Ştiri despre Opel
-
În cadrul Salonului Auto de la Munchen, germanii de la Opel au prezentat lumii întregi noul Mokka GSE. Tot aici a fost expus conceptul Corsa GSE Vision Gran Turismo, dar și modelul de competiție Mokka GSE Rally. (Luni, 08 Septembrie)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (Marti, 26 August)
-
Constructorul german de automobile marchează șase decenii de la debutul unui model foarte important pentru marcă. Este vorba despre Kadett B, care a debutat în 1965 cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. (Joi, 21 August)
-
Constructorul din Russelsheim a publicat primele imagini oficiale și informații despre noul concept Corsa GSE Vision Gran Turismo. Debutul este programat pentru Salonul Auto de la Munchen, iar din toamna acestui an va putea fi condus în jocul Gran Turismo 7. (Miercuri, 20 August)
-
Constructorul german de automobile anunță o nouă versiune de top pentru modelul Grandland electric. Oferă 325 de cai putere, tracțiune integrală și o autonomie maximă de până la 501 kilometri. (Joi, 12 Iunie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru































Focus n-a renuntat deloc la acele suspensii, au aceeasi configuratie: "It also rides on similar (but further polished) suspensions consisting of MacPherson struts up front and control-blade multi-links at the rear." Iar Astra nu se bate in niciun caz pentru suprematia clasei C, fruntasii sunt Golf, Giulietta si Focus.
"Megane Coupé Color Edition 1,4 TCe 130 CP cu o valoare totala de
15.800,00 € cu TVA
66.266,78 LEI
in loc de 17.200,00 € cu TVA cu 1.400,00 € discount "
E pe configurator si nu se mai aduce motorul respectiv?
1. Consumul din carte e departe de cel real (+3% minim)
2. Vizibilitatea acestui model e printre cele mai slabe (in niciun caz de 4.5 stele)
3. Pret de achizitie enorm (19000 list + 7500 optionale)
Eu zic sa va reanalizati articolul.
Nu comentez des la chestiile astea dar mi se pare aiurea ce s-a obtinut pe sosea si numarul de stele pentru acel capitol.
Cand ea saraca e mai blajina ca o mioara
Pretul mic de achizitie te omoara mai tarziu la intretinere.
daca e aceeasi persoana care a dat (spre exemplu) calificativ 4.2 acestei masini si calificativ 3.9 lui Citroen C4 HDI 150hp FAP Exclusive, atunci ori trebuie sa mearga la un control psihiatric, ori a luat foarte multi bani de la Opel...
daca sunteti persoane diferite care testati masini si puneti pe site articole de acest gen, sa zicem ca inteleg diferentele astea mari...
Si va rog sa VERIFICATI ca sa constatati ca Noul Renault Megane e mai rapid pina la 100 km/h, mai usor si mai economic decit Astra asta.
Da bine, a(t)i avut un weekend masina asta, nu si Meganeul....trebuia periat dealerul...
Aici vorbim de masini cu 5 usi. Motorul de care zici tu se afla numai pe varianta 3 usi a lui Megane. Deci nu se poate compara cu acest Astra din cauza usilor. Se poate compara cu versiunea GTC
Un punct slab al masinii, de care voi nu ati spus nimic, mi se pare ergonomia plansei de bord: prea multe butoate (mai ales pe consola centrala) care iti capteaza atentia de la drum.
In rest mi s-a parut o masina solida, confortabila si cu un raport calitate/pret bun.
cand au fost automarket impartiali? mai acum cativa ani renuntasem sa mai activez pe la ei tocmai din acest motiv, sictirit de "impartialitatea" lor.
- on-topic:
- Cat despre interior respectiv comfort am o mare problema cu Astra cel nou. L-am testat anul trecut, si era cel de 180cp. pot sa spun ca zgomotul interior e grav, mult mai mare ca la masina mea actuala. Din moment ce le folosim pe drumuri romanesti, am avut ocazia sa aud rulajul si mizeria aruncata in interiorul pasajului rotilor foarte rau. Asta se traduce printr-o reducere drastica a comfortului interior. Izolarea fonica lasa de dorit.
- Faptul ca la Megane e oferit doar pe coupe si pe break totusi nu ar trebui sa il elimine din calcule. Lasand denumirile comerciale o versiune in 3usi a unui hatch e cu maxim 500 euro mai ieftin ca versiunea cu 5usi. Deci ca o baza de calcul se poate lua Megane 3 Coupe 1.4Tce GT Line.
- De asemenea C4 THP nu e cu cutie automata ci PILOTATA, mare diferenta mecanica. Este o cutie manuala clasica, controlata de un ECU, si de asemenea permite controlul manual. Cred ca vine de asemenea si cu sistemul stop&go standard (care opreste/porneste motorul)
Cu acest articol nu faceti altceva decat sa confimati ceea ce am zis.
Repet: Cu toti trebuie sa traim, dar unii dintre noi aleg sa o faca cu demnitate. Rusine.
Ca idee am pornit sa-mi cumpar un VW Golf 1.4 tsi 122cp si acolo nu mi s-a oferit absolut nimic in banii oferiti (tot 19000 euro pt versiunea highline) ceea ce m-a descurajat - asta si faptul ca opel m-a cucerit cu designul atat exterior cat si interior .
Exista totusi si variante mai ieftine , trebuie sa recunosc . Personal am fost la renault si nu am fost entuziasmat de ce am vazut la megane - are un feel de masina ieftina , (care totusi nu este atat de ieftina precum pare) .
http://www.serus.ro/renault/oferta_lunii.php?aut=66
1. dinamica. Opel Astra cu motorul 1.4 de 140 hp are timpi mai slabi decat 1.4 TSI de 122 cp de la VAG.
2. confort. Opel-ul nici in momentul asta nu are suspensie spate independenta precum Golf-ul sau Focus-ul. Are o asa zisa inovatie tehnica ce este luata in serios de nici o revista auto straina.
3. motoare vechi. Cate premii are VAG-ul pentru motoarele noi pe benzina si cate Opel-ul? Scorul este de 5:0.
Asa ca mai usor cu pianul pe scari, ca deocamdata Opel-ul este cea mai slaba masina germana.
2.Personal consider ca revistele auto sunt subiective, atata timp cat una lauda o masina si cealalta "matura cu masina pe jos". Adevaratele teste cu masini eu zic ca sunt facute de proprietari. Si atata timp cat ei sunt multumiti eu zic ca asta conteaza cel mai mult. Spunea cineva mai sus de insonorizare... personal nu mi s-a parut o masina zgomotoasa. Din contra, se auzea ceva zgomot de la aprox 2000rpm in sus si un pic de la cauciucuri (erau de iarna).
3. Nu stiu cat de reusite sunt motoare TSI de la VAG atata timp cat se discuta despre scoaterea lor din productie. Insa greu de crezut cand mai bine de jumatate din motoarele oferite in acest moment sunt supraalimentate. Oricum in privinta calitatii lor parerile sunt impartite. In plus o masina nu e formata numai din motor, iar diferenta in plus pe care o dai ca sa ai un "W" argintiu pe capota o poti folosi pentru niste dotari in plus.
Cea mai slaba masina germana nu inseamna neaparat cea mai slaba masina din clasa (clientii multumiti o demonstreza-Astra e o masina fiabila).
2. "Fiabilitatea" noului Astra este "renumita". Intrati pe forumul Opel Astra sa vedeti ce probleme au posesorii.
Nu spun ca Meganul ar fi mai bun dar corect era sa aminesti si de el mai ales ca la motorul asta se bate mai ales cu....Astra si Golf.
2.Amiteati ceva de consum? pai de ce laudati atata motoarele astea mici ? Consuma mai mult decat aspiratele sau la fel. Si atunci unde este progresul?? Dati nota corecta la consum!!!!
Desi nu au parut de cativa ani consider ca "celebrele" motoare aspirate de 1.4 si 1.6 merita mai mult decat un 1.2 sa 1.4 supraalimentat. Pe configuratorul VW un 1.4 86 CP este mai scump decat un 1.2 102 TSI de exmplu. Intresant, nu?
2. hai sa nu ne legam de fiabilitatea declarata de proprietari pe forum-uri ca sa nu se ajunga la concluzii nu tocmai bune despre Renault. Si ma refer de la parerile proprietarilor pana la statisticile de fiabilitate. Stiu bine forumurile Opel (tatal meu are Astra F) si forumurile Renault (prietena mea are Megane 2). Nu zic ca Opel ar fi cea mai fiabila marca (asta cu masina saracului din Germania mi se pare amuzanta), ci una care ofera un bun raport calitate/pret/dotari. Asa cum am mai zis, despre fiabilitatea unei masini se poate vorbi de la 200-250000 de km in sus, acolo unde lucrurile stau altfel.
@Anonim, mi-ai luat-o inainte cu ce ai spus despre Opel. :)
pentru @Anonim: limbaul tau este cel putin indolent. Vii cu niste argumente pur si simplu puerile: faptul ca sunt multe Vw -uri in Romania in acceptiunea ta este egal cu masina proasta. Legat de premii, vezi ca sunt clasamente europene care spun ca Opel-ul este la coada producatorilor auto in ceea ce priveste fiabilitatea.
Pentru ambii: mai cititi si voi review-uri din presa auto straina si o sa vedeti ca Astra aproape intotdeauna se claseaza pe ultimele locuri. Dpmdvd clasamentul european este acesta: 1. Vw Golf si Honda Civic; 2. Ford Focus 3. Citroen 4.restul
@Anonim - Subscriu !
"Pentru ambii: mai cititi si voi review-uri din presa auto straina si o sa vedeti ca Astra aproape intotdeauna se claseaza pe ultimele locuri."
Pai tocmai aia e, eu unu' citesc si presa straina. Iar AM e singurul site romanesc pe care intru. Si repet, oricum nu ma prea intereseaza ce spun revistele... daca dptdv cele mai bune compacte sunt Golf, Civic, Focus si C4, dpdv al proprietarilor parerea despre Astra in general e alta. Si sincer pe ei ii cred cel mai mult. ;)
Masina o conduc cam numai pe autostrada(nu locuiesc in Ro). Consumul pe austostrada e de 7,3 cu pilot automat la 130 km/h iar fara pilot automat ma duce cam pe la 7.5 tot la aceeasi viteza si tot fara AC(pe cand in cartea technica scrie consum de 5,3% extraurban)
Pot sa spun ca detin un Opel Astra din 2006 (achizitionat NOU pe atunci) la care nu am avut nicio problema legata de fiabilitate,singurele lucruri pe care le-am schimbat la ea sunt consumabilele si piesele care au fost avariate atunci cand cate un destept ca tine s-a decis ca mai vrea o plimbare pana la Politie.