Voteaza:
1 vot | 2 comentarii

Duel pe sfertul de milă: Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe față în față cu noul Porsche 911 Carrera S

Noul Porsche 911 Carrera S și Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe sunt modelele care au fost așezate în drepul liniei de start. Versiunea cu patru uși a lui AMG GT dezvoltă 639 CP (AMG GT 63 S 4Matic), în timp ce 911 Carrera S generază "doar" 450 CP.

Comentarii (2)

  • inexorabil
    la 24.12.2019, 12:25
    O întrecere, totuşi, inechitabilă…Hai că masele nu diferă esenţialmente (vreo 300, dacă nu 400 kg în defavoarea lui AMG-GT tot ar fi de remarcat), dar, la puteri (relativ) egale, mai mult ca sigur MB ar fi fost pa…Chiar şi aşa, 911 a pierdut cu doar două sutimi de secundă, în condiţiile în care cuplul motor al acestei versiuni de AMG GT este net superior! Apropo, “specialiştii” aduc mereu în discuţie comparaţiile de putere, dar “rabla” Buick GN/GNX se impune într-o grămadă de curse dragster – chiar în variantă “stock” şi chiar şi astăzi – în primul rând datorită “cuplului” teribil şi abia apoi datorită puterii nominale (desigur, ideea este valabilă doar în cazul măsurării forţelor în cadrul aceluiaşi tip de carburant). Să ne explice tocmai dânşii de ce :) Iar cursa în speţă pare că face excepţie de la regulă, ceea ce probabil denotă o indolenţă a pilotului lui AMG intervenită tocmai spre linia de sosire, ferm convins că nu mai poate rata dominaţia. Altfel, în mod “normal”, victoria ar fi fost detaşată, cu atuurile Nm + CP de partea sa.

    După umila mea părere, de nespecialist (jubilaţi, “amicilor”), Porsche chiar este maşina germană supremă a momentului. Şi tehnic, şi…arhitectural. Până şi “eurofobii” de americani o plasează foarte sus, în clasamentul…fiabilităţii, pe nemţoaica de vocaţie/meserie supersport. Lexus rămâne împăratul, dar Porsche îl “talonează”.

    Mă rog, eu laud Porsche exceptând neapărat zona/gândirea de “interferenţă” cu pluri-metastaticul VAG, inclusiv pe e-trend [deşi s-au derulat cariere separate până la “apoteotica” Premium Platform Electric; apropo, întotdeauna şi pretutindeni, spaima paralizantă a costurilor “prea mari” iese câştigătoare de cauză, de! – însă ce baftă pe producători că prostimea planetară standardizată mintal nu “vede” şi mai ales nu “simte” repercusiunile aferente…păi şi normal, căci, în prealabil, a fost riguros “reeducată” (şi) în acest sens].
    +5
  • la 25.12.2019, 19:35
    Diferenta de greutate dintre cele doua masini e colosala in favoarea Porshce: 558 kg. (2100kg fata de 1548kg). Puterea insa e in favoarea Merdedes-ului, 200 CP. O alta diferenta extrem de importanta la peste 300CP este tractiunea: spate sau integrala. Din nou, avantaj Mercedes. Daca ar fi fost Carrera 4S probabil rezulattul ar fi fost altul.

    Totusi, diferenta de 0.02s (2 sutimi de secunda) mi se pare infima fata de distanta dintre masini. Dar asa o fi, daca zic ei :) Cand o sa apara hibridul AMG GT de 830 CP o sa rastoarne multe clasamente.

    O veste foarte trista este faputul ca pentru 2020 se pare ca AMG isi vor reduce cu 3/4 (trei sferturi!!) productia din cauza normelor de poluare per producator.

    Daca acum 2 generatii puteai sa-ti cumperi un AMG de 6.2L. la ora actuala, maximul este de 4.0L. Se pare ca generatia viitoare de C63 o sa aiba motor de 2.0L + sistem hibrid. Sincer, sunt pro masini electrice, dar sa bagi pumnul in gura la divizia AMG (plus altii de la alte firme) mi se pare o crima. Pai daca vrei motor mare si ti-l permiti, tehnologie exista, de ce sa le omori doar cu niste legi tampite?

    In fine, ma gandesc foarte serios sa pun mana pe un AMG cat inca mai sunt cu km putini si preturi relativ rezonabile. Pe urma, n-au decat sa treaca in masa la electrice. Desi normal ar fi sa-ti lase alegerea si nu sa-ti impuna asta prin diverse tertipuri politice si legale.
    +2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru