Drivetest Toyota Land Cruiser facelift (2013-2017)

2.8 Diesel 177CP 4x4 Aut6 Luxury
Toyota Land Cruiser facelift (2013-2017) zoom
de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Vineri, 12.02.2010
Luptatorul de sumo
In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator, un luptator de sumo poate fi un competitor de top in segmentul sau. Toyota Land Cruiser se aseamana in multe privinte cu un luptator de sumo, iar asta nu e deloc un lucru rau. Daca doriti un model de teren care sa va ofere incredere, singuranta si sentimentul ca puteti depasi orice obstacol pe care il poate cuceri un off-roader, trebuie sa incercati Toyota Land Cruiser 150.

Toyota Land Cruiser facelift (2013-2017)
2.8 Diesel 177CP 4x4 Aut6 Luxury

  • Pret de pornire 51.200 €
  • Pret model testat 62.850 €
  • Taxa auto 935 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Exemplarul testat de Automarket este echipat cu un motor diesel D-4D de 3.0 litri, care dezvolta 173 CP si 410 Nm. Acest propulsor este cuplat la o transmisie automata cu cinci trepte, care beneficiaza si de un reductor si de doua diferentiale care pot fi blocate electronic. Diferentialul central si diferentialul spate pot fi blocate electronic prin apasarea unui buton, iar reductorul este amplasat pe consola centrala si poate fi actionat ori de cate ori soferul are nevoie sa depaseasca o zona dificila. In materie de reprize, Land Cruiser este optimizat pentru confort la drum lung si economie de carburant, dar motorul diesel de trei litri nu te dezamageste intr-o depasire de bun simt. In cazul in care aveti ambitii sportive, este indicat sa folositi modul manual al transmisiei, deoarece ofera schimbari de trepte ceva mai rapide.

Consum

Desi este un off-roader imens, de aproape trei tone, si are un motor de trei litri cu patru cilindri in linie, Toyota Land Cruiser poate fi considerat un model economic. Japonezii de la Toyota anunta un consum urban de 10.4 litri si un consum extraurban de 6.7 litri la suta. In ciuda unui trafic aglomerat si a temperaturilor care au trecut sub zero grade, Land Cruiser 3.0 D-4D a consumat 13 litri de carburant in oras si doar 7.5 litri la 100 kilometri in regim extraurban. Pe autostrada, modelul japonez ne-a gratulat cu 9 litri la suta circuland cu 10 km/h sub viteza legala maxim admisa. La o comparatie directa intre cartile tehnice, singurele modele care sunt mai economice decat Land Cruiser sunt BMW X5 facelift in versiunea xDrive 30d, Lexus RX 450h si Noul Volkswagen Touareg in versiunea V6 TDI, care are un consum mediu de 7.4 litri la 100 kilometri. Cei de la Toyota anunta un consum mediu de 8.1 litri pentru exemplarul testat, dar realitatea ne-a aratat ca modelul are un consum mediu de 10.2 litri la suta.

Performanţe

Fiind disponibil intr-o singura versiune diesel de motorizare, care ofera doar 173 CP si 410 Nm, Toyota Land Cruiser nu este nici pe departe cel mai rapid model de acest gabarit de pe piata. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 11.7 secunde, iar viteza maxima a acestui model este de 175 km/h. Pe langa motorul care dezvolta o putere relativ scazuta pentru cilindreea sa, cutia de viteze cu doar cinci trepte are o vina importanta in depunctarea lui Land Cruiser la capitolul acesta. Modelul nipon plateste tribut la capitolul performante atat pentru faptul ca este orientat catre un consum cat mai scazut de carburant si nu spre performante deosebite, cat si pentru masa sa totala care se apropie de trei tone. In ceea ce priveste performantele in off-road, Toyota Land Cruiser este un model mai mult decat capabil. Acesta poate sa treaca printr-un vad de apa adanc de maximum 70 centimetri - la fel ca in cazul lui Land Rover Discovery 4 si are o gardă la sol minimă de 215 milimetri.

Interior

Land Cruiser are un interior spatios, care ofera sapte locuri, fiecare cu un nivel ridicat de spatiu. Interiorul este orientat spre confort si tehnologie, iar un lucru care ilustreaza acest lucru ar fi motorizarea celui de-al doilea rand de scaune. Portbagajul este si el extrem de spatios, iar accesul este realizat ca in cazul unei usi normale, cu portiera portbagajului deschizandu-se de la stanga la dreapta. In timp ce pasagerii sunt rasfatati prin spatiu si confort, soferul este bulversat de numarul excesiv de butoane amplasat in jurul sau. Daca oamenii ar putea sa actioneze butoane cu genunchii, Land Cruiser ar fi masina pefecta pentru acestia. Spre exemplu, modelul nipon are comenzile pentru suspensie la nivelul genunchiului drept, iar comenzile pentru oglinzi si alte elemente similare sunt montate in dreptul genunchiului strang al soferului. Volanul cu insertii de lemn are si el o serie de butoane pe el, iar comenzile tuturor sistemelor electronice de la bord sunt amplasate pe toata jumatatea stanga a bordului si pe intreaga consola centrala. Cotiera este refrigerata si ofera un spatiu generos, iar pasagerii din spate ai versiunii testate de noi sunt rasfatati cu un ecran LCD escamotabil, pe care pot urmari filme si vizualiza informatiile afisate pe ecranul principal al sistemului multimedia. Ecranul din spate este comandat de o telecomanda, pentru ca pasagerii sa nu fie nevoiti sa se intinda spre comenzi atunci cand sunt ancorati cu centurile de siguranta. Va intrebati probabil care a fost motivul depunctarii lui Land Cruiser dupa ce am enuntat o lista lunga de calitati. Nimic mai simplu – cei de la Toyota sunt axati pe utilizarea materialelor ecologice, unele butoane de pe consola centrala avand un aspect ieftin in comparatie cu cele alte altor modele din segment cu pret de achizitie similar. In plus, numarul ridicat de butoane este daunator din punctul de vedere al ergonomiei, soferul fiind dezorientat in momentul in care se urca pentru prima data la volan.

Preţ de achiziţie

Exemplarul testat de Automarket (versiune de echipare Luxury) are un pret de pornire de 60.755 de euro. Varianta de baza a lui Land Cruiser porneste de la 47.795 de euro in Romania, fiind mai ieftin decat Mercedes-Benz ML, BMW X5 si Audi Q7. Mai ieftine decat Land Cruiser sunt Land Rover Discovery si Volvo XC90, care au un pret de pornire de 41.626 de euro, respectiv 39.437 de euro. In acelasi timp, actualul Volkswagen Touareg, un alt potential rival pentru modelul nipon, are un pret de pornire de 39.207 euro.

Siguranţă

Avand in vedere ca modelul nu a fost testat de EuroNCAP, ii vom compara elementele de siguranta oferite cu cele ale altor modele din segment. Astfel, Toyota Land Cruiser are ABS, EBD, sistem de control al stabilitatii cu sistem activ al controlului cuplului motor, un sistem de asistenta la coborare si de asistenta la urcare in panta, airbag-uri cortina si sapte airbag-uri, inclusiv un airbag pentru genunchii soferului. Tetierele fata sunt active iar sistemul de suspensie este controlat electronic. In principiu, Land Cruiser reuseste sa se ridice la nivelul elementelor prezentate de rivalii directi din segment, cu un plus pentru anumite sisteme tehnologice regasite in standard.

Ţinută de drum

Exemplarul testat de Automarket beneficiaza de un sistem de suspensie cinetica dinamica KDSS, care este controlata electronic. Sistemul de suspensie variabila adaptiva incorporeaza functia roll posture control si un ansamblu de perne de aer cu o functie de control a garzii la sol. Modelul poate fi coborat de sofer sau in mod automat sau ridicat, totul in functie de necesitati. Suspensia lui Land Cruiser are trei setari – Normal, Confort si Sport, dar diferenta dintre cele trei moduri este relativ dificil de sesizat. Modelul prezinta un ruliu al caroseriei redus pentru un model de asemenea gabarit, dar Land Cruiser ramane pe trasa pe care o imprima soferul pe drum cu ajutorul volanului. Gropile sunt imposibil de sesizat la bordul acestui model, iar abordarea in teren accidentat se face si ea fara ca soferul si pasagerii sa simta acest lucru. Practic, la bordul lui Land Cruiser poti sa treci peste aproape orice forma de teren pe care o poate parcurge o masina de strada fara ca pasagerii sa fie deranjati serios in vreun fel.

Vizibilitate

Fiind echipat cu un sistem complex de camere video si senzori de parcare, modelul nipon ii confera soferului o panorama completa asupra elementelor inconjuratoare. Oglinzile laterale au dimensiuni mai mult decat generoase, oferind si ele posibilitatea supravegherii celorlalti participanti la trafic. Inclinatia parbrizului si a montantilor A nu deranjeaza soferul la virajele stranse, Land Cruiser oferind un pachet optim in materie de vizibilitate.

Tehnologie

Dupa cum aminteam si la capitolul Interior, Land Cruiser este burdusit cu elemente tehnologice. De la un sistem audio performant, DVD player, sistem de navigatie, camerele video pentru vederea din exterior si ecranul LCD destinat pasagerilor din spate, modelul nipon merita o nota mare la acest capitol. Practic, singurul lucru care ii lipseste lui Land Cruiser ar fi un sistem multimedia care sa integreze toate functiile pentru care japonezii au amplasat butoane pe bordul si consola centrala a acestui model.

Design

Un off-roader nu este creat pentru estetica, iar un model de teren adevarat nu a fost niciodata frumos. Land Cruiser este un model masiv cu abilitati de off-roader inconjurat de o aura de masivitate. Modelul isi arata maturitatea prin designul sau si este evident faptul ca acesta este orientat pentru cei care doresc un model functional dar cu caracter si abilitati deosebite, si nu pentru cei care doresc un SUV "de fite".
Date tehnice - Toyota Land Cruiser facelift (2013-2017) 2.8 Diesel 177CP 4x4 Aut6 Luxury
Combustibil
Diesel
Nr. usi
5
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
5
Cilindree cmc
2755
Lungime mm
4780
Putere maxima CP (rpm)
177 (3400)
Latime mm
1885
Cuplu maxim Nm (rpm)
450 (1500)
Inaltime mm
1890
Viteza maxima km/h
175
Greutate kg
2235
Acceleratie 0-100 km/h s
12.7
Ampatament mm
2790
Tractiune
4x4
Volum rezervor litri
87
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
621
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre Toyota Land Cruiser facelift (2013-2017)

Ultimele teste

Comentarii (35)

  • @ Redactori Automarket
    1.Toyota Land Cruiser 150 nu este un SUV cu abilitati de off-roader ci un OFF-ROADER cu abilitati de SUV, este o foarte mare diferenta.

    Nici un model de Land Cruiser nu a fost SUV.

    Definitii SUV:
    - A sport utility vehicle (SUV) is a generic marketing term for a vehicle similar to a station wagon, but built on a light-truck chassis.
    - some pretension or ability to be used as an off-road vehicle
    - De obicei SUV-urile au tracţiune 4x4 şi deşi unele dintre ele au şi capacităţi pentru terenuri grele, SUV-urile nu sunt vehicule off-road.
    - Au calităţi pentru drum, dar nu mai sunt recomandate pentru ieşiri pe drumuri neamenajate sau pentru tractat.

    De aici si greseala de a compara LAnd Cruiser compara cu X5, Touareg etc. care sunt niste SUV-uri.

    2. Am studiat atent interiorul Land Cruiser-ului (nu in poze) si la capitolul ergonomie gresiti total, fiind un off-roader si nu un SUV multiplele optiuni nu sunt concentrate pe o rotita, 2 butoane si un display (care in realitate sunt mai putin ergonomice), functiile sunt asezate organizat, sanatos si foarte ergonomic.
    Toate butoanele mai distantate si care ar fi incomod de accesat in timpul mersului sunt butoanele unor functii care nu se folosesc in timpul mersului, chiar mi sa parut totul foarte logic si bine gandit, fiacare functie cu butonul ei nu mai stai sa ratacesti printr-un meniu, obositor uneori, gen smartphone, orice comanda are un loc al ei si o accesezi de 3 ori mai repede decat intr-un X5, Touareg, Q7, ML etc.

    3."In ciuda faptului ca este lent, masiv si putin atragator"
    In ciuda faptului ca e masiv ???? - asa trebuie sa fie
    In ciuda faptului ca este putin atargator .... a- adevarat nu are faruri cu multe beculete - este un off-roader, nu se agata cu el pe Dorobanti, mie mi s-a parut superb, mult mai frumos decat in poze.

    La tinuta de drum este confortabil dar este destul de "barcuta" si in modul SPORT, dar mai bine ca modelul anterior LC 120.

    In rest bun articol iar masina este SUPERBA.
    76 2
  • mijai
    Nu inteleg de ce este numit ...SUV
    14 2
  • Semtex
    @AUTOMARKET
    Cum dracu sa dati unui Land Cruiser 150 aceeasi nota la interior ca unui Daewoo Captiva ?!! S-a intors intors lumea cu susul in jos?
    Ah daca era Jeep Grand Cherokee poate merita un 7 la interior.
    Dar cand Land Cruiser tinde spre finisaje de Lexus asa ceva e inacceptabil.
    Iar performantele nu mi se par de nota 4. Acceleratia in 11.7 s mi se pare rezonabila. Santa Fe-ul de 2.7 litri V6 A/T 188 CP cu toate ca are o tona in minus fata de Land Cruiser, dar 13 cp in plus, are aceeasi acceleratie in 11.7 secunde. Asta-i de nota 4, nu Land Cruiser!
    52 1
  • Gand:
    Idee: Butoanele sunt multe si din cate am observat eu de marime considereabila pentru a putea fi accesate chiar si cu o manusa. Ei nu pun accent pe touch-screen`uri si alte nebunii.

    @Poze .Ori face galeria voastra un streching urat, ori in asta si in ultimul test drive Golfuletz a facut niste poze cam blurry.
    17 0
  • Cand a acordat nota poate a tinut cont de faptul ca o sa fie rechemata in service pentru cine stie ce probleme mai apar.
    Si eu sunt curios de ce este considerat SUV cand este OFF-ROADER toata ziua.
    20 0
  • .........
    ............
    prea mare si prea urata....nu-mi place
    4 30
  • prudentul
    da' pedala
    ...cum a fost pedala?
    8 13
  • cai putini
    mda cica "care ofera doar 173 CP si 410 Nm" spre deosebire de altii care de ex mint ca masina lor are 4000 Nm, toyota ofera 173 de cp pur sange la roata nu 500 de cp pe hartie, si nu inteleg de ce comparati mere cu pere, masiba asat se compara cu defender, performanta tr dat nota 9-10 in segmentul sau off-road, pt ca nu e suv, nu e porsche cayenne turbo s, ml amg etc care consuma 3 caleti la 100 si mergi cu ele on road ca atata pot, si la fiecare 400de km stai 10 min in benzinarie sa ii faci plinu Land cruiser merge pe teren accidentat si noroi si nu i tr sa prinda suta in 5 sec ca pe noroi nu se merge cu 100km/h, pacat de lipsa de profesionalism si responsabilitae, nu ar fi rau daca ati da un coment in care sa spuneti parere voastra despre comparatia asta nefericita
    31 2
  • posesor de TDI
    @aUTOMARKET
    Dragii mei ziaristi, nu mi-o luati in nume de rau, insa singura voastra legatura cu o off - road-ul consta in aceea ca va parcati masina peste o bordura ... N-are cai destui? Stiti cati are un Defender ? Unde ati testat voi masina asta? Pe autostrada? In oras? Bravo! Exact unde trebuia! Auzi x5 ! Auzi Q paispe! Bagati-va nene mintile-n cap ca pe unde treci cu Land Cruiser, cu hardughiile alea ramai in namol. Asta doar daca nu includ nemtalaii pe lista de optionale un elicopter.
    44 1
  • Multi functioneaza in romanica dupa ureche exact ca o manea.daca vreti sa stiti nu Land Cruiser este suprematia in Off-Road ci G-Classe care vine din fabrica cu 2 diferentiale autoblocant.Asa ca lasati spiritu de turma!!
    5 26
  • @ion
    ioane, plimba oaia, esti pe langa subiect.
    G-ul costa cam dublu.
    19 4
  • adsada
    gtr-ul e masina suprema in off-road, si aia are 4x4, si e si ieftina.
    1 20
  • andrei
    LAND Cruiser
    un adevarat off -roader
    17 2
  • Razvan
    LC150
    LC150 este offroader.
    Care au fost criteriile prin care ati acordat 4/10 la tinuta de drum??
    Ar fi mínunat daca ati veni si cu ceva explicatii in privinta asta.
    25 0
  • fier brut
    Land Cruiser, Pajero si Patrol sunt OFF-ROADERE pur-sange! Nu comparati un break inaltat ca Touareg sau X5 cu cele trei de mai sus! Lucrul asta denota amatorism d-l Toma! Totusi felicitari ca v-ati gandit si la o masina adevarata, buna si pt opera dar mai ales pt un drum la stana lu' badia Vasile!
    27 0
  • nu pot sa cred.
    Rar mi-a fost dat sa citesc un comentariu mai neprofesionist. Un asemenea ghiveci de idei, de amestec de greutate totala admisa cu suv si exprimari fade si total lipsite de substanta nu cred sa fi citit candva...Oameni buni nu va bateti joc de proprii cititori, unii chiar citesc cu interes testele voastre.
    29 1
  • penalizare
    "...fiind mai ieftin decat Mercedes-Benz ML, BMW X5 si Audi Q7. Mai ieftine decat Land Cruiser sunt Land Rover Discovery si Volvo XC90, care au un pret de pornire de 41.626 de euro, respectiv 39.437 de euro. In acelasi timp, actualul Volkswagen Touareg..."
    "... La o comparatie directa intre cartile tehnice, singurele modele care sunt mai economice decat Land Cruiser sunt BMW X5 facelift in versiunea xDrive 30d, Lexus RX 450h si Noul Volkswagen Touareg in versiunea V6 TDI..." Mai economic este M-jetul de la Fiat, macar daca bati campii, fa-o frumos!
    Penalizeaza-te cu 50% din salariu... pe 3 luni.
    Sau, lasa-l pe altul sa scrie despre masina asta!
    Am mers cu un Land Cruiser: este foarte ok masina cam peste tot, cu straluciri in off-road! Acum ai inteles d-le Toma?
    Multumesc
    21 0
  • viorel
    landcruiser
    de 2 saptamani astept sa vad ce o sa scrieti de masina asta...
    intr-adevar, calitatea materialelor Dvs scade de la o luna la alta, clar ceva s-a intamplat pe la voi, ca nu-mi explic asa o panarama de articol...
    cat despre masina....e pur si simplu idealul suprem !
    27 1
  • Inca ceva!
    In segmentul asta, sunt doar 2 masini: Range Rover si Toyota Land Cruiser, atat, doar 2.
    Defenderul este dedicat off-road si face treaba asta cel mai bine.
    La performanta, voi dati 4 din 10?
    La motor/transmisie voi dati 7 din 10. Aici e cat de cat mai bine, ca sunt cativa producatori care scot 185CP din 2,2 tot diesel, cu un cuplu apropiat.
    5 1
  • george
    atentie, cod portocaliu de aberatii!
    4 din 10 la performante sa iti dai dumneata, domnule Toma! Dar deh, daca nu "trage" ca un X5, deja e praf. Mai nasol e ca am pierdut 5 minute din viata dand click pe articolul vostru de 3 lei doar pentru ca mi-a placut cum suna titlul. Si cand intru, ce sa vad? Compartii aberante cu SUV-uri (mai ramanea sa scrieti "jeep-uri", era tabloul complet), si nota 4 la performante pe motiv ca nu prinde mai mult de 170 km/h!
    Un 2 din 10 am si eu pentru articolul asta incolor, inodor si insipid. Redactorul puteti sa-l trimiteti la maturat curtea, daca s-o pricepe si la asa ceva.
    33 1
  • ...
    am citit articolul si m-i se pare ok,nicidecum asa cum il descrieti voi in comentarii.singurul lucru care il inteleg din comentariile de mai sus este faptul ca ati sarit cu totii la gatul redactorului cand ati vazut un pic de critica la adresa lui LC.
    4 17
  • aoleo
    Va certati de parca voi ati produce masinile.
    6 6
  • @mirel
    Daca vrei sa intelegi despre ce e vorba analizeaza citatul:
    este un off-roader imens, de aproape trei tone
    si compara cu datele tehnice de unde reiese ca este cel mai usor off roader (greutate gol) si printre cele mai compacte,... asta ca sa nu intram in amanunte care te-ar bulversa si mai tare....
    15 0
  • trebuie sa recunosc , sunt de acord cu cateva din comentariile mai acide de mai sus ... X5, Q7 si vw-ul ala sunt doar in imaginatia "dorobantierilor" masini din categoria lu' Land Cruiser . Desi Toyota incearca sa aduca ceva la capitolul dotari si confort pentru a se apropia de "premium" .... iar astialalti pun si ei 4x4 ca sa se apropie de off-roadere ..... cele doua categorii de masini sunt destul de "evident" diferite iar comparatiile intre ele .. cam comparam "portocale" cu "mandarine" ( care desi seamana, nu prea sunt la fel :P ) .
    Dupa zapezile astea frumoase din iarna asta pot spune ca am vazut pe drum destule masini cu pretentii care au dat " chix " pe zapezi mai stralucite ( am vazut la televizor pe unu cu o Rav4 cum tragea un Hummer din zapada :P ) ... si am vazut masini care chiar fac treaba -- un exemplu ar fi un nene care mi-a blocat garajul intr-o dimineata , cu un Pajero ( cam de prin 2000 ) si care a dat un pic inapoi ca sa imi faca loc .... singura treaba este ca intre locul de "parcare" din fata garajului meu si urmatorul loc de parcare era amplasat un mare morman de zapada ( cam 60-80cm inaltime ) ... iar nenea ala a mers drept prin el... si masina nici nu a simtit ...

    poate umblati la "tinuta de drum" si dam o nota care sa ia in considerare si calitatile off-road , cam 50-50 o medie intre asfalt si off-road ... si faceti acelasi lucru si pentru X5, Q7, etc, daca vreti sa le bagati la categoria off-road :)
    12 0
  • Cosmin
    Bravo Automarket !
    o nota corecta
    si ce daca e mai buna cu 10% in off road decat alte "suv-uri"?
    DEGEABA, pentru ca e cu 50% mai slaba on road

    p.s. e urata rau, da rau!
    4 26
  • SUV-istule!!!
    Initial ma gandeam sa nu postez dar... nu se poate goguleeee!!! Nu-i dai unui Off-road-er 4 la comportament dinamic pentru ca e lent pe sosea! La o masina de teren nota pentru dinamica ar trebui sa fie compusa dintr-o medie on si off-road. E o masina urata, cu tehnologii cam vechi! Are doar 173 CP? In 2010??? Amintea cineva de Grand Cherokee. Si ala are 220 CP cu un motor Mercedes mai vechi. Cutie de viteze cu 5 trepte? Bravos natiune...
    Consum 8? e o gluma.. pe bune... masina asta chiar consuma muuult. Interior 7 suna ok. Mai ales ca are si priza de 220 in portbagaj. Doar ca navigatia aia din mijlocul bordului parca ar fi soba Godin a strabunicului (fie-i tarana usoara).
    Domnu' Sebastian... n-ar fi mai bine sa te rezumi la ce te pricepi si sa nu te mai bagi pe off-road? Pe bune... hai ca te-au prins tot userii in colimator.
    9 1
  • Andrei
    Oricine a auzit, a vazut un LC si se stie cat de bune sunt pe off-road.
    AutoM. stie doar sa arate cu degetul, compara consumul unui diesel cu un hibrid, iar Touareg consuma mai mult in oras, si in plus ala e SUV.
    Nu va luati masini in urma testelor facute de ei, verificati siteuri de specialitate, cititi forumuri si faceti testdrive 1 zi si va veti convinge ca este mult peste orice alt model din clasa. Depinde ce vreti, uniforma de dorobanti(Touareg, X5-6, Q7, ML sau o masina serioasa.
    12 0
  • Valentin
    Eu tocmai vreau sa imi cumpar un Land Cruiser,model 2007.clasa de lux.Cam 26000 euro cu 70000 km. la bord.Are toate dotarile posibile de la data respectiva .Merita ?
    5 0
  • viorel
    da, cam asa sunt preturile la anul 2007.. poate mai stai si prinzi ceva predari de leasinguri..eu asta caut..
    1 0
  • razvan
    pareri
    toyota land cruiser 150 este ceea ce se poate numi o masina adevarata.poti merge cu ea peste tot, ofera comfort, performante off-road si on- road excelente, pe langa preturile la intretinere reduse si fiabilitatea aproape fara egal a masinilor japoneze. suv-rile prezentate mai sus, x5 q7 ml, sunt niste breakuri scumpe 4x4,pentru iesiri la snagov cu pitzipoanca si apreciate pentru 2-3 secunde in plus la sprintul 0-100km/h fata de altele din clasa. in schimb au costuri de intretinere foarte mari iar fiabilitatea este o notiune total necunoscuta pentru ele. always land cruiser.
    14 0
  • acvila
    off-road
    X5,ML,Q5,CAYENNE sunt masini de fite .daca iesi putin pe iarba cu ele ai ocazia sa suferi ceva traume si tu si pitipoanca, la ochiul maro,de la niste baieti cu ARO ,care sunt intamplator cu oile pe acolo.masini adevarate sunt cateva in off-road.G de la mercedes,chiar si GL,nissan PATROL,mitsubishi PAJERO,land rover DISCOVERY,toyota LC 150,nu mai zic de toyota V8,care da clasa la toate.si 173 CP e de ajuns asta daca nu vrei sa faci liniute, prin dorobanti,ca sa se bucure militieni ca au mai ars un fraier.primele sunt ca sa urci bordura la terasa unde stai cu pitipoanca, iar celelalte sa mergi cat de cat comod prin gropile si noroiul din romania iarna-vara.cand TOYOTA si LAND ROVER ,faceau off-roadere prin anii '60 ceilalti se jucau cu instrumentul prin tarana.asta e adevarul.dureros.in off-road si un suzuki VITARA din ,96 le face pe majoritatea celor de fite.asta pentru cunoscatori.restul poate sa isi dea cu parerea cat vor.tot tinichele de dorobanti raman.
    16 1
  • vasile
    fdf
    imi pare rau acvila da ML e bun in off road..si nu GL.....
    1 6
  • baetuu
    imi pare rau..de voi
    cel mai bun off road este dacia papuc...1410...tare frate!!!!!!!!
    1 6
  • LC
    Da interesant.
    Eu am un LC 100 din 2000 4.7l cu 273 CP si nu am nici o problema.
    SUV? sigur doar in mintea baiatului care scrie articolul.
    Sigur nu a vazut noroiul modelul testat.
    X5, Q7 Tuareg niste fumuri care ies de pe teava de esapament.
    10 1
  • colt daniel
    Am tot vazut pe net afirmatii de genul ,, LC nu e o masina sport nu va asteptati la demaraje, nu va asteptati sa plecati primul si sa ajungeti tot primul la semafor, are spatiu de franare mare franeaza ok cu franele celui din fata are un balans mare datorita suspensiilor si dotarilor de offroad,,Nu stiam ce sa cred ...... Am mers cu masina echipata de top cu KDSS 2.8 l 2016 si am ramas placut surprins: franeaza de a lasat o senzatie dureroasa , de la centura , in umarul sotiei, (de la 70 la ora si apoi de la 40)mi s-a parut spatiul mic de franare, balansul inexistent in fata , in spate la viraje serpentine viteza 60-80 se resimte inertia dar persoana nu isi stransese centura dupa ce a prins-o , sensibila la rau de masina la orice masina in spate in aceasta masina dupa cca 20 min se resimtea putin iar in fata pe locul pasagerului deloc. Acceleratia de la kickdown are cca 05-08 secunde pana reactioneaza dar reactioneaza de te infige in spatar. Mi-a placut. Senzatie incercata la 50 la 60 la 80 la ora. Scaunul are cursa lunga pt reglaj poti sa iti setezi scaunul pe marimea ta chiar daca nu esti de un gabarit similar cu cel al masinii. Serpentinele au fost incercate pe ploaie. Drum cu denivelari cica national. Denivelarile care la o berlina ma fac sa merg cu 10 la ora si sa se balanseze masina ca la balci aici se auzea ceva se simtea un pic dar de balansat masina nici pomeneala. In rest specificatiile masinii si ceea ce poate sa faca se gasesc peste tot la tot pasul. Chiar si cei ce strambau din nas la capitolul on road spun ca impreuna cu LC200 aceasta masina este the best of ca are doar competitori discovery 4 sau Mercedes clasa G.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru