Voteaza:
16 voturi | 15 comentarii

Ferrari 458 Italia câştigă "liniuţa" cu Lamborghini Aventador

Ferrari 458 Italia reuşeşte să lase în urmă noul Lamborghini Aventador, într-un duel al celor mai în vogă supercaruri italiene. Trebuie menţionat însă că 458 Italia se bucură totuşi de 700 de cai putere sub capotă, antrenaţi de Underground Racing

Comentarii (15)

  • la 27.10.2011, 13:31
    si eu de unde sa stiu ca testul asta chiar e pe bune si nu e un video de promovare a tunerului (..care cam e)
    +24
  • Vlad
    la 27.10.2011, 13:57
    Unde e GTR-ul sa le umileasca pe amandoua cu tot cu tuning si cu preturile triple?! ;)
    -8
  • Alex Radoi
    la 27.10.2011, 15:02
    La fel de simplu poti pune o turbina (sau doua) pe Aventador si sa vedem atunci ce iese :))). Deci "testul" n-are nicio relevanta. Curios este care ar fi fost rezultatul daca niciuna din masini nu avea modificari. Dar chiar si asa, relevanta testului era tot aproape de zero, fiindca 458 il are ca echivalent pe Gallardo. Asteptam deci inlocuitorul lui Gallardo.
    +16
  • zarnesteanu
    la 27.10.2011, 18:08
    GT-R(ahat), bucuria sarantocilor :)

    Trebuia sa apara un racan sa bage gioarsa aia in discutie.

    In primul rand, un cumparator de Lambo/Ferarri, etc foarte rar o sa-si permita/stie sa stoarca ultima picatura de potential dintr-un supercar. Daca ar fi sa facem o comparatie, clientul de Ferarri e, in general, un pilot de formula 1 in domeniul financiar, juridic, medical samd. El va sti intotdeauna sa scoata maximum de profit dintr-o tranzactie, un proces, sau oricare ar fi domeniul in care lucreaza. In acelasi timp, un bula cu gtr atinge maximul de putere de cumparare in clipa in care achizitioneaza pissan-ul cu care spera in secret sa rupa gura tipilor de nivelul lui sau mai jos. Din pacate prea putin il duce mintea ca pentru clientul de Ferrari, pe care il "face" la semafor, el e doar un maimutoi stupid. Strazile publice nu sunt pentru aratat muschii si periclitat siguranta unor participanti la trafic nevinovati care au ghinionul sa fie de fata cand trece regele tiganilor cu gtr'u.

    Inca astept clipa sa vad un Ferrari/Lamborghini/Porsche/Benz, etc ca se dau in stamba la ore de varf printre van-uri si camioane. In schimb basinosi in toaleta supra, pissan gtr, si alte ragalii au tot timpul ceva de demonstrat lor insisi si celor din jur. Din pacate la sfarsitul demonstratiei nu sunt decat in acelasi loc din care au plecat. Undeva pe la inceputurile evolutie biologice.

    Back on topic! Comparatia din clip ar fi corecta daca amandoua masinile ar fi stock. Oricare ar fi insa rezultatul, exclusivismul si pretul isi spun cuvantul chiar si (sau mai ales) la nivelul asta.
    -1
  • la 27.10.2011, 19:19
    Pentru Aventador asteptam noul Enzo ce va aparea la anul si va avea un V12 derivat din cel de pe FXX, deci minim 750cai.Atunci va fii iar ca un duel intre Enzo si Murcielago sau F40 si Countach, in care Lambo iese mereu pe locul 2.
    P.S. Lambo face masini extraordinare de cand sunt sub aripa Audi, dar Ferrari pur si simplu e mereu cu un pas in fata(poate si pentru ca are o experienta in motorsport incomparabila)
    +9
  • la 27.10.2011, 20:55
    Cu toate ca auto au targhete/clase diferite,nu pot sa nu admit un lucru.mergand pe principiul ca un cal putere aspirat e mult mai sanatos,brutal,.. iar 458 cu 700hp turbo a facut un Aventador 700hp aspirat,gandul ma duce ca 458 cu 700hp aspirai ar sterge pe jos cu Aventador
    0
  • zeuss
    la 27.10.2011, 21:47
    voi uitati un lucru , si acela este greutatea masinilor 1575 kg aventador
    si 1380 kg 458 italia. de aici e problema
    +5
  • la 27.10.2011, 22:54
    Filmuletul asta l-am vazut pe youtube zilele trecute!Sa iei ceva de pe youtube si sa-l pui ca stire pe site!Asta da profesionalism!...Cat despre filmulet ,era logic ca Ferrari o sa bata Lambo pentru ca fac parte din clase diferite ,cu greutati diferite si aceeasi putere!...deci e aproape logic ca cel mai usor castiga!Si chiar daca erau din aceeasi clasa Ferrari castiga!Asta deja a devenit o axioma ! :D
    +1
  • mihai
    la 28.10.2011, 01:48
    zamesteanu .... deci sarantocii au GT-R -uri ? si sunt bucurosi ...

    ei busurosi si tu un mare snob
    -1
  • Gabi
    la 28.10.2011, 05:33
    @zarnesteanu: esti soferul tipic roman, loganistul care incurca traficul, boschetarul care comenteaza in trafic, chit ca e vina lui. Te rog lasa-ne cu teoriile tale handicapate si lipsite de cunostinte auto. Cand incepi sa spui de masini gen GTR sau Supra ca sunt pissat si rahaturi, deja se vede de la o posta ca n-ai nicio treaba cu domeniul auto. Pentru tine cumparatorii de Ferrari sunt mosi cu bani si cei cu GTR tineri rebeli. Te rog data viitoare sa te abtii de la comentarii, altfel te voi pocni si iti voi da foc la Logan.
    -1
  • BEst
    la 28.10.2011, 08:13
    E adevarat, GTR-ul le belea pe amandoua de nu se vedeau pe sosea!!!
    -8
  • la 28.10.2011, 14:08
    ...si mai e ceva. a fost un start lanasat pt a anula avantajul pe care tractiunea integrala il ofera la start .
    +7
  • zarnesteanu
    la 28.10.2011, 17:31
    @Ceafa groasa
    "...atfel te voi pocni si-ti voi da foc la Logan". Bua-ha-ha. Cu tipi ca tine Romania are sanse de progres extraordinar mai ales in viitorul apropiat.
    Slana de pe burta, creierul minuscul si mamaliga dintre dinti e tot ce pot sa vad dupa ce ti-ai scremut inteligenta sa debitezi paragraful de mai sus. Pun pariu pe ce vrei tu ca n-ai calcat in viata ta pe un circuit pentru ca a) n-ai masina pentru asa ceva. b) nu-ti permiti biletul de la intrare.
    Cartofi ca tine n-au cum sa inteleaga ca viata se vede intr-un fel cand abia ai bani de tigari si bautura si cu totul altfel cand bagi in buzunar un Ferarri la fiecare salariu.
    Sper ca n-ai batut-o pe amarata de nevasta-ta aseara ...
    -3
  • la 28.10.2011, 19:05
    pentru admini: desi face audienta mitocania cred ca ar fi bine sa mai cenzurati mesajele sau utilizatorii cu totul. In timp calitatea se va impune.

    pentru zarnesteanu: ce spui tu este partial adevarat. Cei cu GTR se dau in stamba mai mult dar motivele par a fi complet altele. Exagerezi pueril si discutia nu poate duce decat la cearta

    strict raportat la articol: amuzant, mai trece vremea. Evindent ca nu este un test stiintific.
    +7
  • puffy93
    la 06.08.2012, 20:31
    parerea mea...este o facatura. deoarece cel care conduce aventadoru nici nu se complica so calce...sau..nu stie cum so puna pe modul sport-cursa..ma rog.. adica..dupa cum observati continua sa ruleze cu aceeasi viteza, spre deosebire de cel cu ferari, bine poate o calca putin, dar, doar asa de ochii lumii. daca era un start de pe loc iar fi dat fum aventadoru. acum...este doar o parere...nu sariti pe mine acuma.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru