Voteaza:
10 voturi | 15 comentarii

Liniuță între noua rachetă Honda Civic Type R și clasicul Volkswagen Golf R

Top Gear s-a gândit să așeze la linia de start două compacte de performanță, cu un bagaj serios de putere sub capotă: clasicul Volkswagen Golf R dă piept cu Honda Civic Type R.

Comentarii (15)

  • Stefi
    la 10.03.2016, 19:10
    Madalescule, nu muri! :))
    +12
  • vianu
    la 10.03.2016, 19:43
    ce tare...masina alba ajunge prima la urmatorul semafor pe rosu!

    @madalaescu e..... in perfuzie, i-a crapat ultimul neuron...
    +13
  • top
    la 10.03.2016, 20:35
    golfu'
    + - arata mult mai bine
    - e mai sprinten cu juma de secunda

    -
    dupa intrecere a intrat la boxe pentru schimbarea motorului

    o zi buna sa aveti!!
    -12
  • GTDiselgate
    la 10.03.2016, 21:13
    Hai sa fim seriosi, cum arata Honda si cum arata Vw asta plictisitor?
    Tractiune integrala, cutie automata, launch control? Masina pentru retardati.
    +2
  • la 10.03.2016, 21:47
    O sa vina Robert, aka Madalina, si o sa ne spuna ceva de genu:

    "Bwahahahaha, ce penibil e VW! Pai cu dsg si tractiune intergrala trebuia sa-i dea 93 de secunde Hondei, cand colo nu i-a dat nici o secunda. Ahahahaha, ce patetic."
    O sa ne mai spuna si ca Honda, chiar si cu tractiune fata si cutie manuala, ar face Golf-ul, daca nu ar avea softul manipulator, distrugator de planete si ucigas de pui de panda. Ca de fapt Golf-ul cantareste 1800 de kg, dar cu softul apocaliptic, a ajuns la 1300. Mai vede el pe video cum roata dreapta fata la honda e putin mai mai lasata, pe semne ca un neamt a scos un bar de presiune, sa fie sigur ca pierde.
    Asa ca nu va agitati, ca asta se bucura ca un copil ca Honda a avut un rezultat atat de extraordinar.
    +6
  • @ cei de mai sus
    la 11.03.2016, 08:57
    ...vedeti sa nu muriti voi de grija altuia...
    -17
  • hazard
    la 11.03.2016, 10:56
    ala cu Honda habar nu are sa schimbe vitezele
    -1
  • scamel
    la 11.03.2016, 11:32
    diferentierea s-a facut in primii zece metrii. honda a avut o ezitare a patinat sau a murit motorul sau ceva asemanator. golful mascheaza si nu se vede ce se intampla . trebuiau mai multe manse.
    +3
  • zen
    la 11.03.2016, 12:10
    Pt a fi oarecum echidistanti ar fi fost interesant si un start din mers.....de la 30-50km / h....(dar fiind FWD-ul Hondei)...asa ..doar de fun.
    +1
  • taz
    la 11.03.2016, 15:06
    o cursa facuta pe bune:
    https://www.youtube.com/watch?v=T8YdW7bie8g
    -9
  • @taz
    la 11.03.2016, 15:36
    Cum sa fie pe bune cursa aia? Compari un GTI de 220 (sau 230 CP) cu o masina de 310 CP (Honda type R)? Compara si tu corect Golf R (300 CP) cu Type R (310 CP) si asa cum se vede si in clip Honda si-o ia de nu se vede.
    +7
  • Alooo
    la 11.03.2016, 17:45
    Problema e ca Volkswagen rateaza insusi fundamentul care sta la baza existentei unei asemenea masini: pasiunea pentru automobile ! Cu tractiune integrala si alte gimbuslucuri, diminueaza implicit gustul pentru risc, spiritul competitiv prin interventionism inoportun, indemanarea si educarea reflexelor au deasemenea de suferit.
    Ratiunea pe care sunt cladite asemenea hothatchuri e sfidata complet pentru a vinde echipamente scumpe si inutile si pentru a hrani un Ego exacerbat.
    +4
  • marius
    la 11.03.2016, 18:32
    mereu am zis japonezi fac .....de masini doar electronica e de ele in rest la motoare sunt praf
    -8
  • honda
    la 11.03.2016, 21:13
    Cand compari mere cu pere iese ce este in clipul de mai sus.
    In conditii de circuit vw nu are nici cea mai mica sansa si la stilul in care a fost condusa Honda chiar este normal testul
    +1
  • la 12.03.2016, 12:10
    Ce test penibil. Nu pentru ca este mai rapid R-ul, ci pentru ca stiam asta inainte sa inceapa.
    Spun chiar ei ca de la 0 la 100 este mai rapid Golful (si inca cu destul). Apoi mananca de pe jos spunand ca Honda are greutate mai mica. Asa si?
    Putea sa aiba 1 gram. Daca, pana la 100 ajunge mai greu, va pierde liniuta asta de 1000 de ori.
    Ce porcarie de test.
    +2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru