Ştiri despre Mitsubishi
-
Constructorul nipon de automobile oprește toate exporturile de automobile în SUA, din cauza tarifelor impus de administrația Trump. În primul trimestru din 2025, vânzările Mitsubishi au crescut cu 11% în America de Nord. (Marti, 15 Aprilie)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (Luni, 16 Decembrie 2024)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că noul Outlander PHEV, un SUV dezvoltat special pentru Europa, va debuta în data de 1 octombrie. Va fi disponibil și în România. (Vineri, 19 Iulie 2024)
-
Constructorul asiatic de automobile prezintă noul Xforce, un SUV compact care urmează să fie produs în Indonezia. Acesta nu va fi oferit pe piața din Europa. (Joi, 10 August 2023)
-
Constructorul japonez de automobile a prezentat cea de-a șasea generație a modelului L200. Aceasta propune un design nou, iar gama de motorizări include, cel puțin pentru moment, doar unități diesel cu până la 204 CP. (Miercuri, 26 Iulie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Dupa ce o sa conduci prima data o sa ti se para foarte tare: sa vezi cum creste viteza, turatiile ramanand constante. Dar, cutia este buna doar in teorie. Practic, consumul este destul de ridicat si performantele sunt mai slabe.
nu v-as putea spune daca pretul de fabricatie e mai mic ori nu decit al unei clasice dar din ce-am citit, se pare ca e folosita in primul rind pt a reduce consumul autoturismului. chiar cu riscul penalizarii performantelor si a senzatiilor oferite de una clasica sau cu dublu ambreiaj !!!
ca ex. va spun ca ford a inceput sa arunce pe piata nord-americana prima data tipul asta de transmisii, dar s-au reintors la cele clasice dupa citiva ani.
acum pe aceeasi piata mitsubishi si nissan propun tipul asta de transmisii cam pe tot ce au. de anul asta si subaru a venit cu cvt-uri !!!
ce mi se pare si mie ciudat e faptul ca nissan a avut dupa lansare destul de multe probleme cu ele si totusi nu au renuntat la ele. au marit in schimb garantia cvt-urilor pina pe la 200.000 km ca s-a cam speriat lumea de ele ....
cele de mitsubishi se pare ca-s mai fiabile si chiar cu un consum mai bun !
drumuri bune tuturor !
1.2 MIVEC 80CP CVT Intense A87
E un cod intern al celor de la Mitsubishi şi identifică versiunile de echipare, probabil.
Cred ca trebuia notat ca Nissan are 2 modele de clasa mica: Micra si Note.
Oricum nu prea inteleg cum de are mai mult la "Tehnologie" acest Mitsubishi din moment ce Nissan Micra ofera comenzi pe volan, cruise control si navigatie, pe cand la Space Star lipsesc cu desavarsire.
Calcularea punctajului final ramane o dilema pentru multi.
Nissan are trei modele în clasa mică: Micra, Note şi Juke. Diferenţele de notare vin din cauza faptului că un model testat acum doi ani a avut cu totul alte repere în acel moment decât cele pe care le are un model testat azi. De aceea, după doi ani, din fiecare test Automarket dispar punctajele.
@@VM
Note nu mai e MPV odată cu lansarea noii generaţii: http://www.automarket.ro/test-drive/mitsubishi-space-star-12-cvt-52455.html
Legat de punctaj, nu au trecut deloc 2 ani de la ultima testare a unei Micra, dovada si punctajul aflat inca in picioare:
http://www.automarket.ro/test-drive/nissan-micra-12-cvt-acenta-43798.html
Din cauza aceasta mi-am permis sa-mi expun nedumeririle de mai sus.
@@VM
Iti recomand sa vezi masina in realitate inainte sa te exprimi asupra marketingului si a dimensiunilor exterioare. Note are o caroserie diferita de generatia anterioara, mult mai joasa, dar pastreaza ceva din spatiul si modularitatea "genetica". De acord, arata foarte bine. Toate cele bune!
Generatia trecuta avea un stil aparte, era una dintre cele mai spatioase masini de clasa mica atunci cand a aparut, plus ca avea niste motoare foarte interesante. Motorul 1.3 de 95 CP era foarte ok pentru oras si facea fata fara probleme si in afara lui. Plus ca era chiar cu 2000 de euro mai ieftin decat un Polo care era mai slab motorizat si dotat. Dar e o diferenta intre aceste doua generatii: actuala a fost facuta doar de Mitsubishi, iar anterioara a fost facuta in colaborare cu Mercedes.
Cred ca Mitsubishi are nevoie de un aliat puternic in Europa mai ales (cineva gen PSA... cred ca ar fi ok pentru amandoi), altfel nu prea ii vad bine cu masinuta asta. Nu te atrage cu mai nimic, e si destul de scumpa... nu vad de ce ai renunta la o Fiesta, 208 sau Clio pentru asa ceva. Ah, pentru fiabilitate? Ma scuzati, timp de 6-7 ani (cel putin) nici o masina nu (prea) iti face probleme, evident daca ai grija de ea.
Plus ca poarta numele unui monovolum... cum ar fi ca generatia viitoare de Polo sa se numeasca Touran? Sau viitorul Clio sa se numeasca Scenic? Foaaarte ciudat.
A87 este codul de optiuni, fiecare model de la Mitsubishi are un cod intern iar optiunile sunt si ele cu cod separat. Interesant e ca sunt coduri de optiuni comune pentru Outlander si/sau Lancer, ASX si mai nou acest Space Star. E o placere sa vezi cata lipsa de imaginatie au uneori japonezii. Ca idee, prezenta unei litere in codul intern spune daca autovehiculul e 4x4 sau 2wd.
Legat de Space Star, ca design e dezamagitor rau. Preferam Coltul de 1000 de ori, deoarece era un design mai agresiv. Ca interiorul era total neprietenos iar insonorizarea dupa ce treceai de 70 km/h era o gluma asta e o alta problema. Coltul avea motoare de 1.1 si 1.3, sau varianta rara la noi 1.5 turbo de 150 hp de pe Rallyart. Motorul de 1.1 lenes, cel de 1.3 destul de ok dar in oras un mancacios fara pereche, in Bucuresti cu greu scazand sub 11% fara sistem start stop ce e drept si in aglomeratie. Insa o masina foarte placuta la condus si foarte rezistenta.
Tare curios sunt ce atuuri are acest Space Star, pentru ca la design este, sa fiu mai putin rautacios, cel putin discutabil. Iar ca dotari la fel. La Colt aveai macar pilot automat si comenzi sistem audio pe volan, la asta e ceva piele si cam atat. Le urez succes. Numai ca uratind Outlanderul si aparand si aceasta testoasa de oras nu ii vad prea bine. Sper sa lase Pajero si Asx in pace, la fel si Lancerul ca altfel nu vor mai vinde mare lucru...
La ce succes "monstruos" a avut Colt in Europa (eu stiu o tara care a ales-o masina anului in 2004), Mitsubishi vrea sa pacaleasca clientii din Europa.
Asa cum a spus MihaiSt aveau Pajero si Lancer masini care spuneau ceva (cu ASX nu sunt de acord), acum si ele sunt varza cu carnati
Sunt extrem de multumit de el. Nu are CVT este cu cutie normala. In oras consuma 5-5,3 l , dupa ce s-a incalzit motorul. Trebuie condus elegant , fara fortari , demaraje in tromba , adica civilizat.
La drum lung intr-adevar 4,5 l.
Pare mic , dar are interior spatios.
Am dorit sa schim vesnicul w si cred ca nu m-am inselat.
Cu tota sinceritatea , recomand aceasta masina.