Ştiri despre Volkswagen
-
Potrivit celor mai recente date, grupul Volkswagen a comercializat mai multe mașini electrice decât Tesla, pe Bătrânul Continent, în prima jumătate a anului. (Joi, 10 Iulie)
-
Viitoarele Volkswagen ID.3 și ID.4 facelift vor avea mai multe butoane fizice în habitaclu, este anunțul făcut chiar de Kai Grunitz, directorul de dezvoltare al mărcii germane. (Miercuri, 25 Iunie)
-
Constructorul german de automobile lansează o ediție aniversară de 50 de ani pentru modelul Polo. Pe piața natală, aceasta pornește de la 28.200 de euro. (Miercuri, 11 Iunie)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (Joi, 01 Mai)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Deci este bun pe drumuri forestiere dar uscate!
In 2011 cand si-a amortizat investitia si a terminat leasing-ul la ea, a cumparat si un Amarok cu bena semideschisa (doar cu capac care acopera bena) si el destul de bine aranjat la 35 de mii de euro. Motor 2.0 TDI. Aceeasi problema la cuitie...smuceste foarte rau cand schimbi indiferent cat de fin ai merge cu ea. Nu trage la fel de bine ca Ford-ul, a ramas mereu iarna cu el inzapezit (si asta cu cauciucuri de iarna de calitate ), este foarte zgomotoasa in comparatie cu Ford-ul. In afara de finisaje putin mai bune si putin mai confortabil nu se ridica la nivelul Range-ului.
Levierul ala de treci de pe 2x2 pe 4x4 era bine sa il puna nu butoane. La Ford da rezultate foarte bune maneta....si cu cauciucuri de vara pe acelasi drum facut si cu Amarok, Ford-ul a trecut fara probleme.
Ranger + (se descurca foarte bine in offroad, motorul silentios si performant, cutie bine gandita si usor de folosit + traditie).
- (calitatea materialelor mai ales interioare, vopseaua nu e asa buna si ramane patata cand o speli, se matuieste in doi ani si necesita polisare).
Amarok + (calitatea materialelor buna, confortabil, design mai frumos)
- (motor zgomotos si slabut incomparatie cu concurenta, cutie nu prea buna, foarte slab in offroad (macar are garda inalta si mai compesnseaza cu asta), zgomotos, pret nejustificat de mare la cate minusuri are.
ps. Ar fi frumos sa faceti un test comparativ cu noul Ranger si Amarok pe acelasi traseu (mai ales iarna). Pariez pe Ranger ca va castiga si la capitolele unde are minusuri. Noul Ranger are finisaje la fel de bune ca VW, arata mai bine ca cel vechi iar motorul de 2.2 e mai performant.
2x4...scz. Am gresit eu.
BV ! E masina mea preferata din clasa pick-up-urilor ! Deci nu sunt singurul care il apreciaza si consider ca e cel mai bun pick-up. Este foarte luxos am vazut...premium 100%. Din pacate nu am mers cu asa ceva si nu am prea vazut pe la noi. Chiar mi-as dori sa merg cu noul model macar in dreapta. Nu am stiut ca au pus si diesel de 3 litri pe el..
Ai idee cat costa exact unul ?
Asta-i prezentare de agent de vanzari?! Asta-i prezentare de amator baiatule! Lasa-te de meserie, da-ti demisia si apuca-te de vandut fasole in piata. N-ai nicio treaba!
Ca sa ai pretentii de ferma trebuie sa ai loc pt cativa porci sau macar o vaca sau sa poti incarca 10 baloti de lucrena macar.
Dodge Ram Cummins inca face regula pt fermieri adevarati.
ia priviti la ei acasa .... ram usa / canada ...
nu au deocamdata in dotare motorul de fiat de 3.000 cmc ... au diesel de la cummins de 6.700 cmc !!!
motorul de la fiat de 3.000 cmc e intr-adevar pus pe Jeep Gr. Cherooke ... dar inca nu a fost verificat pe piata, abia anul asta au intrat cu el ... asa ca trebuie sa aveti macar inca vreun an rabdare ca sa apara primele impresii legate de fiabilitatea lui ...
pe legaturile ce vi le-am pus puteti vedea si preturile lor ...
http://www.ramtruck.ca/en/
http://www.ramtrucks.com/model-compare/quick-chart/?modelYearCode=CUT201313
cit despre aspectul "lux/premium" ... nici ram, nici f-150, nici gmc/chevrolet nu au asa ceva pe camionetele/pick-up-urile astea... in fond astea-s "camioane" de lucru, hai sa le compar cu boii ce erau mai demult pusi la lucru greu (plug, carausie, etc) de dimineata pina seara nu masini de lux !!! sint binisor finisate si au materiale de calitate corecta, dar sint cumparate de micii meseriasi si de mici companii, sau ferme; aia chiar nu vor ceva luxos !!!!! ...
li se pun "cozi" gen remorci speciale in fc. de tipicul muncii la care vor fi utilizate ... le-am vazut in lucru, cu remorci cu care sa transporte automobile (3-5 buc.), cu remorci de carat cai (pina la 6 cai/remorca), cu rulote, etc ...
intr-adevar senzatiile ce ti le dau "bestiile" astea sint greu de explicat, trebuie sa le conduci tu insuti sa sti despre ce e vorba ...
si sa le auzi "ciurda de bivoli" mugind ... atunci cind sint fortate !!! si nu se sufoca atunci cind vad un deal/munte mai greu de urcat !!!
in fine, in europa nu veti intilni prea des asa ceva ... in schimb in america de nord e plin ...
cit despre vw amarok ...
e ceva practic, dar cam scump, oricum nu il vad ca fiind o masina cu capabilitate mare in afara soselelor sau ca posibilitate de a-l pune la "munca grea" ... nu merita comparat cu modelele/marcile americane ca nu se adreseaza aceluiasi tip de client si nici aceluiasi tip de utilizare, unde mai pui ca e si intr-o alta clasa de dimensiuni. e buna sa mai iesi la iarba verde, excursii, stiu eu, ceva clasic, fara pretentii speciale, dar atita vreme cit au clienti ... eu le doresc succes, chiar daca nu o sa ajung vreodata sa imi cumpar vreunul ....
drumuri bune s-aveti !
In articol s-a scris:
1. Modelul testat de noi a venit echipat cu un hardtop pentru benă cu geamuri laterale şi lunetă încălzită. Acest accesoriu este produs de Sigma şi are un preţ de 3.820 euro, dar îţi transformă practic pick-up-ul într-un off-roader complet
2. Pe teren accidentat sau pe drum forestier de proastă calitate, puntea spate rigidă începe să ţopăie dacă nu adaptăm viteza, dar acest neajuns este minor faţă de avantajele arcurilor lamelare în cazul unui pick-up.
Nu este off-roader complet, iar pe drumuri forestiere mai grele nu este cazul sa-l folosesti, parerea mea masina nu este facuta pt acest lucru.
Vorbesti de pneuri: mai dai inca 4000€ pentru un set care sa faca un pic mai bine off-road si sa fie bune pentru sarcina mare? ma indoiesc!
Una este, sa-ti iei un Suzuki vechi, sa-l modifici cum crezi tu ca este mai bine ca sa incerci un pseudo off-road si alta este un off-road adevarat.
Ar costa in jur de 40 de mii de dolari. Si da si eu is impresionat de interior. Daca compari pick-urile Americane si cele Europene la interior ii o diferenta enorma in defavoare Europenelor. Cu atat mai dezamagitor cand vad ca Europenele nu-s nici macar mai ieftine, 40k pentru un Amarok mi se pare enorm.
înainte sa comentați aiurea puneți-va fesele alea grase intrun Amarok Highline cu cutie automata .