Ştiri despre Toyota
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat numele GR Celica în Brazilia. Potrivit informațiilor, noul model ar putea fi echipat cu un motor de 2.0 litri, turbo, care va oferi peste 400 de cai putere. (Marti, 11 Februarie)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că prototipurile Hilux, alimentate cu hidrogen, au ajuns în faza demonstrativă. Tehnologia va putea fi regăsită pe modelele de serie până în 2026-2027. (Sambata, 08 Iunie 2024)
-
Constructorul nipon de automobile marchează trei decenii de la debutul modelului RAV4. Până în prezent au fost comercializate peste 14 milioane de exemplare la nivel global. (Vineri, 31 Mai 2024)
-
În cadrul unui eveniment special, noua generație Toyota C-HR a debutat oficial pe piața din România. Prețurile încep de la 33.688 de euro. (Luni, 04 Martie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Nici un model de Land Cruiser nu a fost SUV.
Definitii SUV:
- A sport utility vehicle (SUV) is a generic marketing term for a vehicle similar to a station wagon, but built on a light-truck chassis.
- some pretension or ability to be used as an off-road vehicle
- De obicei SUV-urile au tracţiune 4x4 şi deşi unele dintre ele au şi capacităţi pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road.
- Au calităţi pentru drum, dar nu mai sunt recomandate pentru ieşiri pe drumuri neamenajate sau pentru tractat.
De aici si greseala de a compara LAnd Cruiser compara cu X5, Touareg etc. care sunt niste SUV-uri.
2. Am studiat atent interiorul Land Cruiser-ului (nu in poze) si la capitolul ergonomie gresiti total, fiind un off-roader si nu un SUV multiplele optiuni nu sunt concentrate pe o rotita, 2 butoane si un display (care in realitate sunt mai putin ergonomice), functiile sunt asezate organizat, sanatos si foarte ergonomic.
Toate butoanele mai distantate si care ar fi incomod de accesat in timpul mersului sunt butoanele unor functii care nu se folosesc in timpul mersului, chiar mi sa parut totul foarte logic si bine gandit, fiacare functie cu butonul ei nu mai stai sa ratacesti printr-un meniu, obositor uneori, gen smartphone, orice comanda are un loc al ei si o accesezi de 3 ori mai repede decat intr-un X5, Touareg, Q7, ML etc.
3."In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator"
In ciuda faptului ca e masiv ???? - asa trebuie sa fie
In ciuda faptului ca este putin atargator .... a- adevarat nu are faruri cu multe beculete - este un off-roader, nu se agata cu el pe Dorobanti, mie mi s-a parut superb, mult mai frumos decat in poze.
La tinuta de drum este confortabil dar este destul de "barcuta" si in modul SPORT, dar mai bine ca modelul anterior LC 120.
In rest bun articol iar masina este SUPERBA.
Ah daca era Jeep Grand Cherokee poate merita un 7 la interior.
Dar cand Land Cruiser tinde spre finisaje de Lexus asa ceva e inacceptabil.
Iar performantele nu mi se par de nota 4. Acceleratia in 11.7 s mi se pare rezonabila. Santa Fe-ul de 2.7 litri V6 A/T 188 CP cu toate ca are o tona in minus fata de Land Cruiser, dar 13 cp in plus, are aceeasi acceleratie in 11.7 secunde. Asta-i de nota 4, nu Land Cruiser!
@Poze .Ori face galeria voastra un streching urat, ori in asta si in ultimul test drive Golfuletz a facut niste poze cam blurry.
Si eu sunt curios de ce este considerat SUV cand este OFF-ROADER toata ziua.
G-ul costa cam dublu.
Care au fost criteriile prin care ati acordat 4/10 la tinuta de drum??
Ar fi mínunat daca ati veni si cu ceva explicatii in privinta asta.
"... La o comparatie directa intre cartile tehnice, singurele modele care sunt mai economice decat Land Cruiser sunt BMW X5 facelift in versiunea xDrive 30d, Lexus RX 450h si Noul Volkswagen Touareg in versiunea V6 TDI..." Mai economic este M-jetul de la Fiat, macar daca bati campii, fa-o frumos!
Penalizeaza-te cu 50% din salariu... pe 3 luni.
Sau, lasa-l pe altul sa scrie despre masina asta!
Am mers cu un Land Cruiser: este foarte ok masina cam peste tot, cu straluciri in off-road! Acum ai inteles d-le Toma?
Multumesc
intr-adevar, calitatea materialelor Dvs scade de la o luna la alta, clar ceva s-a intamplat pe la voi, ca nu-mi explic asa o panarama de articol...
cat despre masina....e pur si simplu idealul suprem !
In segmentul asta, sunt doar 2 masini: Range Rover si Toyota Land Cruiser, atat, doar 2.
Defenderul este dedicat off-road si face treaba asta cel mai bine.
La performanta, voi dati 4 din 10?
La motor/transmisie voi dati 7 din 10. Aici e cat de cat mai bine, ca sunt cativa producatori care scot 185CP din 2,2 tot diesel, cu un cuplu apropiat.
Un 2 din 10 am si eu pentru articolul asta incolor, inodor si insipid. Redactorul puteti sa-l trimiteti la maturat curtea, daca s-o pricepe si la asa ceva.
este un off-roader imens, de aproape trei tone
si compara cu datele tehnice de unde reiese ca este cel mai usor off roader (greutate gol) si printre cele mai compacte,... asta ca sa nu intram in amanunte care te-ar bulversa si mai tare....
Dupa zapezile astea frumoase din iarna asta pot spune ca am vazut pe drum destule masini cu pretentii care au dat " chix " pe zapezi mai stralucite ( am vazut la televizor pe unu cu o Rav4 cum tragea un Hummer din zapada :P ) ... si am vazut masini care chiar fac treaba -- un exemplu ar fi un nene care mi-a blocat garajul intr-o dimineata , cu un Pajero ( cam de prin 2000 ) si care a dat un pic inapoi ca sa imi faca loc .... singura treaba este ca intre locul de "parcare" din fata garajului meu si urmatorul loc de parcare era amplasat un mare morman de zapada ( cam 60-80cm inaltime ) ... iar nenea ala a mers drept prin el... si masina nici nu a simtit ...
poate umblati la "tinuta de drum" si dam o nota care sa ia in considerare si calitatile off-road , cam 50-50 o medie intre asfalt si off-road ... si faceti acelasi lucru si pentru X5, Q7, etc, daca vreti sa le bagati la categoria off-road :)
si ce daca e mai buna cu 10% in off road decat alte "suv-uri"?
DEGEABA, pentru ca e cu 50% mai slaba on road
p.s. e urata rau, da rau!
Consum 8? e o gluma.. pe bune... masina asta chiar consuma muuult. Interior 7 suna ok. Mai ales ca are si priza de 220 in portbagaj. Doar ca navigatia aia din mijlocul bordului parca ar fi soba Godin a strabunicului (fie-i tarana usoara).
Domnu' Sebastian... n-ar fi mai bine sa te rezumi la ce te pricepi si sa nu te mai bagi pe off-road? Pe bune... hai ca te-au prins tot userii in colimator.
AutoM. stie doar sa arate cu degetul, compara consumul unui diesel cu un hibrid, iar Touareg consuma mai mult in oras, si in plus ala e SUV.
Nu va luati masini in urma testelor facute de ei, verificati siteuri de specialitate, cititi forumuri si faceti testdrive 1 zi si va veti convinge ca este mult peste orice alt model din clasa. Depinde ce vreti, uniforma de dorobanti(Touareg, X5-6, Q7, ML sau o masina serioasa.
Eu am un LC 100 din 2000 4.7l cu 273 CP si nu am nici o problema.
SUV? sigur doar in mintea baiatului care scrie articolul.
Sigur nu a vazut noroiul modelul testat.
X5, Q7 Tuareg niste fumuri care ies de pe teava de esapament.