Ştiri despre Toyota
-
Constructorul nipon de automobile a publicat două imagini noi cu viitoarea generație RAV4. Debutul este programat pentru data de 21 mai. (Luni, 19 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile a prezentat noul bZ4X Touring. Acesta va fi disponibil în două versiuni și va oferi până la 380 de cai putere, dar și o autonomie de peste 500 de kilometri. (Vineri, 16 Mai)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (Vineri, 11 Aprilie)
-
Constructorul japonez de automobile a înregistrat numele GR Celica în Brazilia. Potrivit informațiilor, noul model ar putea fi echipat cu un motor de 2.0 litri, turbo, care va oferi peste 400 de cai putere. (Marti, 11 Februarie)
-
Constructorul japonez de automobile anunță că prototipurile Hilux, alimentate cu hidrogen, au ajuns în faza demonstrativă. Tehnologia va putea fi regăsită pe modelele de serie până în 2026-2027. (Sambata, 08 Iunie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Tot clima single-zone si la asta ? Toyota nu a auzit de bizoni nu ?
2.consumul mediu e de 7.0 L/100 km
3.pretul e de 29,748 euro cu TVA
4.
Sunt de parere ca noul Ford Kuga e cea mai echilibrata masina din clasa asta.
Mareste poza cu ceasurile de bord sa vezi ca nu este o reflexie, dar se mai intampla sa mai sara vopseaua, s-au grabit si echipa de la controlul calitatii era in pauza de masa la un sushi.
Interiorul '80ish=90ish e ciudat si el dar...imi place
vopseaua de pe acul turometrului...dan....tu ai masina? Cred ca stii ca de vreo cativa ani acele ceasurilor de bord sunt facute din materiale plastice colorate in masa (imi cer scuze ca folosesc un limbaj prea elevat....nu e cu intentie). Stii ca aceasta procedura e mai ieftina si permite tranformarea acelui obiect in sursa de lumina, nu?
Tu stii sa citesti? Intri la contul meu si-o sa vezi daca am masina sau nu, cat despre ironia ta, ti-am mai zis c-o faci cam des pe inteligentul dar nu prea te prinde, acel ac de la turometru colorat in masa sau nu este incomplet...colorat.
Are clima bizona dupa cum se vede in poze deci chiar nu inteleg de ce unii vor neaparat sa critice ceva doar de dragul de a auzi tastele sub degete...
Toyota este un producator mai conservator de felul lui care la fel ca si Honda prefera strategia pasilor marunti nu "great leap forward". Daca e rau sau nu, timpul ne-o va spune, insa sunt sigur ca se va vinde bine in afara UE.
Si da, coreenii vin foarte tare din urma, cum au observat multi, avand deja o pozitie globala mult mai puternica in comparatie cu branduri mult mai vechi gen Peugeot&Citroen, Fiat, Renault (ma refer la branduri nu la grupuri auto).
Nu e sărită vopseaua, e o reflexie nefericită.
@Iustin
Câte stiluri de condus, atâtea opinii. Iar testul lor nu e cu CVT, e cu automată clasică cu şase rapoarte.
În rest, mă bucur că un test cu RAV4 a stârnit atâtea discuţii în contradictoriu. Mai luăm în test şi un diesel şi vedem cum se mişcă şi pe carburant ceva mai potrivit unui SUV compact.
Dar cu stilul celor de la Toyota ne-am obisnuit si nu au excelat niciodata la capitolul design. Sa speram totusi ca la fiabilitate vor sta la fel de bine ca pana acum.
O pereche de ochelari pentru dan_grc se poate ? Asta ca sa vada el mai bine si sa nu marim cu totii poza pana vedem vopseaua sarita de pe ac.
Ce sar haterii cu comentarii "obiective" la adresa masinilor japoneze care conduc lejer in topurile de fiabilitate si satisfactia clientilor chiar si in Germania.
Nu va stresati prea tare fani masini germane, ca si anul asta Toyota va iesi lider la vanzari, cu tot designul lor nasol. Mai sunt si oameni care doresc mai mult decat o masina cu care sa faca parada in cartier.
Cu designul lor urat de pana acum, Toyota a trecut pe primul loc la cele mai apreciate branduri auto, luand fata BMW. Atunci haterii n-au zis nimic. Dar sa lasam lumea sa vorbeasca si realitatea sa decida.
"Transmisie automata (indisponibila pentru 2.0 DSL 4x2, 1.6 GSL, 1.7 DSL) 1209 €"
Rav-ul in rest o masina foarte buna insa nu stiu cati ar alege un 4x4 automat pe benzina...
sincer mi se pare muuult mai misto in acesti bani ASX-ul celor de la Mitsubishi cu acel 1,8 Diesel si 150 cp, apropo dc nu apare la concurenta si ASX-ul ?, datorita motorizari ( care pe benzina nu au decat un 1,6 l ) ?!
Ok, am gresit cu acul vitezometrului, dar spre deosebire de tine eu nu urasc vreo marca, nu urasc Toyota dar nici n-o iubesc, cred c-am fost destul de obiectiv cand am spus ca are ceasuri de bord ca la o utilitara din anii 2000, de acord ca oamenii sunt diferiti, de aceea cei care nu prefera o Toyota nu inseamna ca fac parada in cartier cu alte marci, iar vanzarile Toyota n-au legatura cu cele de la Bmw, dar daca pt tine au iti zic totusi ca pot vinde niponii si 50 de milioane pe an ca tot aia este pt mine.
Ce ma bucur este ca au schimbat in sfarsit deschiderea haionului. Pana acum se deschidea in lateral si acum vad ca se ridica.
@razvanis si @ dan_grc: va facem cadou ochelari ? Clima este dual zone si vopseaua e sarita de pe BMW-ul ala care s-a facut varza de curand pe o autostrada in Germania.
Stiti de ce Toyota e cel mai apreciat brand auto si are cele mai mari vanzari ? Pentru ca merita !
http://autosworld.eu/2013/01/10/top-10-cele-mai-fiabile-masini-raportul-tuv-2013/
In acest raport ati vazut vreun model de BMW ???
In schimb una dintre cele mai fiabile masini la categoria peste 11 ani este RAV4. Si tot la aceasta categorie mai intalnim: Corolla, Yaris si Avensis.
Deci e clar ca masina asta nu va avea trecere printre anumite personaje care desi nu urasc marca, nu si-ar cumpara niciodata o Toyota. Vai dan_grc, sunt atat de suparat, ca maine imi vand Corolla si-mi iau un BMW =)) Dar mai intai trebuie sa ma duc sa ma imbat bine, ca daca sunt lucid, gandesc.
Era un amarat masi sus @cosmin care ä avut urmatorul comentariu: "CVT + SUV + 4x4 + aspirat natural = reteta dezastrului cu absolut toate ingredientele." - banuiesc ca este blond. Aceasta este poate cea mai buna combinatie pentru o masina foarte fiabila, comoda, ideala pentru familisti, adica fix scopul principal si obiceiul Toyota.
@dan_grc - pe langa eroarea cu acul (dealtfel si in poza se vede perfect ca este o rflexie) restul comenatrilor tale nu sunt deloc concludente. Degeaba am acel lux si design deosebit, cand mai mult am nevoie de fiabilitate, intretinere ieftina si lipsa de dureri de cap. Nimeni nu contesta calitatile altor competitori, dar la categoria asta RAV4 inca este un etalon de normalitate si fiabilitate, foarte practica, fara pretentii deosebte de design sau materiale (ca aspect (degeaba am aspect fara calitate in timp)).
In septembrie va fi intalnirea posesorilor de E39, langa Brasov, esti invitat daca iti face placere, mai ales daca te pricepi la fotografii si ai un aparat foto profesionist, vor fi si doua M5-uri, asta daca nu se vor strica sau daca nu vor intra in sant pana atunci.
@Toyo
Asa este, nu urasc Toyota dar nu mi-as cumpara niciodata una, nu stiu ce este atat de greu de inteles, sa stapanesti sanatos Corolla, dar nu va fi niciodata o masina pe gustul meu, asta este valabil si pt @gtrazvan, iar restul comentariilor mele sunt concludente pt mine si pentru altii care sunt de acord cu mine, pt ceilalti intr-adevar nu sunt concludente, nici nu trebuie sa fie pt toti.
Compania BMW in schimb ar trebui sa fie mandra pentru ca a creat masini care inspira atata atractie si emotie.
Mai rar vezi o asa dragoste intre un om si o masina: http://stiri.rol.ro/cocalarul-suprem-cum-si-a-aratat-dragostea-acest-roman-pentru-bmw-ul-pe-care-il-conduce-nu-pot-sa-cred-asa-ceva-879253.html
Fara suparare, dar nu m-am putut abtine sa nu rad cu hohote la vederea pozei.
Deci eu zic fara niciun misto ca ori BMW-urile sunt super masini de-ti creeaza o asa stare ca-ti vine sa le pupi, ori unii soferi sunt retardati rau de tot. Adica cand unii nu au bani sa manance, sau sa-si puna dintii in gura, dar isi iau super BMW sau Audi, trebuie sa fie ceva la mijloc. Banuiesc ca masinile astea premium germane iti dau un fel de putere de Superman.
Si tu sa stapanesti sanatos BMW-ul si sa nu ai parte de evenimente neplacute.
Am intalnit si persoane care au BMW sau Audi si conduceau foarte frumos. Stima si respect pentru cei ce respecta participantii la trafic si pietonii, indiferent de masina in care se afla si pe care o conduc.
Incercati un test si cu noul Subaru Forester. Ar fi interesanta comparatia.
Fani auto sau nu, stim cu totii ca de 23 de ani incoace masinile SH aduse de afara au avut anual vanzari considerabil mai mari decat masinile noi cumparate din Romania.
Vina cea mai mare dupa parerea mea o reprezinta veniturile mici. Pe locul doi vine abia nevoia de imagine. E ceva de genul...am 10.000 de euro, ce sa-mi iau? O masina noua a firmei X care poate fi low-cost daca e Logan sau de volum buget insa dintr-o clasa mai mica daca vorbim de Skoda, Hyundai-Kia, Chevrolet si alti producatori cu preturi competitive sau o SH a marcii Y care poate fi o masina de volum gen VW insa dintr-o clasa mai mare sau chiar o masina premium insa mai rulata si eventual mai veche?
Multi prefera a doua varianta, neluand in calcul de multe ori (mai ales cei sub o anumita varsta, 30 de ani poate) ca o masina premium costa mai mult per total - intretinere, revizii (de asigurari nu vorbim ca mai nimeni care-si cumpara SH nu e dispus sa dea 3-400 euro/an pe CASCO).
Toyo are si el dreptate cand spune ca multi achizitioneaza o masina (noua sau SH) dandu-si toti banii pe ea (eventual apeland si la un credit pe 7-8 ani) si efectiv isi iau de la gura la modul ca nu-si mai permit concedii, etc. Aici e buba cu imaginea.
Stiu oameni cu Logan care stau in case de 150.000 de euro sau care au pensiuni si au dorit o masina pe care sa si-o poata permite si pe care o pot schimba usor in 4-5 ani cu una noua, insa am si exemple diametral opuse: credit pe 8 ani pentru o masina premium de 7 ani la 10.000 de euro, fara CASCO si colac peste pupaza a urmat si un accident si a trebuit sa mai scoata mii de euro bune pentru reparatii...
Sper din tot sufletul ca mentalitatea sa se schimbe, desi vad ca nici criza nu ajuta totusi...
Ai si tu dreptate, dar exact in limita asta de pret, de 10 mii si credite pe 7 ani se regasesc si unii posesori de Logan, daca la unii cu premium sh conteaza imaginea, la altii exista obsesia unei masini noi, oricare ar fi ea, chiar daca are probleme mari s-o plateasca dupa aia, am cunoscuti care platesc de vreo 5 ani la Logan si acum le pare rau, pt ca practic nici Dacia noua nu si-a permis-o fara sa faca mari eforturi, iar aici revenim la venituri, eu nu sunt adeptul creditelor si m-am ferit pana acum, dar daca e sa fac totusi credit n-as face-o pt o masina sh, mi se pare cea mai proasta alegere, ori noua ( cu credit sau fara daca se poate), ori sh cu banii jos, dar si acolo pana la o limita.
BMW este un brand premium, emotional, tehnologizat dar desigur si mai costisitor si mai putin fiabil.
Toyota pune accent mare pe partea practica si fiabilitate deosebita la un pret decent. Din cand in cand mai fac si ei cate ceva emotional (Supra, Celica, LFA in trecut, si GT86 actual) deci sporadic.
E greu sa le compari pentr ca BMW ofera mult dar si la un pret pe masura, Toyota ofera mai putin, dar produse foarte bune si corecte avand astfel si un target mult mai mare.
Ambele marci sunt de apreciat iar colaboararea lor actuala s-ar putea sa fie una din cele ai inspirate si benefice pentru ambele branduri.
Gata! Ajunge domnule Dan, te-ai facut prea mult de '' cacao '', asta ca sa nu folosesc un apelativ jignitor pt matale.
Acul de la turometru, este prelucrat dintr-un plastic transparent, iar plansa de la Toyote sunt cu circuite si cu smd-uri( nu cu becuri ca la BMW-urile vechi ) . Dar m-am distrat pe cinste. Aplaudati-l pe Dan !
De abia astept sa apara pe strazi modelul cu partea de tractiune de la Tesla.
O sa fie liste de asteptare pe la dealeri.