Ştiri despre Volkswagen
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (Joi, 01 Mai)
-
Constructorul german de automobile pregătește o ediție specială pentru Golf GTI. Aceasta marchează 50 de ani de la debutul acestui model celebru și va fi prezentată cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. (Joi, 20 Martie)
-
Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale marchează 75 de ani de la debutul unei legende. Este vorba despre modelul Transporter, sau Bus dacă vrei, comercializat în peste 12.5 milioane de exemplare de-a lungul anilor. (Luni, 10 Martie)
-
Șeful de design al mărcii din Wolfsburg a confirmat întoarcerea butoanelor fizice pe viitoarele modele. Butoanele vor reveni începând cu noul model electric ID.2all. (Sambata, 08 Martie)
-
Germanii de la Volkswagen au publicat primele imagini și informații despre conceptul ID.Every1. Acesta anunță cea mai accesibilă electrică a mărcii, debutul fiind programat pentru anul 2027 la un preț de circa 20.000 de euro. (Joi, 06 Martie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Binenteles cu mult mai slaba decat cele americane............
Motorul era un 1.4 aspirat si gafait ce m-a obligat sa fac autostrada numai in treapta 4 pentru ca intr-a 5-a pierdea viteza (nici daca schimbam la rosu nu reuseam sa prind un picut de cuplu intr-a 5-a si daca mai eram si un pic in urcare era deja subturat).
Scaunele nu aveau reglare lombara dar mi s-au parut extrem de incomode. Am condus destule masini fara reglare lombara si m-am simtit mai odihnit decat in noul Golf Plus.
Bordul mi s-a parut cel putin ciudat. Ma asteptam la o evolutie fata de versiunea anterioara dar schimbarile sunt mici si nu prea importante.
Cotiera era pozitionata foarte prost si nu avea un rol foarte mare in odihnirea mainii la drumurile pe autostrada.
In ciuda faptului ca este foarte mare (un plus aici pentru senzatia in interior unde ai spatiu destul deasupra capului), portbagajul mi s-a parut destul de mic. 4 trollere de dimensiuni medii ne-au obligat sa facem puzzle cu ele ca sa reusim sa le bagam pe toate.
Un plus pentru aerul conditionat pentru ca are extrem de multe guri de aerisire si poti in felul asta sa simti mai bine aerul plimbandu-se in masina.
Suspensie foarte moale (mult mai moale decat ma asteptam). Ca sa il parafrazez pe colegul din drepta cand luam curbele cu 150 pe autostrada, "hai sa ne aplecam ca la motociclete si sa punem genuchiul jos ca sa nu o ia la vale).
Cutia de viteze era mizerabila atat prin etajare cat si prin pozitionarea schimbatorului in masina. E prea jos si prea mica.
Materialele de interior sunt jalnice si mi-au lasat o impresie proasta mai ales ca masina avea 3 greierasi (2 in portiera mea si al 3-lea pe undeva pe la nivelul volanului) in 8100km (cat avea la bord in momentul in care am luat-o).
Am facut aceste comparatii cu Leonul 2 pe care il conduc precum si cu Civicul 5d al colegului cu care am fost.
Dupa 4 zile nu doream decat sa scap de aceasta masina si mi-am promis ca nu mai iau asa ceva de la inchiriat chiar ca trebuie sa imi platesc eu trecerea la alta clasa.
Trec la final un plus insa catre consum. In ciuda faptului ca am hingherit masina intr-un hal fara de hal (mai mult de nervi ca am avut ghinionul de asa ceva), consumul a fost destul de bun.
In 1300km cat am facut in astea 4 zile am avut un cosum mediu de 8.9%, un plin fiind facut cu Shell V Power (consum ceva mai ridicat decat benzina obisnuita ROZ 95).
Am uitat sa spun ca masina era dotata in standard cu senzori de parcare fata-spate ce au ajutat destul de mult in parcarea aglomerata a hotelului.
Per total nota pe care i-o dau masinii (in gen automarket) e un 60 maxim 65.
@McLaren: cata dreptate ai!
Daca VW ar pune numele de "Golf" si pe o bicicleta cu motor, fraierestenii ar da imediat banii pe ea ca doar e Golf.
Iar daca mai cumperi si varianta cu motor de 1.4L (cum a condus McLaren), iti meriti soarta!