o discutie asemanatoare ... ati promis ca impartiti masinile pe categorii la Drive Test, ca sa stie publicul cu ce s-a facut comparatia pentru a da nota masinii ... ati cam dezamagit publicul din punctul asta de vedere ;)
Notam ansamblul cutie-motor si modul in care acestea functioneaza, se potriveste in gama. Altfel spus, in segmentul mic, un motor de 80 de cai poate primi 10 daca el este foarte bun.
Sau, in segmentul compact de performanta, un motor de 250 de cai combinat cu o transmisie foarte buna poate primi 10 daca reuseste sa ne impresioneze. Matematica e mai degraba la performante :)
Nu am uitat de impartirea pe segmente, se lucreaza la acest aspect.
Dar, motorul de pe EVO si de pe Ralliart nu este chiar "spuma" tehnologiei , iar cutia este cat de cat comuna , asa ca nota 9 mi se pare cam mare avand in vedere existenta acelor baieti mari care au 50-70 de cai in plus si existenta altor baieti mici care au aceleasi numere dar consum ceva mai mic , chiar voi ati spus asta :) . Adevarat ca ati depunctat masiv la consum , dar motorul+SST nu cred ca merita chiar 9/10 in primul rand datorita tehnologiei destul de "antice" in ale motoarelor ( daca nu ma insel foarte tare inca foloseste injectie multipunct , etc .. dar asta nu inseamna ca-i mai prost ca unu cu injectie directa) . Evident este parerea mea .
Lancer Ralliart in echiparea de baza : 25.000 EUR cu TVA
Lancer Ralliart in echiparea GS : 29.000 EUR cu TVA.
Tinand cont de aceste preturi nota 5/10 pentru Calitate/Pret pare prea mica.
precizia asamblarii e perfecta, insa calitatea materialelor nu e prea grozava... gura pacatosului adevar graieste: e medie, dupa cum ai spus si tu initial... dar te-ai razgandit... ca deh, spatiul interior alea alea... ampatamentul e un indicator important al spatiului interior (fata/spate).
hai sa facem o comparatie pe ampatament: Ralliart 2.64 m, Accord 2.70m, Laguna GT 2.75m, BMW 3 Series 2.76m si multe, multe altele... imi spui in continuare ca spatiul e mai mare decat cel ragasit in restul segmentului??? cu respect, Semtex
In cazul lui Lancer , well ... este destul de mare la interior, chiar spatios , ai loc la picioare cand in fata ta conduce un ins de 1.90 ...
Lancer e compacta cu portbagaj (Segment C), se bate eventual cu Focus sedan, Fluence, Civic Sedan and so on, iar celelalte fac parte din segmentul mediu (D).
http://www.automarket.ro/drive-test/opel-insignia-opc-cireasa-de-pe-tort-22775.html
O sa ai surpriza de a vedea ca la spatiu pentrru bagaje vorbim de un lider absolut, datorita portbagajului. Lancer e singura compacta cu portbagaj in segmentul asta de putere.
Comparatiile se fac la toate capitolele intre rivalii directi. N-o sa compar Lancer Ralliart cu Fluence la spatiu, pentru ca unul are 110 cai, celalat dublu. Concurentii directi sunt altii pentru Ralliart, si niciunul nu se ridica la nivelul oferit de japonezi.
Dupa ce o vezi , ramai cu gustul amar ca tre sa ti faci rata pe vreo 20 de ani ca sa ai asa o bijuterie in garaj, iar daca se intampla minunea sa detii asa ceva, te doare sufletul sa iesi cu ea la plimbare , rupand-o prin gropile mioritice.
Felicitari Dl Mircea Mester pt articol si pt pozele deosebite!
Numai bine!
Felicitari.
ar mai fi Honda Civic Mugen RR cu 240 cp la 8000 rpm ( ..!!! ) da asta se face numai pentru Japonia :( ROSIE ! numai ROSIE !! superba ! interior demential .. acceleratie in 6 secunde...
Lasand deoparte discutiile legate de notele acordate masinii si comentariile aiuritilor care au impresia ca doua reviste citite ii transforma in specialisti, imi permit, din perspectiva unui simplu cititor, sa atrag atentia asupra catorva fraze (sau franturi de fraze) care, cred eu, merita putin periate.
"care il transforma la nevoie intr-o compacta cu portbagaj" - 1) Mitsubishi Lancer Ralliart este o compacta cu portbagaj nu doar la nevoie, ci in permanenta. 2) Toate compactele au portbagaj, care poate fi "extern" (compacte cu 4 usi) sau "intern" (compacte cu 3 sau 5 usi).
"Exemplarul testat de Automarket a fost echipat cu un motor turbo MIVEC Dual VVT de 1.998 centimetri cubi care ofera 240 CP si 343 Nm" - din cate stiu eu, toate masinile Lancer Ralliart sunt echipate cu motorul turbo MIVEC bla-bla, nu numai cel testat de catre voi.
"o prapastie deloc violenta" - cum arata o prapastie violenta?
"Lancer Ralliart profita la maxim la capitolul interior de faptul ca este cel mai incapator model compact de peste 200 de cai, portbagajul de sedan fiind o curiozitate in aceasta plaja de putere: 430 de litri." - OK, nu are PESTE 200 CP, dar Skoda Octavia RS are totusi 200 si un portbagaj mult mai mare (560 de litri, mai exact).
"anvelopele de iarna cu care era echipat acest model ne-au impiedicat sa testam masina la potentialul sau maxim" - aici ma intreb daca ceea ce intelegeti voi prin potential maxim e totuna cu ceea ce intelege un pilot de teste (cu acte in regula) prin potential maxim. In caz ca aveti pilot de teste, mea culpa.
Cam atat. O zi buna.
Face suta sub 7 sec (cititi si voi niste review-uri de prin vest, si datele oficiale spun 6 sec in U.S.). As fi vrut niste cauciucuri mai late si port USB la ea. Asta e tot. Comparatia cu hatchurile e cam deplasata, multe din ele au numai 2 usi, spatiu ioc pe bancheta din spate samd. Hatchurile sunt masini pentru sofer + eventual o persoana in dreapta. Sedanul e pentru familie.
Si dupa ce trecem de liniile drepte, AWD-ul face diferenta pe curbe.