Voteaza:
9 voturi | 12 comentarii

1901 CP se înfruntă pe pistă: Nissan GT-R R34 versus Bugatti Veyron

O versiune modificată a unui Nissan GT-R, generaţie R34, s-a întrecut cu un Veyron pe 1.6 kilometri. O probă de acceleraţie brută, cu start de la zero. Câştigătorul îl aflaţi mai sus.

Comentarii (12)

  • skyline fan
    la 18.11.2011, 15:03
    ba esti nebun... a facut veyronul :))
    0
  • ;)
    la 18.11.2011, 15:06
    Din categoria sa va reamintiti Automarket ne mai daruieste inca o data acest film. Va multumim.
    +13
  • Lexmark
    la 18.11.2011, 15:34
    Si totusi...din video reiese ca Nissan-ul a castigat insa din grafica Beele-ul
    Cum e pana la urma?
    +2
  • @Lexmark
    la 18.11.2011, 15:44
    Difierenta e de la timpii de reactie. Daca nu se iau in calcul castiga Veyronul
    +9
  • Costy
    la 18.11.2011, 15:57
    Nissan a luat-o primul - se vede clar ca Bugatti i-a dat ragaz
    -1
  • la 18.11.2011, 15:59
    A plecat primul Nissanul, si sunt tot felu de frustrati, care isi tuneaza masinile, sa intreaca Veyronul =)).
    B.V - STOCK
    N.S- Super modificat.

    Deci va dati seama ce ar fi facut un BUGATTI modificat ?
    +4
  • dst
    la 18.11.2011, 16:29
    @ScorpyonVAG
    Cine face tuning, se numeste pasionat auto. Nu ca ai stii tu cu adevarat ce inseamna din fata calculatorului... Skyline GT-R are un potential de tuning imens si se modifica de cand lumea... Skyline GT-R dadea lectii unor monstri sacri ca Supra sau NSX cu mult inainte ca VAG sa reinvie Bugatti.
    -2
  • kumite
    la 18.11.2011, 21:02
    Luati in calcul si greutatile celor 2 masini.Bugatti are un motor cu 16 cilindri,Gtr-ul are doar 6.Gtr-ul este foarte accesibil pt multi,Veyron-ul nu.900 de caluti?Poate fi adus si la 1000 de caluti.
    +4
  • la 19.11.2011, 21:01
    @ScorpyonVAG
    "Deci va dati seama ce ar fi facut un BUGATTI modificat ?"
    Veyron-ul a fost proiectat in foarte mult timp cu o tehnologie greu de depasit, ca pret, inteligenta sau orice altceva vrei tu.
    Nu prea ai ce sa mai modifici la el, e adevarat ca in varianta de 1001 motorul nu este exploatat la putere maxima si asta pentru a putea rezista la sute/mii de astfel de curse in forta.
    Pun pariu cu oricine ca dupa 2-3 curse de genul asta Skyline'ul are nevoie revizii/reparatii serioase. Asta este diferenta majora dintre Veyron si restul masinilor.

    Oamenii care incerca sa atinga/depaseasca performantele supercarurilor cu bugete reduse nu pot fi decat admirati pentru pasiunea lor, nu catalogati drept frustrati.


    Fara suparare colegu' dar uneori comentariile tale suna urat, pentru un utilizator care frecventeaza des siteul asta.
    +2
  • zarnesteanu
    la 20.11.2011, 17:22
    Daca oamenii si-ar luat doar putin timp sa priveasca si sa inteleaga ceea ce vad, lucrurile ar fi mult mai simple in viata.

    1. "masinuta" aia ieftina a plecat prima.
    2. A trecut linia de sosire tot prima.
    3. Din grafica de la secunda 42 reiese ca Veyron a castigat.
    Concluzie:
    1. Procesati ceea ce vi se pune in fata ochilor si veti fi mai aproape de adevar.
    2. O masina de 5 000 de dolari, modificata cu inca 15 000 n-o s-o poti vinde cu 20 000$. Doar poate altuia de acelasi "calibru" ca si tine.
    3. Pentru prosti, a castigat "masina" care a trecut linia de sosire prima. Ceilalti si-au dat seama ca sistemul de cronometrare a functionat independent de ordinea de plecare-sosire a concurentilor, masurand strict performanta pe distanta data.
    -1
  • kumite
    la 20.11.2011, 19:46
    ...si cu toate astea a castigat Veyron-ul.Nu cred ca poate sa-i faca cineva fata.
    +1
  • verde
    la 21.11.2011, 11:27
    @zarnesteanu
    aaa, deci RT ala inseamna "timp de reactie"?
    -3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru